logan 1.6 16v vs. wv polo

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • logan 1.6 16v vs. wv polo

    Treaba sta in felul urmator... eu am un prestije 1.6 16v un coleg are un wv polo 1.2 benzina.Eu am luat masina noua iar el la scurt timp dupa mine si a luat wv sh la 130.000 km.De cand si a luat masina ma tot "inteapa" ca el are wv si eu dacie si in plus aseara mai tipa pe la munca cum ca in oras eu il fac dar in afara mi da distanta mare pe 5 km de autostrada. Cica ar avea motor boxer de 68 de cp parca....acum vreau sa stiu de la voi daca ma poate face pe 5 km (de fapt daca masina lui poate face un prestije pe 5 km)??? si ca sa ii inchid odata gura chiar vreau sa ii propun un pariu mai substantial.Deci o masina ca si a lui ar putea face un prestije de 105 cp (restul tine de soferi)??
    Last edited by tezeu; 14 November 2007, 14:23.
    sigpic
    Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

  • #2
    gandestete in primu rand la raportul cai putere cu greutate.....si in al doilea rand o masina de 70 de cai nu poate face una de 105....pe 5 km....intradevar mai depinde si de sofer dar eu unu sunt de parere ca nu are nici cea mai mica sansa daca masina e de 70 de cai si nu are ceva modificari in plus.....(posesor de 16v )...eu m-am dat cu un alfa 147...120 cai....si nu am avut nici cea mai mica problema da cu un amarat de polo de 68.....
    JUST ME.....30-rdd......

    Comment


    • #3
      Stai sa citeasca mareom ce a spus colegul tau si o sa te lamureasca el.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #4
        Si ca sa nu imi bat capul cu el ar trebui sa ii dau forja ?? adica sa schimb in toate turele pana ii taie benzina 5000 si ceva???(nu sunt un impatimit al liniutelor ect. decat rar si atunci asa de la un semafor la altul).Si in plus de asta masina este noua are 2 luni si 5700km deci nu m am dat prea des la ea si nici sa ii cunosc limitele nu am avut ocazia....asa ca daca aveti sfaturi de dat bagati mare (specificati si in ce trepte ar fi indicat sa schimb pentru a nu avea probleme).
        Last edited by tezeu; 14 November 2007, 15:20.
        sigpic
        Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

        Comment


        • #5
          Hai ca asta-i buna! Man! N-ar trebui nici macar sa-l iei in seama. Tu ai masina, el are ascutzitoare sau polizor...
          Polizoru de 1.2 are 64 cp mi se pare (a avut si patroana mea unul)
          Eu iti pot confirma urmatorul lucru: si cu lesinatu' meu de 1.4 (spun asa ca sa subliniez bine treaba) nu mi-e frica sa ma pun cu el. La demaraj pana-n 100 n-are nici o sansa, tu te joci cu el. La drum lung, intr-adevar, nu l-am putut depasi decat la deal (dar saracu a tras de Polo cat a mers, la deal s-a facut diferenta de cativa cai). In linie dreapta nu am avut unde sa-l iau (la 150-160).
          Deci serios, nu-l lua in seama ca bate campii.

          Comment


          • #6
            ce-mi plac mie de astia cu voltzwagen sh care da mucu la "cutie"
            il faci peste tot stai linistit, masina aia avand in vedere motorul si nr de km nu mai e in mintile ei

            Comment


            • #7
              Lol e clar ii iau si in seama si in public ii fac o propunere(pariu) pe un salariu de o fugareala pe bucuresti - pitesti.
              sigpic
              Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

              Comment


              • #8
                tu cu 105CP il faci pe ala de nu are aer nu stiu cum sa zic...ii dai distanta autobuzu
                pana si eu cu dci-ul meu ii dau ceata

                Comment


                • #9
                  ) daca o sa te "dai" cu el pe 5 km , tureaza masina atat cat e nevoie sa fii in fata lui ... incearca sa nu-l lasi prea mult in urma (nu de alta da sa nu stai sa-l astepti)

                  in alta ordine de idei ... ascutitoarea are 3 cilindri) ) ) )
                  (nu ma pot abtine, desi am avut tico si stiu cum e)

                  n-are nici o sansa, mareom a mers cu 220km/ora ... si voi faceti cursa de 5km...

                  Comment


                  • #10
                    Lol tare asta CAnnabYS "tureaza masina atat cat e nevoie sa fii in fata lui ... incearca sa nu-l lasi prea mult in urma (nu de alta da sa nu stai sa-l astepti)" e bine ca astazi pot sa l provoc la discuti si apoi sa trec la fapte....aseara m am abtinut ca imi povestea el ca are motorul boxer si ca modelul lui are motorul si cutia de pe passat 1 si da a specificat ca are 3 cilindri
                    sigpic
                    Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                    Comment


                    • #11
                      I-a dat Cristi Streulea rusinica la Passat si tu iti faci probleme cu 105 CP pentru un Polo amarat? Hai ma nene! Am fost cu Polo de 90 CP si nu m-a dat pe spate apoi unu de 64CP )

                      Da-i in goarna si astepta-l cu o pancarda

                      Comment


                      • #12
                        Lol mah si cand ma gandesc ca aseara m am abtinut de la comentari ma gandeam mah cine stie ce naravas o fi motorul lui de 1.2l.Oricum si el a recunoscut ca in oras nu am ce dicuta cu el dar in afara pe autostrada ma alearga sa mi iasa ochi...aaa si masina lui are 220 in bord si are viteza max constructiva 187 a tinut sa imi specifice.
                        sigpic
                        Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                        Comment


                        • #13
                          si G4 are 260 in bord...si?
                          permite-mi sa nu cred afirmatia cu 187 km/h, nici nu mai caut pe net ca nu are rost)
                          daca masina aia prinde 187 isi ia zboru direct

                          Comment


                          • #14
                            viteza maxima la motorul 1,2 este de 152 km/h pt modelul de 55 CP si 162 km/h pt modelul de 64 CP
                            cuplul maxim este de 108 resp 112 Nm la 3000 rot/min
                            timpul specificat de poducator de la 0-100 km/h este de 17,5 resp 14,9 secunde

                            parerea mea ca la 5 km tine foarte mult de sofer...asa ca daca poti...baga tare de la inceput...nu se stie pe parcurs ce obstacole apar si e pacat sa risti...si mai luati 1-2 arbitri si reguli clare de la inceput..

                            Comment


                            • #15
                              Mai mult ca sigur o sa se dea lovit cum ca nu are timp ect. dar oricum tot il fac de cacao cu drujba lui (cand mi a aratat masina cumparata i am zis ia dai o cheie si cand am auzit motorul cum "toarce" am crezut ca e disel si l am intrebat ... si cand mi a zis ca e benzinar mi a picat fatza la mine in masina nu se auzea absolut deloc motorul si la el se zdruncina tot bordu ala).Sincer daca ar fi sa imi cumpar din nou masina tot fetita mea de 105 cp ar fi favorita...nu m as baga la un gunoi cu 130.000 de km condus te miri cum de un neamt.Oricum deja au aparut niste probleme pe la toba si a zis ca nu ii mai tinea ambreaju intr o zi si a trebuit sa se duca cu ea la un preten sa ii faca nu stiu ce naiba.M am cam saturat de toti saraci care vin cu metroul la munca (nici macar permis nu au) si fac afirmati de genul "Dacia tot dacie ramane" facand referire la vechile dacii 1310.
                              sigpic
                              Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google