liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by cos_min_i View Post
    @Seba - prima varianta este cea adevarata ... avand in vedere ca 1.6.16v are 105 cai la 5750 (cum ai spus si tu) ... am zis ca Stig degeaba schimba la 6750 ..decat daca are axe ...

    @marx - masina ta nu este stock la soft ...ti-am spus si aseara de ce ...si daca esti de acord ii facem si un dyno si ii citim si softul ...sa-ti demonstrez ca nu ai 105 cai ... platile le fac eu !

    La o liniuta nu te dai odata ... te dai de mai multe ori daca chiar vrei sa demonstrezi ceva ... asteptam sa se usuce pe jos ca vad ca din "eu nu ma dau. eu nu pun masina la bataie" peste noapte ai devenit racer ...

    Stig nu mai incerca sa generalizezi aceasta discutie ...1.6V face legea intre logane , mai ales intre 1.4 (MCD) ..iti insir multe logane 1.6 16V care nu s-au dat numai odata si gata si-au pus eticheta de "MythBusters" si toate au luat bataie de la MCD ...
    Asa sus in ture doar daca ai axe si noi nu stiam ... pana atunci .."...gleznele"

    @xp - daca te uiti pe ultimul dyno al lui MCD poti sa vezi ca intre 6000 si 6500 ..undeva ii scade puterea ..poate sa confirme Doc sa vezi unde i-a pus limitarea si din ce motiv !
    limitarea e la 6800 , tu nu vezi graficul ca in 6250 are abia puterea maxima ,cu tine chiar nu mai am ce discuta si nu mai am ce sa iti explic ca esti pe langa subiect rau de tot ,te rog nu mi te mai adresa cu nicio intrebare/replica.
    Daca schimbi aproape de 7000 pici in 4500 deci aproape tot timpul in cuplu maxim , daca schimbi in 6200 pici la mama dracu in 4000,ia schimbati voi in 5500 unde are loganul puterea maxima ,sa vad ce timpi scoateti
    numa daca puneti 16vu lu marx tot acolo unde a fost masurat si mcdu ,sa mai masurati un 16v care sigur e stock ,sa nu va speriati cand da vreo 120 cp
    Last edited by Cristi_Xp; 5 March 2010, 12:27.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • multumesc pentru intelegere ! "no coment"
      Last edited by cos_min_i; 5 March 2010, 12:21.

      Comment


      • Originally posted by Cristi_Xp View Post
        mcdule...compresor sau turbo... nu baga ambele aer cu presiune in motor ?
        Ce baga compresorul ?
        Ce baga turbina ?

        Comment


        • @cosmin i made my point. TVF nu il mai dau niciodata si nu mai alearga niciodata. decat in momentul in care imi iau alta masina. liniile adevarate tocmai am zis sunt o singura data. acolo se dovedeste exparienta si buna pregatire a masinii. "racer" am fost si nu mai sunt din motive legale. am zis si o mai zic nu ma mai plimb. masina pe dyno da dar ti am zis ca nu imi vine sa dau un milion. nu mi o lua in numede rau dar eu nu vreau sa demonstrez nimic. prefer sa bag benzina de un milion. daca se face cheta (pun si eu parte egala) vin cu ea fara probleme.

          p.s. stii care e faza daca am alt soft sigur incepe lumea si zice ca am mintit ca nu e stock. si nu am chef de dastea. masina este exact cum a iesit din fabrica. virgina si neprihanita.

          Comment


          • Originally posted by GGI78 View Post
            Ce baga compresorul ?
            Ce baga turbina ?
            ce era asa funny ?
            sau mai bine asteptam sa ne explici tu cum lucreaza un termostat de tuning de pe un 16v ?
            fa`mi pe plac si pune`mi te rog o poza cu o turbina si un compresor
            Last edited by Cristi_Xp; 5 March 2010, 12:43.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • @marx daca zici ca ai fost racer asa cum sustii, probabil stii f bine ca orice racer cu coloana vertebrala acorda revansa cu exceptia cazurilor in care s-a stabilit de la bun inceput ca nu va mai exista si runda 2. Cel putin toti pe care ii stiu eu asta fac si nu sunt dinastia ocazionali asa ca noi. Pe acest forum in afara de cativa care au umblat la masina si se dau cu ea restul suntem amantori care vrem adrenalina si se umfla "chilotul" din noi si hai sa ne dam.

              in alta odine de idei masina lui marx a castigat cursa. cu filtru fara filtru nu mai conteaza el a castigat cursa, de fapt masina lui marx feat. cezar. Cred ca acest capitol s-a lamurit si ar fii cazul sa trecem la altele.
              sigpic

              Comment


              • Ma, va fac injectii.
                Lasa-ti orgoliile deoparte, pai se poate?
                A fost distractiv, si atat.
                A lui marx n-avea filtrul de aer insa caucioace kormorane. Saracele. Apropo poate te induri sa le schimbi.
                Unde esti Kelemen?

                PS: MCD-ule, nici pana acum nu m-ai plimbat si pe mine

                Comment


                • @ggi78: razi degeaba. cam ca rama la sudura, fara suparare compresorul baga aer cu presiune. turbina baga aer cu presiune. ce e asa de hilar? exprimarea? cred ca toata lumea a inteles ideea...

                  le: acum am vazut ca aceeasi intrebare ti-a pus-o si xp.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • @yrman sunt de acord cu ce ai zis tu in totalitate. numai ca nu mai sunt racer si ma mai dau. atat de simplu.

                    Comment


                    • Eu va fac pe plac... pun pozele... de comentat nu mai comentez...
                      Una pe admisie... una pe evacuare probabil se mai foloseste si de gaze nu numai de aer
                      Attached Files

                      Comment


                      • Originally posted by GGI78 View Post
                        Ce baga compresorul ?
                        Ce baga turbina ?
                        pai sa vedem:

                        supraaliment: compresor angrenat de arborele cotit -> aer sub presiune
                        turboaliment : compresor angrenat de o turbina (care la randul ei e angreanata de gazele de evacuare) -> aer sub presiune

                        deci ambele au acelasi efect: de a baga aer sub presiune.

                        Totusi ce e asa funny ?

                        S.
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • Originally posted by GGI78 View Post
                          Eu va fac pe plac... pun pozele... de comentat nu mai comentez...
                          Una pe admisie... una pe evacuare probabil se mai foloseste si de gaze nu numai de aer
                          amator )
                          daca aveai habar stiai ca partea de evacuare dintr`un turbocharger se numeste turbina ,si partea de melc de admisie se numeste compresor .
                          Pozele ce le-ai pus tu sunt supercharger si turbocharger ... turbina si compresor este ce ti-am zis eu
                          vezi in poza 7 si 1 http://www.ih8mud.com/tech/turbo/Tech101_enlarged.jpg

                          problema e ca io am zis ca atat supercharger cat si turbochargeru baga aer cu presiune in motor ... nu stiu ce ai inteles tu ,nu vorbeam despre actionarea lui.
                          Last edited by Cristi_Xp; 5 March 2010, 13:09.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • Din experieta avuta cu ceva timp in urma (discutie in contradictoriu cu tine), din care m-am ales cu ban 7 zile prefer sa tac/ignor... sa revenim la ON Topic... "adevarat"... doar functionarea difera
                            Last edited by GGI78; 5 March 2010, 13:26.

                            Comment


                            • doar cand nu stii sa vorbesti civilizat ,cu toate astea ti-am raspuns la telefon de atatea ori
                              deci sa inteleg ca alea nu baga aer sub presiune in motor ? sau ce era totusi asa amuzant.
                              Ai deschis un subiect razand de o afirmatie de a mea fara sa aduci nici un argument,si pe langa mine niste oameni cu scoala de la care am pretentii ti-au raspuns si te-au intrebat si ei,ce era asa amuzant ...da daca tu preferi sa ignori ,ignora .
                              Ce pot eu sa inteleg ,e doar ca nu stii sa ne dai mai multe detalii,asa ca poti rade in continuare.
                              Last edited by Cristi_Xp; 5 March 2010, 13:27.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Este prima oara cand scriu p acest forum si sunt sictirita de aceste aberatii aparute in leg cu masina mcd-ului.......ei s-au dat de fun si vine unu ca stig sa comenteze ba ca a furat startul.La inceput nu am fost de acord cu modificarile facute la masina deoarece au costat cam scump....dar acum o sa continuam cu modificarile ca sa le dam altora motiv de barfa si de oftica(nu ma refer la prietenii mcd-ului)
                                @stig din cate observ vad ca iti dai cu parerea degeaba sau te oftica ceva..de unde sti tu k nu poate face un 16v..... "sau soferii celor 16v nu sunt buni"....knd te dai la o liniuta cred k iti cunosti masina destul de bine ......iar cand o sa apari u de dupa perdea nu o sa gaseasca nimeni scuze

                                nu mai scrie te rog cu mirc

                                nu mi-am dat seama si am specificat ca e prima oara cand scriu pe acest forum
                                Last edited by MCD; 5 March 2010, 13:31. Reason: Automerged Doublepost
                                Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google