liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • octavian daca aveam niste cauciucuri mult mai bune luam avans mult mai mare. avand in vedere ca am niste kormorane de 5 ani ... s-au facut plastic. era la semafor si alex stia foarte bine cand se pune verde si a doua oara am plecat destul de tarziu si totusi masina m-a ajutat si am revenit foarte mult pe o singura treapta. cam o masina revin. am observat cand m-am dat a doua oara ca pe treapta a 2-a il ajungeam si am lasat-o pana la 6200 si tot recuperam ceea ce nu inteleg pentru ca deja trebuia sa pierd din putere. acum hai sa spunem ca alex are arcuri sport, toba sport (pentru zgomot), short shift si ceva experienta:d. cauciucuri din cate am inteles erau niste semi slikuri destul de tocite dar oricum nu se compara cu plasticele mele ...
    a fost frumos

    Comment


    • Niste semi ce? Sunt niste opinci vechi si vai mamica lor.
      E de inteles de ce l-ai devansat cu un nas de masina. Ai greutate mai mica putin, fix cat sa faca diferenta.
      Luai avans mult mai mare de aveai putere mai mare. Tu abia rupi aderenta pe tr a 2 a.
      Doar suntem "vecini" de motorizari, stiu si eu ce-i poate burta lesinata.

      Poate Amza repeta fara acel filtru Filcor.

      Comment


      • Foarte bune Kormoranele alea
        Imi aduc aminte cand am facut si eu cu un baiat cu 1.4 remapat (si usurat bine de tot, nici fetele la usi nu le mai avea) demaraj pe tr I si II, eu cu masina stock (fara remapare) el cauciuce varza (Kormoran desigur) eu cu Michelin 15000 km rulate, el pierdea mult la plecare (daca era liniuta m-ar fi afumat rau).
        Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

        Comment


        • ambreajul lui razvan tinea foarte sus si degeaba dadea jos filtrul. sigur nu e din cauza filtrului diferenta. sigur nu e ceva bine reglat la masina. oricum mi se pare foarte aiurea filtrul pus acolo fiind langa motor si sorbind tot aerul cald, avand ca tubulatura furtunul vechi din plastic care se termina cam la 10-15 cm de filtru.

          a doua oara s-a bagat intre noi un stok 1.4 si s-a dat cu cei doi ramanand foarte foarte in spate. atunci eu nu am putut sa plec ca aveam o masina in fata.
          Last edited by o8MeLC; 4 June 2010, 10:29.

          Comment


          • I-auzi, 6200...a mea dupa 5500 in sus abia mai trage, sigur e catalizatorul, mama lui)). Hai ca s-a plecat si cu semafor de la pietoni Cozmine, acolo era strict chestie de "fii pe faza". Oricum esti mult mai usor si motorul merge mai "aerisit".

            edit: ca sa stiti legenda cu gumele mele, aseara cand ne-am dat 4 deodata (ca la NFS ), Distrigaz vs MCD vs FOF (3 oameni in masina) vs Filcor, pai cum s-a facut verde MCD a sarit in fata ca lumea fata de mine, gumele noi se vad.
            Last edited by aleXpeed; 4 June 2010, 10:35.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • De unde stii tu sigur ca nu-i din cauza filtrului?
              Si daca tine sus ambreiajul ce? Nu mai cupleaza?

              Comment


              • Originally posted by C0zzmyn View Post
                ................. am observat cand m-am dat a doua oara ca pe treapta a 2-a il ajungeam si am lasat-o pana la 6200 si tot recuperam ceea ce nu inteleg pentru ca deja trebuia sa pierd din putere. .................................
                Ai observat bine, cu toate ca altii au contrazis treaba asta.
                Depinde cum e harta.
                Si eu cu softul precedent imi tragea bine pe intervalul 5500-6300 rpm (numa ca spun din nou, lumea nu crede).
                Cu softul actual, trage bine pana pe la 5800 rpm (numai ca pe intervalul 3000-4500 rpm e mai fasneata, testat inainte si dupa reschimbare soft) si de acolo nu are rost sa-i mai dau, tre' sa schimb treapta.

                Uite iti pun un clip cu un demaraj de bezmetic (cu softul vechi), fii atent la inceput cum sare pe tr I de la 5500 la 6500 rpm (parca o catapulteaza), apoi pe tr II cum urca mai greu pana la 5000 rpm, apoi cum iar primesc un sut in cur pana la ~6300 rpm.
                Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


                PS: si pe tr III cum sa duce fara stres la 6300 rpm.
                Last edited by Octavian; 4 June 2010, 10:45.

                Comment


                • vrei sa iti spun ca prim data nu stiam ca se pleaca dupa semaforul pietonilor si cautam semafor normal ? bine ca mi-a spus razvan. inainte sa invat sa modific pedala de la ambreiaj niste macanici nu mi-au pus si contrapiulita si mereu se strangea singur si tinea la maximum sus. adevarul e ca intra in viteza cand voiai sa dai repede si la jumatatea pedalei si nu am rupt niciodata aderenta cu a 2. de cand l-am pus normal in 90% din cazuri rup aderenta pe a doua ceea ce mi se pare o diferenta.

                  octavian din cate vad eu pe filmulet scoti 10-11 seunde pana la 100 pe cand eu sub 12 nu am scos niciodata. cat despre soft, toti avem acelasi soft deci nu ar trebui sa fie diferenta
                  Last edited by o8MeLC; 4 June 2010, 10:48.

                  Comment


                  • @Octavian: a ta trage clar dupa 5800 fata de a mea, cel mai bine se vede in a 3-a dupa 5800, la tine merge cursiv, la mine in a 3-a la 5800 mai mult sta decat avanseaza... deci catalizatorul trebuie sa fie la mine. O sa ma mai antrenez sa schimb la 6200-6300 sa vad ce se alege din ea.
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • Nu mai stiu cat iese exact (de retinut ca am si acul kilometraj un pic data inapoi, la 100 pe ceas am ~95-96 real).
                      Dar asta vrioam sa-ti arat, ca in fc de soft, poa' sa traga bine si dupa 5500 rpm.
                      Da, acum avem acelasi soft, in clipul ala aveam alt soft (care tragea bine in ture, dar aveam o mica problema intre ~4000-5000 rpm (sau chiar si la 3000 rpm, cum s-a dovedit la testele de reprize).

                      PS: Alex, cu softu Dimsport eu am obesrvat ca trage bine pana pe la ~5800-6000 rpm, adica asa cum TREBUIE sa fie, ce e peste nu prea are rost.
                      Inainte aveam alt soft, care tragea bine pana pe la 6300-6400 rpm, dar nu era stralucit pe ~3500-4500 rpm, lucru care l-am remarcat foarte bine la viteza de top in tr V, ''murea'' pe la ~160/h-pe ceas, la ~4400-4500 rpm).
                      Last edited by Octavian; 4 June 2010, 10:58.

                      Comment


                      • adica daca ambreiajul tine sus e o "problema" ? ( adica dezavantaj prea mare?? )

                        la mine cupleaza sus tare :|
                        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                        Comment


                        • evident ca nu e bine sa tina la capat.
                          se regleaza foarte usor , doua chei de 10 si destrangi cateva ture...faci proba si tot asa.
                          banuiesc ca stii unde sa reglezi

                          Comment


                          • da stiu.. am inteles ca se uzeaza mai repede daca tine sus , e adevarat? nu prea ma dau la liniute, deh, nici motorul nu ma ajuta , dar n-ar strica sa-l reglez mai jos
                            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                            Comment


                            • Alex cine te-a batut aseara...Provoc eu in seara asta...memtionez 1.4 cu soft si toba sport..
                              Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                              Comment


                              • pai cine l-a batut pe alex aseara a fost C0zzmyn si tu l-ai batut aseara cu vreo 4-6 masini in duelul celor 4
                                B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google