If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
bine ca ma inveti tu . )
eu am inteles despre ce e vorba , tu esti cel care face o afirmatie si nu e in stare sa o sustina .
asteptam filmu cu MLu ...
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Eu am facut o afirmatie care s-a dovedit adevarata si am sustinut-o cu explicatii si exemple practice iar tabelul ala confirma si partea cu calcule. Tu in schimb ai facut o afirmatie care pe langa faptul ca s-a dovedit falsa, nu ai putut sa ti-o sustii din niciun punct de vedere. Happens...
@ shakar tu ai dreptatea ta. eu si cristi pe a noastra.
daca eu am o calitate este aceea sa imi admit greseala. sa invat de la ala care e mai bun ca mine.
faci o afirmatie ok, dar trebuie sa o si demonstrezi.
si eu va zic ca m am dat aseara cu un crx de 180 cai si l am facut un bot de masina. are vreo veridicitate aceasta afirmatie ?
p.s. am un prieten cu accent 1.5 crdi 110 cai chiar trage. mult mai bine ca un 1.6
Pai atunci de ce mai despicam firul in 4 cand v-ati / te-ai convins ca asa e ? Daca as fi facut eu descoperirea asta atunci era musai o demonstratie dar din moment ce asta e un lucru asa logic si evident si dovedit de multi altii...tot ce trebuie e sa cauti cand iti zice cineva ca asa este, sa te convingi, in cazul in care nu ai habar de treaba asta. Ca respectivul iti demonstreaza sau nu, e treaba lui, el doar ti-a adus la cunostinta fenomenul.
Factorii aia se aplica si la 0-100 dar e vorba de timpul necesar pentru a accelera la viteza aia, timpul ala e influentat de factorii aia dar daca 2 masini au 20 secunde pentru 0-200 pai sunt 20 de secunde, timp determinat de putere,greutate,cutie,aerodinamica, etc.
Nu poti spune ca 2 masini au acelasi timp dar una are aerodinamica mai proasta si pierde mai mult timp, pai deja a pierdut din cauza asta ca daca era mai buna aerodinamica avea timp mai bun. E lipsit de sens ce spui tu.
Da, aerodimamica se aplica si la 0-100, dar are o influenta mult mult mai mare dupa 100.
Si la partea cu timpii identinci nu m-ai inteles, ma refeream la faptu ca daca doua masini au timpi identici 0-100 nu rezulta ca pe 0-200 e la fel. Doar atat.
p.s. am un prieten cu accent 1.5 crdi 110 cai chiar trage. mult mai bine ca un 1.6
235.0 Nm (173 ft·lb) (24 kgm)
@ 1900-2750 rpm
poate e doar o senzatie .
oricum e ceva ciudat cu masina aia , ca am vazut pe un forum ca isi faceau probleme unii cu un civic SiR de 160 cp
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
.......................................
p.s. am un prieten cu accent 1.5 crdi 110 cai chiar trage. mult mai bine ca un 1.6
La ce trage mult mai bine? La tras rulote, remorci, chestii d-astea nu?
Si Loganu 1.5 dci 85 cp trage MULT mai bine ca 1.4 mpi (si cred ca majoritatea colegilor sunt de acord cu asta), dar nu la liniute )
Acolo sunt cel putin egali, fc de greutatea/echiparea masinii si toate cele, oaresce diferente.
PS: na ca mi-a luat-o XP-u inainte.
Nu poti sa compari liniaritatea acceleratiei de la benzinar cu aia de la dizal (la care multi pun botu, ''moama ce te baga-n scaun'' )
Si la partea cu timpii identinci nu m-ai inteles, ma refeream la faptu ca daca doua masini au timpi identici 0-100 nu rezulta ca pe 0-200 e la fel. Doar atat.
Bineinteles, nici nu se pune problema. Ideea era alta, din moment ce la 0-200/0-300 doua masini cu acelasi timp sunt in locuri diferite sau aia cu timp mai prost este in fata in unele situatii, este la mintea cocosului ca se intampla si la 0-100 in unele cazuri dar la alta scara, doar nu se schimba fizica pentru acceleratii mai mari de 0-100. Iar exemple m-am saturat sa dau si sa explic, mai poti sa citesti o data pe ala cu EVO vs Veyron, eu cred ca e cat se poate de clar.
Pt mine e simplu. Distanta si timpul e asa de mica pe 0-100, incat la 100/h cele doua se intalnesc in acelasi punct bot la bot, indiferent ca una e dizal si alta benzina
Nimeni nu pune tr III asa de lunga cum a aratat Seba.
uitate la filmuletu cu MLu si o sa intelegi .
Daca nu , vezi evo vs veyron ... adica un evo de 800 cp si 1000kg ,la care nimic nu e stock dar le comparam ca sa ne gasim in treaba
Si daca tot nu intelegi , fa un versus cu o masinuta electrica care atinge 0-80 in 3 secunde si acolo se opreste ,ca doar asa sunt toate masinile de strada .Faci 0-80 intr-o secunda si apoi pana la 100 e o vesnicie
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Pai le comparam ca una are 0-300 in 26 secunde (datorita modificarilor respective altfel nici nu prindea atat, ca sa nu mai spun in 26 secunde) iar alta in 16-18 secunde si cu toate astea e in spate. Probabil daca nu vine cu tot cu desen la pachet e greu de asimilat sau daca masinile nu sunt stock deja se schimba treaba si nu mai e valabil .
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment