If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Si eu am vazut de 1.5 dci stock topite putin mai mult . Nu cred ca trebuie blamat exclusiv resoftul pt asta... poate a contribuit si el, sau poate n-a contribuit deloc si injectorul si-a dat duhul din cauze naturale ).
Deh... acum cine stie, poate a avut ghinion tipul, sau poate dupa resoft a abuzat de masina.
Acum revenind la topic: 1.4 mpi stock/resoft vs Skoda Octavia Tour 1.9tdi 90cp... pareri? Ma invitase mai demult un prieten la o "cafea" cu asa ceva, dar n-am mai prins ocazia sa ma dau cu el .
dupa 120-130, in general conteaza caii si coeficientul aerodinamic al masinii, greutatea parca devine mai putin importanta pt ca forta de rezistenta la inaintare ia majoritatea puterii motorului, pe cand la viteze relativ mici (sa zicem 80-100), greutatea "fura" cel mai mare procent din puterea disponibila. eu am un coleg la servici cu un 520d, 136cp. pana la 100 ii stau in fata, pe la 120-130 suntem egali, iar mai sus demareaza mai bine "si-n sculare si-n culcare"
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Eu am vazut pistoane de 1.9 TDI resoftat, putin topite
si legatura cu resoftarea de unde ar fi ?
pistoane topite inseamna ca s-au incalzit foarte tare,ori motorina cum arde la temperaturi mult mai mici ca benzinarul mai greu cu incalzitul .Singurul motiv ar fi ca au crapat injectoarele si nu mai realizau racirea pistonului cu motorina.La un benzinar le topesti umbland la tija magica de la wastegate si urcand presiunea de la 0.7 bar la 1.5 bar de ex , fara a compensa cu benzina , incepe sa detoneze , sa se incalzeasca si asa iti topeste pistoanele . La diesel mai majoritatea au umblat la tija fara resoftare si vad ca n-a crapat niciunul deci astea sunt povesti de adormit copii ca se topesc pistoane la diesel din resoftari .Sa nu mai vorbim ca la resoftare se injecteaza mai multa motorina deci pistonul se raceste cu motorina .
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
am la firma un Crafter 2007 2500 R5 TDI 109 cai. ce pot sa ii fac sa traga mai bine fara soft si fara sa isi dea nimeni seama ?
- e common rail injectie directa. nu este PD u
Amestecul cu mult aer si putin combustibil arde la temperaturi mai mari si asta topeste pistoanele.
Un injector la diesel ajunge sa se defecteze si sa scape motorina si cand n-ar trebui si uite asa se buleste pistonul.
pai si crezi ca dieselul nu are gaze la 3000 rpm ? eu zic ca are si inca foarte multe
n-a zis nimeni ca nu are ,doar ca la o turbina mare ii trebuie o anumita cantitate ca sa o invarta cum trebuie .Si daca la 3000 incepe sa o invarta, la 4000 e in full boost , si la 5000 s-a terminat tarlaua e cam aiurea .
Last edited by Cristi_Xp; 20 March 2011, 15:37.
Reason: Automerged Doublepost
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment