liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lasa ca vine el 1.6 dci de 130 de cai ,sa vezi cant remapezi 1.6 le ala >

    Da,dar nu pe logan :|

    O fi mai scump atunci.....
    Last edited by fanrenault; 11 June 2011, 13:38. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • probabil castigatorul are ceva schelete-n debara ( o remapare etc..)

      Comment


      • Nu neaparat. Stim sigur ca Golful are acei 140 Cp de fabrica si mai stim ca TDI-urile de la Volkswagen trag foarte bine, pe cand la Focus nu putem baga mana in foc ca are 140 Cp, pt. ca nu a fost testat pr Dyno.
        Last edited by Seba; 13 June 2011, 23:12.

        Comment


        • Orice dizal turbo de 140 cp pus pe 1200-1300 kg trage bine )
          N-are nimic deosebit TeDeI-ul de la VW fata de alte dizaluri turbo.

          PS: ba are, e mai zgomotos ca alte dizaluri turbo ))

          Comment


          • @ floppy nu mai da quote la ultimul post

            @ octavian problema e ca tdi ul de la fauveu e pus pe 50% din tedei urile care merg pe strazi.

            Comment


            • Din experienta personala cu TDI comparand cu alte dieseluri pe care le-am condus mie mi s-a parut ca raspunde mai bine la acceleratie, turbina face boost bine chiar de la turatii foarte mici si cu un lag semnificativ mai mic fata de celelalte.

              Comment


              • Confirm, mai ales boostul la turatii mai mici ca alte dizal turbo.
                Fir-ati voi sa fiti de vagisti

                Oricum, tot nu e deosebit de celelalte dizal turbo, cu exceptia celor mentionate de voi.
                La un demaraj orice alt dizal turbo tot acolo scoate timpul la cuplu si greutate similara.

                Comment


                • eu as zice ca JTD(ma refer la alfa romeo,la altele nu ma gandesc) e peste TDI
                  Its just a car ...

                  Comment


                  • Da bre da' nu e ''fiabil'' )

                    Hai sa revenim la linii nebunesti.

                    Apropo de linii nebunesti, cam asta a fost diferenta in vremurile bune intre 1.4 remapat (al meu, cu filtru sport cu tzava d-aia smechera, fara roata de rezerva)) vs 1.6 mpi stock Preferance (deci fara ac).
                    Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.


                    Am facut de trei ori, am pirrdut de trei ori.
                    Acum nu-mi mai trage asa (dat softu un pic inapoi), dar macar merge bine ))
                    Last edited by Octavian; 13 June 2011, 16:43. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Deci practic ai pierdut si tu "compresie", bun venit in clubul nostru.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • Practic da, teoretic nu, motoru merge ceas. Numai ca m-a mancat sa dau avansu o idee inapoi si chiar se simte.
                        Nici o problema, XP e aproape, pe bani darama si Carpatii (el mi-a spus sa stau locului).

                        Oricum fata de 1.4 mpi stock se duce mai bine, cam aceeasi diferenta.

                        As dori sa fac din nou cu 1.5 dci stock (85 cp) vara trecuta dadeam lejer o masina, sunt curios cum stau acum.

                        Poate am spus, 1.5 dci 85 cp de la care am mancat bataie era remapat din discutiile avute cica are soft ''econom'' adica pe la ~100 cp. M-a aumat inca din tr I (dar NU eram pregatit )) )


                        PS: cert e c odata cu modificarea softului eeeefectiv nu mai trage pe tr IV dupa ~5400 rpm, inainte se ducea bine pana la ~5800 rpm.

                        Comment


                        • octaviane eu am ramas socat de cum trage utilaju tau. cel putin raspuns la acceleratie net peste 16v. gram de lag nu are

                          Comment


                          • Originally posted by Nepotu123 View Post
                            Din experienta personala cu TDI comparand cu alte dieseluri pe care le-am condus mie mi s-a parut ca raspunde mai bine la acceleratie, turbina face boost bine chiar de la turatii foarte mici si cu un lag semnificativ mai mic fata de celelalte.
                            are geometria variabila... poate de aia ?)
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Originally posted by alessandro View Post
                              octaviane eu am ramas socat de cum trage utilaju tau. cel putin raspuns la acceleratie net peste 16v. gram de lag nu are
                              Pentru un 1.4 nemodificat fizic, eu zic ca trage corespunzator, ''gospodareste''

                              Comment


                              • se vede si se simte masina fugarita. nu incerci o evacuare un traseu ? cat scos ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google