liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai nu pe tr II la ~60 la mine, ca asa sigurat n-are nici o sansa.

    Sau (imi dai idei) un test de talpa ~40-120 km/h cu un dizal ar fi interesant.

    Comment


    • sal. deci m-a luat ameteala pana am citit tot. Octaviane cred sincer ca ai facut mai multe teste chiar si decat cei de la renault))

      Multe dintre discutii chiar nu isi au rostul si e cat se poate de clar pentru mine ca un logan 1.4 stock nu are cum sa faca niciodata un logan de 1.6 8v stock , asta ca sa nu mai pomenim de cel de 16v.

      Bafta in continuare.
      Ps supercar poate data viitoare (nu ca la speed chalange tulcea) ramai sa mai stam si noi de vb
      sigpic

      Comment


      • Eu n-am spus niciodata ca un 1.4 mpi face un 1.6 mpi (din contra).
        Dar vreau sa filmez si treaba asta (cred ca elucidam anumite treburi), din pacate in Arad pana acum nu am gasit pe cineva cu 1.6 mpi stock care sa faca un test de reprize cu mine.

        PS: adica - 60-100 pe treapta III si 80-120 pe tr IV.
        Last edited by Octavian; 7 January 2009, 21:39.

        Comment


        • o sa fie diferenta cam mare. eu am facut un fel de liniuta. eram in 1.4 eu, 1 pers si jumatate si in 1.6 era soferul. se ducea fata de mine nu gluma. dar pe la 140 il ajunsesem
          sigpic

          Comment


          • Te asigur ca diferenta va fi mica (la ce vreau eu sa fac test).

            La ce spui tu ca l-ai ajuns la 140 ...inseamna ca a lasat acceleratia, ca altcumva la viteza aia n-ai cum sa-l mai ajungi

            Comment


            • l`ai ajuns , da deja era prea tarziu..

              Comment


              • da stiu, sunt constient, de aceea si ranjesc. 75 cp Vs. 90 cp. e mare diferenta
                sigpic

                Comment


                • dar intre masina lui Octavian___30 si 1.6 o sa fie 82 vs 90

                  Comment


                  • sau 87-88, daca e 1.6mpi stock ca nu prea are 90 de cai decat pe hartie, facuti cu pixul, de dacia/renou la 64kw puterea din talon ies cam 87 de cai si un caine, nu 90 de cai. oricum, la 5 cai in plus probabil o sa-l faca totusi ala cu 1.6, nesemnificativ ca distanta.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Originally posted by The_Night View Post
                      Ps supercar poate data viitoare (nu ca la speed chalange tulcea) ramai sa mai stam si noi de vb
                      Nici o problema raman,ne vedem la urmatoarea editie de la tulcea daca e sa mai vii si cine stie poate facem si un test benzinarul tau 1.6 vs. tractorul meu 1.5

                      Comment


                      • Originally posted by Seba View Post
                        sau 87-88, daca e 1.6mpi stock ca nu prea are 90 de cai decat pe hartie, facuti cu pixul, de dacia/renou la 64kw puterea din talon ies cam 87 de cai si un caine, nu 90 de cai. oricum, la 5 cai in plus probabil o sa-l faca totusi ala cu 1.6, nesemnificativ ca distanta.
                        Daca la volanul de la 1,4 este Sony iar la 1,6 sunt eu diferenta va fi mai mare .
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • Din pacate am reusit sa facem doar pe tr III testu de reprize (n-a permis drumu).
                          1.4 remapat vs 1.6 stock.
                          Pana incarc clipurile, pot sa spun din start ca diferentele fata de 1.4 remapat vs 1.4 stock sunt mult mai mici. Pe 60-100 aproape egale.

                          PS: am facut si 1.4 remapat (tot al meu) cu 1.6 mpi remapat, toba + suspensie sport. Aici diferentele au fost clare, dar mai mici fata de 1.4 remapat vs 1.4 stock.
                          Acel 1.6 mpi remapat cu evacuare si susp sport, a tinut cu brio piept la 1.6 16V stock (doua liniute s-au facut, nu puteai spune clar cine a castigat, la un clip a iesit in fata 16V cu vreo 2 metri, la altul 1.6 mpi).

                          Deci sa ne intelegem, test de doar 60-100 pe tr III, nu spune prea multe, doar ca idee.
                          Last edited by Octavian; 17 January 2009, 22:32.

                          Comment


                          • Octavian___30 asteptam clipurile.....

                            Comment


                            • 1.4 remapat vs 1.6 stock tr III 60-100/h
                              Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                              Pana la 100 n-a luat avans, probabil daca se continua accelerarea (dupa ~5000 rmp) lua cativa metri.

                              1.4 remapat vs 1.6 remapat tr III 60-100/h
                              Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                              A luat avans imediat cum a inceput accelerarea, la 100/h avea ~4 metri in fata.

                              PS: ar fi bine sa dati volumu tare ca sa se auda momentu accelerarii, sa nu fie dubii. Din pacate n-am putut filma si kilometraju, sunt convins ca ceva discutii vor aparea ))))

                              PPS: mai am liniuta 1.6 remapat (toba si susp sport, tot asta cu care am facut eu) vs 1.6 16V stock, dar inca n-am primit acceptu lor sa-l pun.

                              Ca si concluzie: foarte multumit de utilaj )) (1.4) , credeam ca la reprize vor fi diferente mari, de genu 1.4 remapat vs 1.4 stock
                              Last edited by Octavian; 18 January 2009, 10:19.

                              Comment


                              • ce te-ai bucurat la primul filmulet daca ii mai pui o toba sport si suspensii (sau are deja?) nu or sa fie mai mari diferentele?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google