A pus motor 1.6 16v cu totul, defapt in momentul asta este 1.6 16v chel daca am inteles eu bine.
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
Din pacate cele 3 motoare de pe Logan (1.4 8v, 1.6 8v, 1.6 16 v) si chiar 1.6 16v sunt de multa vreme depasite moral.
Eu daca as pune pe a mea masina cu cele 1,297 kg ale ei oricare din cele 4 motoare de mai sus ar fi un mare fass...m ar claxona toate matizurile.
Din fericire Loganu are putine stele la siguranta si in consecinta o greutate scazuta- de aici o masina chiar vioaie cu 1.6 16v.
Ca sunt pasionati care fac tot felul de modificari si combinari la ele si intre ele rezultand mai multi cai- aici jos palaria pentru ei.Saab 9-5 Aero
Comment
-
Nu te supera co-forumistule, dar zi`mi ce cafea bei, ca sigur vreau si eu !Originally posted by eugenmanea View PostDin pacate cele 3 motoare de pe Logan (1.4 8v, 1.6 8v, 1.6 16 v) si chiar 1.6 16v sunt de multa vreme depasite moral.
Eu daca as pune pe a mea masina cu cele 1,297 kg ale ei oricare din cele 4 motoare de mai sus ar fi un mare fass...m ar claxona toate matizurile.
D
Comment
-
De obicei de la Gloria Jeans facuta acasa cu aparat care macina pe loc boabele- Philips Saeco. Chiar iti recomand.Originally posted by CataFOF View PostNu te supera co-forumistule, dar zi`mi ce cafea bei, ca sigur vreau si eu !
Stoican - OK era o metafora cu Matizul desi nu sunt f convins cum ar face fata 105 cai si cuplu 148 pe masina mea care are 1290 kg... - dar nici nu poti sa zici ca fuge cine stie ce.Saab 9-5 Aero
Comment
-
cu airbaguri laterale are 4 stele "incap" la fel ca un E60 din 2004 ... cat cantaresc airbagurile mai mult alea ?Originally posted by eugenmanea View PostDin pacate cele 3 motoare de pe Logan (1.4 8v, 1.6 8v, 1.6 16 v) si chiar 1.6 16v sunt de multa vreme depasite moral.
Eu daca as pune pe a mea masina cu cele 1,297 kg ale ei oricare din cele 4 motoare de mai sus ar fi un mare fass...m ar claxona toate matizurile.
Din fericire Loganu are putine stele la siguranta si in consecinta o greutate scazuta- de aici o masina chiar vioaie cu 1.6 16v.
Ca sunt pasionati care fac tot felul de modificari si combinari la ele si intre ele rezultand mai multi cai- aici jos palaria pentru ei.
"Doar adaptat unele interne pe scheletul de 1.4" ... cum ar fi ? Ce interne poti adapta si ce obtii ? de unde veniti cu ideile astea ?
Last edited by Cristi_Xp; 24 February 2014, 16:06.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Depinde foarte mult cutia de viteze.Originally posted by eugenmanea View PostDe obicei de la Gloria Jeans facuta acasa cu aparat care macina pe loc boabele- Philips Saeco. Chiar iti recomand.
Stoican - OK era o metafora cu Matizul desi nu sunt f convins cum ar face fata 105 cai si cuplu 148 pe masina mea care are 1290 kg... - dar nici nu poti sa zici ca fuge cine stie ce.
Daca ai cursele luncgi cat o zi de post s-ar putea sa iei leapsa de la un Logan 1.4 mpi.
Nu motorul face totul.sigpic
Comment
-
Eu nu sunt de specialitate si nici nu stiu ce matrapazlacuri se pot face la motoarele Logan ca e el de 1.4 1.6Originally posted by Cristi_Xp View Postcu airbaguri laterale are 4 stele "incap" la fel ca un E60 din 2004 ... cat cantaresc airbagurile mai mult alea ?
"Doar adaptat unele interne pe scheletul de 1.4" ... cum ar fi ? Ce interne poti adapta si ce obtii ? de unde veniti cu ideile astea ?
Ma gandeam de ex ptr consum ca unii pun pinion de diesel pe cutie de 16v= adaptare de la diesel la benzina.
Referitor la greutate- OK m ai convins Loganul are super tehnologie si cu aceeasi siguranta are cu 200 kg mai putin decat orice masina de serie. Bravo lor.
Anyway oferta ramane valabila ptr alexspeed.Last edited by eugenmanea; 24 February 2014, 18:02.Saab 9-5 Aero
Comment
-
-
Pai masina mea are motorul de 1.6 16v, cutia si planetarele de 1.4, nu are aer-conditionat (desi compresorul e angrenat mereu in gol), nu are servo-directie, tot traseul de evacuare este cu tot cu catalizator Euro 3 de 1.4 (este mai subtire, deci mai varza decat evacuarea normala de 1.6 16v), cauciucuri normale de iarna cam la limita de folosinta. De la 18 ani merg fara roata de rezerva ca mi se tot plimba prin portbagaj si mi-e sa nu stric bancheta la anumite franari in care se tot loveste. N-am avut pana vreodata iar daca am... call a taxi. In rest, GPL, bujii vechi care fac vreo 50.000 km. si uneori mai am variatii de ralanti (le am de pe 1.4 si puse pe 16v).Originally posted by eugenmanea View Post@alexspeed vreau si eu sa ma dau odata cu tine din mers de la 50- dar dp ce punem cauciucurile de vara adica peste vreo 2 sapt.Precizez ca nu m am dat in viata mea decat la harjoneli de semafor si am si gpl pe ea. Dar fara magarii gen sa vii fara bancheta roata de rezerva etc pur si simplu masina " stock" ptr ca mi e lene sa le scot. Chiar sunt curios ce ai scos din 1.4- i ai pus motor cu totul de 16 v sau doar unele componente? A mea scoate 10.6 parca pn la 100 si totusi un coleg a batut 16v u si pe mcd.- ma gandesc ca datele tehnice sunt si in functie de cat de pesimist e producatorul.
In momentul de fata ma supara mult evacuarea ca o simt gatuita, e micuta de 1.4 insa o voi rezolva pe viitor.
Accept oferta ca si eu stau relativ prost de pe loc. Ma dau si de pe loc daca e cazul.
@Gogaie: a mea trage prost fata de 1.8 16v-ul tau pus pe Logan.
Sunt foarte!.. multumit de cum merge si nu regret nimic din ce i-am facut.
Comment
-
Trage prost pt un 16v asa mi se pare
) .....16v in general trage prost ...doar a lu c .vio parca are ceva zeama 
+ ca te-a batut geo in seara aia ..... si pana acum nu a aratat nimic ..... l-ai batut doar pe dny care oricum e ciuca batailor
)
sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Pentru ca nu am plecat sincronizati, el era inaintea mea de cand am dat claxoanele si il ajungeam usor usor.
El cu rotile lui mici si usoare, fara gaz, eu fara catalizator, servo', a/c si cu gaz + table si anvelopele normale.
edit: aveam si filtrul ala de aer negru si ambreiajul nereglat + directia dereglata grav, na' scuze.Last edited by aleXpeed; 24 February 2014, 20:49.
Comment
















Comment