liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @adita ... la motor ai ceva modificari ?
    Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

    Comment


    • Originally posted by stoicanu View Post
      Pai asa este la 400 m este in fata dar la 800 m sunt eu in fata.
      Recuprez pe tr3 dar nu suficient de repede cat sa ajung in fata la finalul celor 400m.
      La 150km/h sunt in fata inceput de tr4.
      La mine 3 se termina la 130
      Am inteles, deci pe tr III incepi se revi la viata, "devreme" sa zic asa.

      Eram asa curios pt ca incercam sa fac o comparatie intre dci 85 cp stock si 1.4 remapat, pe 1,2,3 avans ~1m pe fiecare tr, dizalu pierde cand se schimba viteza (daca benzinaru o duce la ~6500 rpm, daca o duce numai pana in ~5500 rpm pierde), pe tr IV nu se intampla NIMIC (pana la ~150.h) pe tr V vine din spate )

      Comment


      • Da diesel trage bine la viteze mari ajuta turbina ca si in cazul lui 0.9.

        Originally posted by aleXpeed View Post
        Daca eram eu in 1.6-le ala cand s-a dat cu tine Stoicane, treaba ar fi stat altfel, in avantajul lui 1.6 MPI.

        Acelasi sofer cu masina lui a luat bataie de doua ori de la GogaieLau . Ceva nu e suspect?

        M-am pus eu la volan si l-am batut pe GogaieLau. A 2-a oara a usurat-o si el parca.
        Data viitoare bagam una cu tine la volan.
        Nu cred ca o sa ma trec pe langa el la 140 km/h ci la 150 km/h.
        Cam asta ar fi diferentza.
        Last edited by stoicanu; 17 August 2014, 23:32. Reason: Automerged Doublepost
        sigpic

        Comment


        • Voi nu faceti liniute, ci top speed...
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Pai pe 400m, 0.9 tCe sigur si-o ia de la 1.6 MPI.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • Eu cred ca pe 400 si-o ia si e la 1.4 cu o mapa buna

              Comment


              • Cred ca o ia si de la 1.4 stock.
                Numai la plecare pierd cel putin o masina ca sa nu zic 2 pe care le recuperez foarte greu pe 400 aproape imposibil.
                Lansat din tr2 e acceptabil iar din 3 e fortza(comparativ cu motoarele de putere apropiata)

                Originally posted by aleXpeed View Post
                Pai pe 400m, 0.9 tCe sigur si-o ia de la 1.6 MPI.
                Cand mai iese 1.6 ma anuntzi si pe mine.

                Originally posted by mumus View Post
                Voi nu faceti liniute, ci top speed...
                Nu face top speed ci facem pe 400-600 si 800 m.
                Pentru top speed ai nevoie de mai multi km.
                Last edited by stoicanu; 18 August 2014, 00:07. Reason: Automerged Doublepost
                sigpic

                Comment


                • Stoicane, resofteaz-ooo sa rupi gura targului )
                  Dupa aceea incepi sa te dai cu 1.4 tsi-uri

                  Comment


                  • Cu 1.4 tsi ma dau si acum .
                    Cat despre resoftare se lucreaza la asta.
                    sigpic

                    Comment


                    • Stoicane cand am scos clio 1.4 stock m.ai batut de pe loc la fel cum ai batut si sandero parca deci loganu ar trebui sa aibe aceasi soarta.
                      Can't touch this !

                      Comment


                      • Da da sa sti si Sandero avea soft parca.
                        Si atunci cu Sandero a mai fost ceva dar nu mai tin minte ce.
                        sigpic

                        Comment


                        • un logan de il pe care il batea sandero un far ))

                          eu vs bmw 520 0-1
                          eu vs lake 1.5 stage 2 fara cat spire la wastegate 1-1
                          eu vs marx 16v traseu fara catalizator din mers de la 60 cu a doua ma bate dupa 150 juma de aripa
                          eu vs 16v cu viteza la volan pana la 150 il bat o aripa dupa ma bate dar ce conteza! )))
                          astept sa isi aduca galbeata viteza care trage nemaipomenit
                          eu vs samy asa unpic nu il mai vedeam ))))

                          nu mai pot sa editez viteza era in 16v a lui marx fara cat si traseu
                          Last edited by Ionut.11; 19 August 2014, 02:48. Reason: Automerged Doublepost
                          Can't touch this !

                          Comment


                          • dCi 85 vs. 1.4 MPI chel cu soft, gaz si roti ATS DTC (Lau911) 1-0 (distanta mare, el cica a prins smoala pe jos si a patinat, ceva...)
                            dCi 85 vs. 1.6 MPI full cu soft si gaz (Samy) 1-0 (distanta de o aripa)
                            dCi 85 vs. 0.9 tCe si jante pe 17" (Stoicanu) 2-0 (jumatate de masina pana la un reper care cred ca este mai sus de 400m... oricum venea pe mine)

                            Am scos o mufa si dCi-ul a revenit la viata, am mai desfundat turbina cu ocazia asta. Am pus-o inapoi si este iar lenesa (270.000 km ++).

                            Sofer in alte masini:
                            1.6 MPI Preference stock vs. 1.6 full cu soft si gaz (Samy) 1-0 (cam 3 sferturi de masina?)
                            1.6 16v fara catalizator al lui Marx vs. Clio 1.4 al lui Claudiu 1-0 sau egal... (pana la final de 3 eram cu o aripa in fata iar pe 4 pana la 5000 si un pic avansase el o aripa inaintea mea iar apoi il ajungeam eu din nou)

                            Cert este ca masina lui Marx este buna si trage super ok. Trebuie sa se invete el cu ea, nu-mi explic cum de lua asa bataie de la Claudiu de pe loc. Eu am incercat-o de 2 ori de pe loc si a 3-a m-am dat, ceva spontan, rapid. Puteam sa plec mai bine caci mi-a dat putin in nas insa nu s-a mai facut.

                            Mi-e dor de gaz.
                            Last edited by aleXpeed; 19 August 2014, 05:23.
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • Cert e ca tu ai nevoie de ochelari pana la urma ori chiar nu esti in stare sa iti asumi nimic. In fine cu tine o sa fie om din 5 in 5 m eventual si filmate ca sa nu mai ai dubii. Poate nu vedeai ca erai atent la papucii din guma care iti intrau sub pedale ;)
                              Can't touch this !

                              Comment


                              • Originally posted by kubala7 View Post
                                @adita ... la motor ai ceva modificari ?
                                Soft, traseu de 50 doar cu finala si ambreiaj nesimtit.
                                Era sa uit, si un sofer tampit.
                                Originally posted by stoicanu View Post
                                Cred ca o ia si de la 1.4 stock.
                                Numai la plecare pierd cel putin o masina ca sa nu zic 2 pe care le recuperez foarte greu pe 400 aproape imposibil.
                                Lansat din tr2 e acceptabil iar din 3 e fortza(comparativ cu motoarele de putere apropiata)



                                Cand mai iese 1.6 ma anuntzi si pe mine.



                                Nu face top speed ci facem pe 400-600 si 800 m.
                                Pentru top speed ai nevoie de mai multi km.
                                Daca te tenteaza, aduc Solenza, sa facem o comparatie. Probabil pe 400, ca pe 800 clar mi-o iau.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google