liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • )))))...Tare replica
    sigpic

    Comment


    • ahaha scria in loc de motorizare
      sigpic

      Comment


      • il cunosc pe tip a modificat un pic parametri la injectie de aceea stiu

        Comment


        • era si softat...ce bine trage 16 valvele

          Comment


          • eu zic ca merge decent nu ca este vreo masina de curse,asta este parerea mea nu trebuie sa fiti de acord.In rest multi km fara probleme pentru toata lumea

            Comment


            • aaa deci a facut o remapare pe genunchi si a aproximat eu rezultatul final :d dragut.

              Comment


              • Originally posted by ronard View Post
                apai mie mi sa parut ca urca decent pina spre 170 ,eram cu masina super incarcata porbagaj plin a.c. mergind 4 persoane in masina.La plecarea de pe loc am lasat in urma wovagin pasat diesel 120cai si un chevrolet, neamtu ma luat dupa ce am trecut in treapta a 4 dar chevroletul sa chinuit degeaba nu a mai reusit desi a incercat in mod repetat de la cernavoda pina la slobozia.
                Fiecare cu simtamintele lui.
                Eu compar cu ce am mers, Accent 1.6, Focus 1.6 (100 cp), Golf VI 1.6 (102 cp), din tr V calcata de la 130-140 se intinde mai greu spre viteza de top.
                Timpii poate contrazic, dar senzatia asta mi-a fost.

                Oricum neesential pt subiectu asta ))

                Comment


                • Originally posted by Octavian View Post
                  Pe autostrada cam orice masina de 100 cp merge mai tare ca Loganu.
                  Deci mai petarda la top speed decat Loganu sunt putine.

                  Sa fim realisti,demaraj decent si cam atat.
                  Dar nu mai tare decat logan tot de 100 de cai ;)

                  Comment


                  • Degeaba e logan de 100 de cai daca aerodinamica tot aia e...
                    http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                    Comment


                    • Chiar nu sta rau la cx. Doar nu crezi ca toate motorizrile au viteze egale. din cauza "ca e prost aerodinamica"

                      Comment


                      • Sa lasam dracu cum sta pe drum la viteze mari ca e petarda.

                        Ceva liniute, provocari, intamplari etc ... )

                        Eu m-am dat cu un Passat tdi d-asta nou (a vrut sa ma puna la colt) da' n-a avut curaj sa ma depaseasca pt ca in varful podului (ala de la Gradiste pt aradeni) aveam 110+/h, viteza periculoasa pt zona respectiva.
                        Uitasem din nou sa-mi iau medicamentele...

                        Comment


                        • A spune ca loganu mai ca isi ia zborul la viteze mari,spune aiureli. ) Datorita vitezei masina e apasata de aer in partea frontala ,acel parbriz destul de abrupt cum are dacia, are rol ca de eleron "supereleron" ca sa accentuez Si nu ar ecum sa isi "ia zborul" ca intra aer pe sub ea.....,ca nu are cum. Cand intri in curba tare de tot,poti sa ai si nush ce super masina,ca supravirezi si ajungi in boscheti
                          Last edited by Seba; 26 June 2012, 23:47.

                          Comment


                          • pt cunostiintele de aerodinamica ale anilor 1900, ai dat niste aproximari/exemple bunicele. dar total gresite citeste un pic de bazele aerodinamicii. aripa de avion, ca sa creeze portanta, are fundul plat si partea de sus bombata. exact ca o masina. parbrizul nu poate avea rol de eleron, pt ca pe sub parbriz nu trece aer proportional cu viteza masinii. singuul lucru care poate functiona ca eleron, e portbagajul dar numai in combinatie cu un difuzor posterior, lucru care la logan e sublim dar lipseste cu desavarsire. nici o data o "fusta" spate deschisa nu ajuta. mai mult, un fund de masina cu multe incovrigari, in care aerul sa intre si sa se intortocheze, nu ajuta. iar faptul ca intra aer sub masina (si intra al dracu' de mult, ca e inalta), duce la acumularea de presiune statica sub masina, in timp ce pe deasupra ei, creste presiunea dinamica. ghici ce? vezi ce se intampla la aripa de avion...genereaza portanta, adica forta de ridicare, nu de apasare, cum pare la prima vedere. intrebare: de ce crezi ca la cele mai multe masini, mai nou si la logan, se pune acea "barbaita" sub spoilerul fata, care are doar 2 gauri de patrundere a aerului, iar la roti se monteaza deflectoare? de design? ei, as...inca o incercare? da, ai ghicit, sa reduca aerul de sub masina, ala putin acre intra sa fie evacuat relativ fortat si astfel sa scada presiunea statica, creste presiunea dinamica si ghici ce? exact, scade portanta... daca esti curios sa vezi loganul ce-a participat la michelin eco challenge, o sa vezi ca ala avea Cx de 0.29 (de la 0.36 stock) doar din fustita aia din fata, deflectorul d ela rotile spate si difuzorul care inchide "fusta" spate. a, mai avea si generatoare de vortex pe pavilion, ca sa reduca vartejurile din spatele masinii, deci s ascada forta vacuum-ului ce se opune inaintarii masinii cu cresterea vitezei.
                            ps: supravirarea se intampla mai ales la amsinile cu tractiune spate. deci nu logan. la logan se intampla subvirarea (masina merge cu rotile "plug"). subvirarea la tractiune fata o obtii la franare in curba sau la bruscarea masinii in curba. atata timp cat tii gazul, va pleca de fata, deci comportament subvirator. acu' sa nu-mi spui ca e normal sa franezi in curba si ca de aia supravireaza loganul...
                            Last edited by Seba; 27 June 2012, 00:01.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Si atunci de ce ma rog frumos, la viteze mari se inmoaie directia?
                              Pt ca nu are cum sa intre aer pe sub ea?

                              Comment


                              • Logan mai petarda pe demaraj ca 1.4 full + GPL nu exista)). E vai si amar..
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google