Logan Vs Ford Din 2001.... (gluma Zilei)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Vs Ford Din 2001.... (gluma Zilei)

    M-am intalnit cu un prieten de familie... si mi-a zis ceva de am pufnit de ras... se lauda in fata mea cu Fordul lui... a zis ca a dat pe el 8000 de euro dar costa mai scump , ca el l-a luat din Lituania sau de unde. (Nu era inmatriculat in romania, avea doar acte de inchiriere pe masina [daca le avea si pe alea]).

    Era un ford frumos pe dinafara, adica avea 4 usi + un fel de usa, se deschidea usa din spate in sus, dar era o usa care se deschidea cu "parbrizul" (luneta sau cum i-o mai zice) din spate al masinii.


    Oricum la bord nu se compara cu Loganul.... si asta e valabil pentru multe masini din 2000-2005... loganul e mult mai aspectuos... dar cu mult...

    In fine, am cam ras de el ,si el a zis "Eu sunt incepator, eu nu imi iau Logan ca sa mor in el" ... ma rog masina lui e maroaca... se vede ca e solida....

    oricum avea si probleme tehnice la ea , pe care el le lauda "asa de puternic e motorul asta ca daca umblu cu el prin orash se infunda. dupa ce fac 100-150 km prin orash , trebuie sa ies afara cu el sa-i dau vreo 200km ca sa se desfunde, ca e motor puternic" ....

    Oricum asta e valabil pentru foarte multe alte masini aduse la mana a doua de dincolo.

  • #2
    Ma, o fi Loganu' masina buna, da' nici chiar asa. Prea il ridica lumea in slavi si are impresia ca e masina "cea mai dintre stele". Hai sa nu exageram.
    Si cu iestul in afara orasului, pana nu demult motoarele tdi 170 cp de la Vw/Audi/Skoda/Seat aveau un martor luminos in bord, iar in momentul cand se aprindea trebuia sa iesi in afara orasului vreo 20 km. Explicatia este ca are filtru de particule, iar la mersul in oras se cam infunda. Acum am auzit ca au rezolvat problema asta. Probabil la fel avea si Ford-ul ala daca era diesel, nu ca e motor puternic.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #3
      pai normal , daca ei schimba la dizele la 2000 rpm , e normal sa i se infunde...sunt multi care au dizele si sunt pe dinafara cu exploatarea lor.

      Comment


      • #4
        uitati ce e si la ce foloseste FAP :


        Motoarele diesel sunt preferate de multi automobilisti in primul rand pentru performantele si economicitatea lor (un consum mai mic de combustibil si, pana nu demult, un pret de cost al motorinei ceva mai scazut fata de benzina).
        Motoarele diesel raman cele mai poluante motoare prin noxele eliberate in atmosfera, producand de 3-6 ori mai multi oxizi de azot (NOx) si de peste 100 de ori mai multe particule nearse (fumul negru). Desi ultimele tehnologii aplicate la motoarele diesel (common rail-ul, de exemplu) au permis reducerea multor poluanti totusi oxizii de azot si particulele nearse raman principalii poluanti ce trebuie eliminati potrivit viitoarelor norme Euro-5. In motorul diesel amestecul aer-motorina atinge o temperatura de autoaprindere de circa 450 grade C, inferioara temperaturii la care are loc arderea in motoarele pe benzina (900 grade C). Din acest motiv noxele ce rezulta in motoarele diesel, desi sunt de acelasi fel cu cele din motoarele pe benzina, sunt mult mai multe si mai importante calitativ.
        Temperatura mai mica din camera de ardere a motorului diesel nu pemite arderea completa a particulelor si ele au aspect de granule microscopice cu dimensiuni ce variaza de la 100 nanometri pana la un micrometru. Acestea dau aspectul negru al gazelor de esapament, asa numitul fum negru atat de cunoscut participantilor la traficul rutier, dar si pietonilor care il trag zilnic in piept. Particulele de fum emise de motoarele diesel sunt foarte toxice. Fiind de dimensiuni foarte mici ele afecteaza caile respiratorii depunandu-se in plamani si favorizand astmul si cancerul pulmonar. Sunt mai nocive pentru cei suferinzi, pentru copiii si persoanele in varsta. Principiul de tratare a particulelor nearse nu este complicat. Ar fi suficienta utilizarea unui filtru fin pentru retinerea particulelor cu diametre mai mari de 50 nm lasand sa treaca gazele arse (tehnologia ceramica pe baza de carbura de siliciu permite realizarea unor asemenea filtre). Dar, ca orice filtru care se umple cu impuritati si trebuie curatat sau inlocuit elemental filtrant colmatat, si filtrul de particule, dupa un rulaj de 500-1000 km, se incarca cu particule blocand circulatia gazelor arse si perturband in acest fel functionarea motorului. Intrucat cerinta actuala a automobilelor moderne este de a se interveni cat mai putin asupra lor in procesul de exploatare, a fost de neacceptat ideea de inlocuire atat de des a acestor filtre. S-a impus atunci necesitatea regenerarii filtrelor, adica a inlaturarii particulelor acumulate fara demontarea lor de pe vehicul. Dar pentru a-l curata de particule trebuie aplicat filtrului un tratament de soc, prin cresterea temperaturii in jurul particulelor acumulate in filtru, pentru a inlesni arderea lor, ceea ce va reduce foarte mult dimensiunile acestora. La noile dimensiuni reduse particulele sunt foarte putine si sunt considerate neimportante. In present filtrele realizate permit eliminarea aproape in totalitate a particulelor la motoarele diesel (raman doar 0,004 g/km, o cantitate practice nemasurabila).
        Acest nou tip de filtru este compus dintr-un miez ceramic de tip cuib de albina realizat din carbura de siliciu avand canale microscopice perforate. Gazul de esapament trece prin aceasta retea de canale si particulele se depun in ea. Aceste particule trebuie periodic sa fie arse pentru a se evita colmatarea filtrului si depasirea unei valori la contrapresiunea de evacuare. Pe celulele filtrului a fost aplicat un strat fin de metal pretios, iar pe acesta se injecteaza carburant suplimentar pentru a creste temperature gazelor de esapament pana la 600 grade Celsius, necesara arderii particulelor. Filtrul este destinat dieselelor common rail, la cele cu system pompa-injector nu se poate aplica deocamdata. (Aceste diesele vor avea concurenti redutabili si un viitor incert. Vezi VW Passat 1,9 TDI). Solutiile adoptate de diferite firme pentru realizarea filtrelor antiparticule sunt asemanatoare, bazandu-se pe arderea particulelor la temperature mai mari in tobele de esapament. Pentru cresterea temperaturii de ardere se mai utilizeaza niste aditivi care se introduc in combustibil la momentul stabilit pentru regenerare. Plinul de aditiv se face odata cu inlocuirea completa a filtrului de particule cu altul nou. Regenerarea filtrului prin arderea particulelor se face in mod automat, ori de cate ori contrapresiunea in filtru creste suficient de mult pentru a fi sesizata de detectorii de presiune.
        Procedeul de regenerare nici nu este sesizat de sofer. Peugeot-Citroen au fost primii constructori care au pus la punct filtrul de particule pe un automobile diesel Peugeot 607 in anul 2000, de atunci fabricand peste un milion de motoare diesel dotate cu acest filtru ( pentru modelele C3,C4, C5, C6, C8 si pe 307, 407, 607, 807). In anii urmatori i-au urmat si alti fabricanti de automobile printre care amintim pe Opel (Meriva, Zafira, Vectra si Signum), Renault (Megane, Scenic, Laguna, Vel Satis), Ford (Focus si C-Max), Alfa Romeo (159, 166), Audi (A3, A4, A6, A8, Q7), BMW (Seria 3, 5, 7 si X3), Fiat (Croma si Doblo), Mazda MZR (5.20 si 6.20), VW (Phaeton si Touareg), Mercedes (A, B, C, E, ML, CLK) si altele. Costul montarii unui filtru de particule pe un motor diesel common rail este destul de ridicat fiind cuprins intre 300 si 900 euro (600 euro in medie). Prima generatie de filtre de particule prevedea inlocuirea filtrelor la 80.000 km rulati, a doua generatie, fabricata in 2002, care utiliza un aditiv, a marit intervalul la 120.000 km rulati. Ultima generatie de filtre, fabricat in 2005, nu mai necesita inlocuirea elementelor acestea regenerandu-se in mod permanent.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • #5
          Eu n-am inteles mare lucru.
          CE Ford si-a luat ala si ce treaba e cu asta?
          La 7-8000 Euro iti poti lua chiar SH bun.
          Nu stiu cum a dat asa de mult (cre ca e caterinca) pe un ''Ford'' din 2001.

          Focus si din 2001 sa fie, ramane peste Logan in momentul de fata (daca ne-am raporta la masina noua).

          Comment


          • #6
            Din ce a povestit badguygoodguy este un Ford Mondeo Hatchback, "Era un ford frumos pe dinafara, adica avea 4 usi + un fel de usa, se deschidea usa din spate in sus, dar era o usa care se deschidea cu "parbrizul" (luneta sau cum i-o mai zice) din spate al masinii."
            Si ce treaba are cu pomelnicul de mai sus: a scris "baiatu' bun, baiatu rau" acolo ca se infunda si trebuie sa o alerge afara, eu am mentionat de filtru de particule, iar margelatu a fost "perspicac" si a dezvoltat ideea mea ca sa inteleaga toata lumea. Simplu!
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #7
              mai bine se ocupa un moderator sa skimbe titulul in logand vs ford focus ( 04-08 ) asa macar stim ce sa comparam
              bineinteles, daca nu mai e un thread asemanator :P
              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

              Comment


              • #8
                daca nu se indura altul dupa mine, maine o sa ma indur eu sa sterg porcaria asta de topic. pana maine, liber la derapaje necontrolate despre cat de aspectuos e interiorul la logan
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google