Prestije 1.616v Sau 1.5 85cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ,iar pana si-a dat seaam "amicul" cu 16V ca tre sa ii dea 7000 rpm sa se tina dupa tine tu deja esti mult in fata !

    Probabil ca amicul cu 16V habar n-avea ca tu ai treaba cu el.
    Daca se stie ca ai treaba, iti spun ca si un 1.6 mpi iti face fata cu brio (adica te umileste).

    Dar intram pe alte domenii (ale forjelor) si chiar n-are rost ))

    Comment


    • #32
      Ma rog ...asta e parerea ta !La drum intins nu mi-a stat Logan benzinar in fata!Poate ca in anumite conditii benzinarul e mai bun ,si in anumite conditii DCI la fel ...suntm ai multi factori implicati aici ...masina incarcata ...benzina/motorina proasta,s.a.m.d.!Cand o sa vad si eu un 1.6 MPI umplut pana la refuz cu bagaje si persoane sa se tina/sa "faca" Passat 1.9 TDI (101 cal)eu il pup pe toba!Sau 1.6 MPI care da ditai scartu la a-3-a ...in visele umede iti spun eu ! MPI-ul dupa ce ca si asa e mort pt. patrie greutate pe el ii mai trebuie si te-ai scos! poti sa te dai jos sa il impingi!In fine fiecare cu "troacele" lui ...

      Comment


      • #33
        Originally posted by YURI View Post
        Si eu am DCI Prestige de 85 cp si daca ai sti la cate 1.6 16 V am facut cu mana ...
        Vorba lui Octavian,,si eu daca merg cu 80 sau 120 si tu cu 150 imi faci cu brio cu mana din mers ,,iar eu o sa iti zic "" mergi cum poti"" sau "" mergi si mai tare tare"",,,ca eu nu am treaba cu tine,,dar sa te rogi totusi sa nu am

        Comment


        • #34
          ia-ti 1.6 16v, si pune-i gaz. vei avea consumul (financiar) ca la diesel, chiar mai mic. consum maxim 13% in oras (cu talpa din semafor in semafor, liniute, 6000rpm), cat 6,5% pe diesel unde mergi cuminte. n-ai treaba de injectoare bulite, motorina "la galeata" , revizii scumpe etc. ca sa fim corecti, la motoarele 1.6 16v maii pica bobinele (200 ron bucata) cam o data la 3-4 ani, depinde si cum ai grija de masina. la diesel se stie deja ce si cum, e arhicunoscuta treaba. cat despre dieselu'de 85 de cai, prin oras si 1.4 te dovedeste, ca e mai usurel putin si mai sprinten.

          Comment


          • #35
            @Yuri pe langa ca ai reinviat un thread dupa 1 an mai faci si aceasta discutie interbinabila diesel vs benzinar. Iti dau niste date oficiale dacia si dupa te mai gandesti cat de "fita" e dci la sprint.

            1.4 75hp -- > 0-100 13s, 0-1000m 34.9s, vit maxima 162
            1.6 90hp --> 0-100 11.5s, 0-1000m 33.5s, vit maxima 175
            1.6 105hp -> 0-100 10.2s, 0-1000m 31.9s,vit maxima 183

            1.5 85hp --> 0-100 13s, 0-1000m 35s, vit maxima 167


            Sunt date oficiale date de dacia si de multe ori confirmate de noi pe sosea.

            Comment


            • #36
              Daca ar fii sa-mi schimb Loganul mi-as lua 1.6 16v.N-are cuplul la diesel dar nici nu stai cu grija injectoarelor.

              Comment


              • #37
                yuri - am impresia ca toti cu care te-ai dat tu erau oameni aflati in simpla deplasare fara vreun gand de intrecere cu tine ...
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #38
                  Cu alte cuvinte Yuri,,stii vorba cu betivul...Daca unul iti spune ca te imbeti cu apa rece nu il iei in seama,,daca al doilea iti spune la fel intri la pareri,,la al treilea ar trebui deja sa te duci sa te culci ca esti manga pe bune.

                  Deja noi aici suntem 6 membri cu motorizari diferite care iti spunem ca te imbeti cu apa rece ..deci mergi cum poti in continuare!

                  Ps...Doru Piticu...deja a luat un logan 1.6 16 v,,deci restul sfaturilor sunt de prisos si acest thread se POATE INCHIDE!!

                  Comment


                  • #39
                    Thread-ul se inchide pana nu se face vre-un flame. Oricum "diesel vs benzina" va fi un permanent subiect tabu.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google