Logan 1.2 16v Vs Skoda Octavia Tour 1.4Mpi ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am zis ironic .Mai mult pentru ca s-a mai discutat pe thread-ul motorizare 1.4 ca cei care au 1.4 sunt nevoiti sa opreasca AC ca sa depaseasca.Deci totul era ironic.
    sigpic

    Comment


    • Na', in loc de 1.2 16V sau 1.4MPI am dat-o pe 1.2 TSI. Are cineva de pe forum o Octavia 1.4MPI sau a condus-o un numar de kilometri cat de cat reprezentattiv?

      Comment


      • @csh: cand or lua premii de fiabilitate motoarele tsi, atunci merita sa le iei in seama. pana acum, 1.4tsi_160cp e pe primul loc la spargeri. o petarda cu compresor si turbina, cu alte cuvinte, un mare rateu al tehnologiei folxvagin. prefer un renault "nepremiat" decat un vw care ma tine de la ora 12 pana la amiaza...intreaba prin service-uri, sa vezi ce rata de defect au tsi-urile si cutiile dsg7. cum ziceam, premiile date de diversi ziaristi/reviste, sunt egale cu un zero barat. de doua ori iar de pocnitoarea, pardon, motorul folxvagin 1.4_16v_75cp, nu cred ca are rost sa vorbim. nici macar umor englezescnu poti sa-l numesti, ca in anul de gratie 2010 sa echipezi masini de 1400 de kile cu asa partaitoare. inca un exemplu de motor nemtesc, tehnologie de ultima ora. de penultima ora ar fi 1.4_98cp de la renault sau 1.4_109cp de la hiunday/kia, 1.4_94cp de la chevrolet/opel.
        Last edited by Seba; 31 August 2010, 00:18.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Motoarele alea la care viseaza unii se pun pe masini de la cel putin 20-25 k euro in sus
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • mai pica si cate un tsi dar eu cred ca nu te-ai dus pe la service sa numeri cate tsi-uri sunt la reparat , is in voga ''auzitele'' stiu. asa putem sa spunem si de logan ca au fost cateva serii care rugineau dupa 1 an de zile ,etc etc probabil ca incearca sa indrepte problemele daca ar exista ca daor sunt nemti si nu francezi

            Comment


            • Originally posted by CSH View Post
              TSI-urile sunt motoare reusite. VEDETI CATE PREMII AU LUAT. NENUMARATE, pe cand motorizarile RENAULT cate au luat ?
              PS: Pe Golf 6 motorizarea 1.4TSI produce si 160CP .

              Deci daca zici, ca nu e ,,racheta" atunci tot pe 1.2 merg

              Nu mai da quote la ultimul mesaj, se subintelege ca lui ii raspunzi.
              pana una alta Renault are 2 titluri de F1 luate recent. sa nu ne mai uitam in urma. VAG cate are ?

              Comment


              • tot am citit si m-am abtinut de la comentarii.
                dintre motoarele mici turbo, benzina, eu cred ca cel mai bun este cel facut de PSA si BMW, 1.6THP (155CP, 170, 200 CP).

                Parerea mea.

                Comment


                • Originally posted by marx View Post
                  pana una alta Renault are 2 titluri de F1 luate recent. sa nu ne mai uitam in urma. VAG cate are ?
                  Ce rost are comparatia dintre F1 (unde depinde de pilot, noroc, setarile masinii inainte de cursa, pneuri, caci toate F1-urile sunt la fel) cu o masina de strada ? Compara masinile de strada VAG cu Renault , sa vezi care sunt mai bune.

                  Originally posted by vllad View Post
                  tot am citit si m-am abtinut de la comentarii.
                  dintre motoarele mici turbo, benzina, eu cred ca cel mai bun este cel facut de PSA si BMW, 1.6THP (155CP, 170, 200 CP).

                  Parerea mea.
                  Nici eu nu m-am abtinut, si zic , ca motorizarile TSI (TFSI), sunt cele mai reusite si cele mai bune. Am vazut un test intre TSI 1.4 160CP G6 vs THP 1.6 150-160CP 308 , si la comportament, a iesit castigator G4 TSI.
                  Last edited by CSH; 31 August 2010, 19:39. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Reveniti la Logan 1.2 vs Octavia 1.4?
                    Ca ati luat-o pe aratura cu TFSI-uri, Formula 1 si altele asemeni.
                    Parca erai nehotarat ce masina sa-ti iei. Te mai miri de ce iti inchid toate thread-urile...uite de ce, bati campii

                    Comment


                    • @george2x: "auziturile" sunt un angajat al unui service vw...si, oricum, vorbim pe langa subiect
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • la orice service sunt probleme cu diferite masini ,nu e relevant , te mananca un tsi,senzatia e superba , are un sunet divin si scoate cu 1 sec mai putin decat concurenta lui. deja motoarele aspirate sunt pe duca, raman pe masini gen logan conduse de bunicu

                        Comment


                        • Pana la urma lasam axiomele sau inchidem thread-ul ?????
                          Ultima strigare !
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • eu zic sa inchizi threadul ca se abereaza la greu

                            Comment


                            • abia a inceput , nu se abereaza se spun niste pareri personale

                              Comment


                              • Parerile sstea cu TSI-urile se pot spune pe forum VW sau Skoda, Loganul n-are TSI.
                                Sau mai bine, fanii Golf TSI sa isi configureze o masina si sa puna cateva optiuni cat de cat sa vada suma la care se ajunge. Eu am facut-o (si cu grija inca la adaugat optiuni, fara DSG sau nu stiu ce jante) si am ajuns la de 2 ori pretul unui Prestige, scurt.
                                Asa ca, parerile personale, daca se transpun in bani costa.
                                Bafta pe forumul VW, aici vorbim inutil de ceva ce nu priveste posesorii de Logan.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google