Originally posted by waderus
Logan vs Masini la mana a 2-a
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
personal...consider logan un esec tehnic....si ca exemplu clar si evident....mi s epare inacceptabil ca o masina ''noua'' sa semnalizeze cu stopurile frana.
cat despre diferenta dintre un logan si o masina second hand.......germana,nu cred ca exista discutie.fiabilitatea modelelor germane din aceeasi clasa este net superioara,la logan facandu-se multe rabaturi in detrimentul calitatii.acum....ma astept la invective
))
Comment
-
De ce invective? Este opinia ta personala si o respectam chiar daca nu suntem de acord cu ea.(Cel putin eu o respect). Ca si contrargument pot spune ca totusi SH-ul este loterie si se vede din ce s-a spus mai sus. Si sper ca nu te refereai la BMW, AUDI sau MERCEDES ca atunci chiar ca o sa curga cu invective(glumesc).Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
personal nu cred in calitatea renault.ca si cum fiabilitatea renault nu ar fi destul de indoielnica ....mai e facut si de romani(loganul) care au binecunoscuta lor reputatie de mesteri
sunt curios daca testul antic cu portierele de dacie 1300 schimbate de la o masina la alta functioneaza si aici
Comment
-
De ce sa iau un SH german cum zici tu si sa stau cu frica ca poate sa cada ceva oricand, sa raman cu ea in drum si mai mult, sa n-am garantie.
Comment
-
intradevar bun topic , si eu ma gandeam acu cateva zile la o masina second hand , am vazut pe net un bmw seria 3 cu 60.000KM in bord , motor 150 CP si era 9800 EURO , dar m-am razgandit imediat . In primul rand daca imi sparge unu un stop la ala ma rupe la pretz , si bineinteles asigurarea este mult mai scumpa ca la una noua, sa nu mai zic de revizii (ulei + filtru + placute). Asa ca m-am razgandit imediat in favoarea loganului
Comment
-
Eu chiar daca ar fi sa aleg vreodata un SH (desi nu cred ca se va intampla vreodata), l-as lua de la dealer, nu din alta parte, macar asa am garantie la masina si stiu ca nu e dat inapoi kilometrajul.
Comment
-
Pai deobicei cele de la dealer sunt masini de drive-test sau cele care au stat in showroom, deci nu prea sunt dati km inapoi, au putini km, sub 20.000 km, dar pretul scade cu vreo 8000 de euro, decat daca ai lua-o noua.Originally posted by Rocri@Andrei si daca dealerul a luat-o cu km dati inapoi?
Comment
-
exemplul1: cineva a vandut un ford focus din 2004cu 7000 euro. puteam sa il cumpar eu, dar la acea vreme nu dispuneam de finante... l-a cumparat un coleg. dupa circa o luna nu i-a pornit masina din cauza lu' computeru' de bord, parca, si a trebuit tractat. inainte sa cumpere masina, aceasta a stat o saptamana intr-un service in baia mare pentru o problema la aprindere, cam atat a durat pana s-a comandat piesa defecta (nici mort nu-mi amintesc ce era).
exemplul 2:persoana care a vandut fordul a luat un golf 4 (euro 4) dar nu i-a placut cum se conducea si a schimbat-o cu un opel astra sh tuning adus din franta, care ar fi trebuit sa fie euro 4. la inmatriculare surpriza, era euro 3.
concluziile le trage fiecare singur, dar eu m-am lamurit. cat despre calitatea renault...sa nu uitam ca exista renault 12 (stramosul daciei 1300) fara pic de rugina pe ele, avand caroseria originala. eu am vazut.
Comment







Comment