Logan vs Accent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bine domle, e praf.
    Mie pe traseu care il fac de 12 ani mi s-a parut ca sta mai bine, doar o impresie de amator, dupa 130 clar e mai asezat ca Loganu, dar daca imi spunea si mie vreun dealer ca e praf pe curbe, nu mai faceam nici un test.

    Comment


    • Repet, nu stiu care e diferenta intre Accent asta nou si Logan, dar stiu ca sta cam nasol in curbe....probabil cel mai nasol dintre toate modelele. Spre exemplu un Getz sta incomparabil mai bine decat Accent'
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Salutare baieti !

        Acesta este primul meu post pe acest forum

        Accentu' sta rau in curbe din cauza amortizoarelor si anvelopelor de bicicleta ( 175/70 R14 ) vine echipat si cu 195/55 R15 dar variantele de varf (jante al.).
        Ce pot sa mai spun... am avut si Logan (2005) si Accent (2007). Accentu' l-am luat prin programul rabla din toamna anului 2007, tot spre logan eram inclinat dar nu au mai fost locuri, voriam unul pe motorina (ca benzinar aveam) . Din cauza locurilor putine la logan, am avut de ales intre aveo si accent, aveam de ales si skoda, peugeot, fiat etc. dar m-am oprit la hyundai. Am ales accent deoarce aveau reprezentanta + service in oras (Ramnicu Valcea). Nu deschisesera reprezentanta pana atunci chevrolet in oras, era doar in Pitesti.

        Am atasat si 6 poze cu Loganul (fosta masina) si Accentul.

        Intradevar accentul e mai scump, scump si la intretinere... si din cate am vazut sunt destule probleme tehnice (amortizoare, caseta directie, coloana etc.)

        Sunt destul de multe diferente intre ele... motor, garantie, si alte chestii cum ar fi proiectoare in standard la accent, pe vopsea metalizata nu cer bani... etc. Accentul are plus-uri si minus-uri ca de altfel si loganul.
        Attached Files
        Last edited by PrietenCuTine; 22 July 2009, 21:50.
        sigpic

        Comment


        • @ octavian_30: un accent cu roti de 14 (175 latime banda rulare si 70% flanc) sta cu mult mai prost in curbe decat un logan cu roti de 15 (185 latime banda rulare si 65% flanc) + suspensia mai moale a coreanului...
          nu stiu cum sta treaba cu accentul ce vine echipat cu roti de 195.55 r 15..
          loganul mi se pare stabil si la viteza mare (180 - 190km/h).. exceptie: cand treci pe langa tiruri pe autostrada, dar acest lucru se resimte si in hyundai..

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google