Si si si cu benzina dai ma repede foc la lemne...
Diesel vs Benzina
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Din cate am inteles daca arunci un chibrit intr o galeata de benzina nu ia foc(nu ma puneti sa incerc), asa sa fie ? dar daca o pulverizezi situatia se schimba.sigpic
Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)
Comment
-
normal ca ea foc benzina,e de ajuns doar vapori de benzina sa fie si imediat se aprinde,dar sa numai fic offtopicOriginally posted by tezeu View PostDin cate am inteles daca arunci un chibrit intr o galeata de benzina nu ia foc(nu ma puneti sa incerc), asa sa fie ? dar daca o pulverizezi situatia se schimba.
Comment
-
OFF topic cred: cum sa nu se aprinda motorina? pai soferii de pe camioanele vechi sau ARO iarna cand nu pornesc isi fac o faclie in varful careia pun o carpa imbibata cu motorina si o aprind sa incalzeasca uleiulOriginally posted by Sp!ke View PostBenzina se aprinde, motorina nu se aprinde... (verificat de mine!)
.
sigpic
Comment
-
tot off-topic, daca galeata cu benzina e plina nu se aprinde ca nu are vapori sau cel putin nu se creaza amestecul exploziv care sa o aprinda, daca e pe jumatate se aprinde una-doua ca are vapori si creaza amestec expoloziv, chestia cu galeata plina am vazut-o eu dar nu cu chibrit ci cu muc de tigareta.
motorina se aprinde la flacara directa ca nu prea face vapori sau nu suficient pt. amestec exploziv.
Comment
-
Pana acum am avut numai masini pe benzina.
Acum am un 85CP.
Eu zic ca benzina e net superioara motorinei.
Compar motorul 16v pe care l-am avut pe meg I cu DCI 85.
Superpornire. Putere. Acceleratie. Consum comparabil(in oras eu as zice ca egal, dupa trei luni de mers cu DCI). Afara daca mergi pe la 90, consumul e cu vreo 0.5 mai mare.
Costuri de intretinere: la ulei nu e asa de pretentios. Filtrul de benzina de 4-5 ori mai ieftin si se schimba cand te plictisesti. N-am auzit de probleme cu injectoarele sau pilitura. Un prieten care e mecanic cu experienta in Renault mi-a spus ca 1.5 DCI are mari probleme cu zona bolt a pistonului care se ovalizeaza, un motor pe benzina durand din experienta lui de doua ori mai mult ca unul diesel. Plus ca mi-a spus ca pompele de injectie se uzeaza si distrug injectoarele( a gasit pilitura de multe ori). superpaguba.
La ce am scris mai sus am doua rezerve:
1. Compar motorul loganului pe benzina, dar l-am avut pe un megane bk. deci pe MCV s-ar putea sa fie mult mai mancacios.
2. Consumul pe care-l am eu in oras la MCV e mult mai mare decat scrieti voi. Am rulat liber sa vad daca n-am vre-un rulment sau sabot blocat dar nu e cazul. Nu sunt in niciun caz talpa grea. Ori MCV e defect, ori va suspectez ca atunci cand dati consumul in oras mai scapati si cateva zeci pe afara facuti in weekend.
Comment
-
Am auzit si eu de la un priten din service ca cica motoarele diesel ''iau span'' la turbina si treaba aia cu ovalizatu. Dar mi-e greu sa cred...n-am auzit sau vazut pe mineni sa aibe asemenea probleme.
La consum...poate fi o problema...n-are cum sa consume un diesel ca un benzinar...
Comment
-
Mi-a spus ca exista si un fel de set de reparatie, pentru problema asta cu ovalizatul, dar ca tehnic este o taranie...si oricum daca desfaci motorul, mai bine schimbi pistoanele... Numai ca la clio reparatia era cu 7 zerouri...
Am inteles ca 85 CP are pistoanele modificate. Poate o fi mai bine. Amicul meu nu a facut loganuri Diesel ci numai Clio. loganurile sunt totusi prea noi, ca sa vii cu motorul in batista...
Discutia am avut-o cand avea la reparat un clio diesel la 40000 km, facut tandari(motorul).
In ceea ce priveste consumul, eu am ajuns la o concluzie: motor cu putere mica pe caroserie grea=consum foarte mare. motor cu putere mare pe aceeasi caroserie=consum mic.
Comment
-
Chestia cu span si alte cele eu n-am auzit-o pana sa intru pe forum. Nu am zis ca nu va cred, dar n-am auzit pe nimeni sa se planga de chestia asta. La slujba am vre-o 10 MCV-uri cu motorul de 70cp care au depasit cu mult 150000km si merg de rup pamantul, e adevarat ca mai zdrangane una-alta, dar masinile merg perfect. Una dintre ele a fost pana in Franta cu doi soferi si nu se opreau decat pentru haleala si alimentat... concluzia soferilor a fost una pozitiva, masina s-a comportat excelent.
Referitor la consumul tau, Andreis, e clar ca ai o problema la motorul. Cel mai mare consum pe care l-am avut in Bucuresti a fost de 8.5% cand am facut 15 km in 4 ore. Eu zic sa dai o fuga in service.
Comment







Comment