Originally posted by golanu
Diesel vs Benzina
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
In your dreams,guys!Originally posted by miTzaHJonivip pai eu zic ca-i faci si fara remapare/toba sport , uita-te si tu ce cuplu are cel diesel si la ce turatie il dezvolta fata de 1.6 8V mpi .. eu zic ca iei lejer
)
Forum neinteresant. Delogat definitiv.
Comment
-
corect.am venit intro zi de la aeroport si ma presa unul cu un simbol.am tinuto pana in oras intre 5000-6000 in toate treptele pana la a4a si suna super.am oprit si radioul sa aud zumzaitul.insa fara un ulei bun nu e bine sa incercati stilul asta.Originally posted by golanu
), pai dupa 4000 incepe si el saracu sa sune a motor, pana atunci nu se aude nimic, poate doar putin marait intre 3000-4000, pe urma toarce ca o pisicuta, si intr-adevar benzinele sunt motoare de turatie mare, ma gandesc la motociclete cum e, ca alea trag cel mai bine dupa 6000, oare cum ar fi o motoreta diesel ;;)?
Comment
-
nimic nu ma face sa-mi schimb parerea ca cele diesel sunt cele mai practice in orice situatie. Motorina e ieftina si ai si cuplu mare. Cum ziceau la top gear : " real man drive torque not horsepower"
Comment
-
si eu ma gandesc la un diesel ca si altii care nu au avut inca.motoarele sunt durabile in afara de injectie care are de 10 ori presiunea unui benzinar si mai cedeaza.eu stiu un mercedes de dincolo adus care are 1.300.000km reali si nu a fost umblat la motor inca.asa zicea proprietarul.
Comment
-
Putin off topic: Diferenta de pret dintre benzina si motorina nu mai e foarte mare si daca se merge pe trend-ul din vest or sa ajunga cam l-a acelasi pret.(or sa bage accize mai mari la motorina). Comentariul nu e in favoarea benzinarelor este doar o constatare.Originally posted by miTzaHnimic nu ma face sa-mi schimb parerea ca cele diesel sunt cele mai practice in orice situatie. Motorina e ieftina si ai si cuplu mare. Cum ziceau la top gear : " real man drive torque not horsepower"Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Deci la diesel marile avantaje sunt: cuplul si consumul (sa lasam un pic celelalte, pret revanzare si alte cele, facem referire strict la performante). Restul e in favoarea benzinei.
Luati de la orice producator doua masini cu puteri apropiate (acelasi model), una diesel si alta benzina(desigur). La aceiasi CP veti observa ca benzina la capitolu: viteza, demaraj 0-100/h; 0-1000 m start de pe loc sta mai tot timpul mai bine (exista si dif. mici, gen 0,5 sec 0-100/h, dar este o diferenta)
cateva exemple: Logan (1.4 si 1.5 70 CP); de la Hyundai- Accentu' crdi (110CP) si 1.6 16V (cam aceeasi putere), VW golf (140 CP diesel si benzina), Audi ...exemplele pot continua.Last edited by Octavian; 11 October 2007, 14:27.
Comment






([.....:::::G3G3:::::.....)
Comment