Tocmai ... eu sunt adeptul "ce a trecut de 100.000 km se vinde". Pentru ca de'atunci incep sa cada piese, troncane tot in ea , incep problemele.
Diesel vs Benzina
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pai hai sa vedem :Originally posted by Razzvan View PostGasisi ce sa aduci in discutie ... motoare de tir .
- in primul rand motorina de la noi "cam sux" . Ar trebuii sa schimbi filtrele destul de des ca sa nu ai alte probleme. Un injector tot pica in astia 200.000 km.
Razvan , daca tot vorbiram de tiruri hai sa deviez si eu putin : am un Transit la munca cu peste 200000 km la bord fabricat in 2001 . A mers doar pe motorina de la noi , a avut vreo 8 soferi de-a lungul timpului si intr-un timp chiar se adunasera vreo 12 litri de apa in rezervor ( dupa cum mi-au spus in service ) dar la injectoare nu are absolut nimic . Eu cred ca se strica pt ca are piesa un viciu ascuns(la Ducato , model din aceeasi perioada cu 100000 aprox deja am schimbat injectoarele) , nu datorita motorinei . Datorita motorinei se mai infunda dar de stricat nu .Last edited by Sp!ke; 16 February 2008, 22:09.B -X X - DDF x 2
:sofer1: :kissroadkill: :sofer5:
Comment
-
Bun, dci 85 e super motorul.
Dar cum se face ca nici asta - dupa carte - nu ia suta mai repede de 13 sec (ca 1.4 mpi) si 0-1000 m cu start de pe loc e mai incet cu 1,1 sec decat 1.4 mpi?
Pai clar ca la 1.6 mpi, exclusiv din pc. astea de vedere, nu-i face fata...nici dci 85 cp. Nu?
Comment
-
Pentru ca benzinarul are nevoie doar de treptele 1 si 2 , si putin din a 3'a sa atinga 100km/h. Plus ca dieselul trebuie sa fie mai greu ( nu m'am uitat la datele tehnice dar e logic sa fie mai greu). Eu in platfonare in a 2'a , am acul putin sub 100.
Dar oricum tot aspirata ar trebuii sa fie mai rapida si pe o distanta mai lunga ( 1km de exemplu ). Cand ii dai blana masina sta numai in cuplu maxim si in ture "inalte" ( sub 4000 rpm nu scazi ) ...
later edit : Date de pe site'ul Dacia :
0-1000m cu start de pe loc : 34"90 1.4 8v , 36" 1.5 dci 85 cp . Cum ziceam :P
uff .. acum vazui ca si Octavian a scris despre o cursa pe 1km care e mai rapida ...
Comment
-
Suru, motorul ala pur si simplu nu exista sub 2000 de ture .. ca sa scoti din el aia 90 de cai trebuie dus in ture bine de tot.. aproape ca un benzinar.Originally posted by suru View Postmai nou sunt posesorul unui fiat multijet de 90 cp si in afara de consum nu-mi place motorul asta diesel.acum e in rodaj si nu merg peste 2000rot/min dar oricum parca nu ar fi 90cp.
Peste 130 km/h de asemenea este foooarte lesinat.
S-o stapanesti sanatos!numar secundele
Comment






.
Comment