Logan Vs Masini Low Cost

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by 827sam View Post
    Si ieri si alaltaieri mi-au iesit in fata doi prosti in fix 2 metrii. Unul a schimbat banda taind linia continua cu 3 metrii inainte de semafor pentru ca nu m-a vazut in oglinda, eu fiind in unghiul mort, iar cel de-al doilea nu mi-a dat prioritate intr-o intersectie cu vizibilitate extrem de mica, trecad in viteza foarte mare. In ambele situatii am franat de s-au blocat toate rotile si pot sa spun ca am avut noroc pentru ca era uscat pe jos. In conditiile date daca aveam ABS ii loveam pe amandoi, pe unul in spate, accident minor si pe celalalt in lateral si se lasa cu urmari grave accidentul. Deci pe uscat si cu debica frigo 2 in al2lea sezon, lichid de frana de 7 ani, discuri+placute ferodo premier (frana a inghetat instant, prima data la temperatura optima si in al 2lea caz la rece) ma declar extrem de multumit ca n-am ABS.
    o stii pe aia cu vulpea si strugurii?





    fara intentia de a fi off topic, dar abs-ul e bine sa-l ai la orice masina, indiferent ca-i logan, peugeot, sau altceva. primul meu logan dci nu avea abs. ma obisnuisem sa franez tot timpul fara sa blochez rotile, adica la limita aderentei (gume michelin). cum se blocau rotile, sanie se ducea si distanta de franare evident era mai mare. actualul logan are abs. eu, fiind obisnuit (de la loganul vechi) sa controlez pedala si sa nu blochez rotile, foarte rar intra abs-ul. intra doar cand ma infing in pedala, ca si cum as bloca rotile de tot, dar in nici un caz nu creste distanta de franare fata de o masina cu rotile blocate.

    http://www.tutorialelogan.ro/in urma trimiterii a 3 email-uri catre vocea clientului am primit si raspunsuri:1)"Referitor la intrebarea dumneavoastra, va com...
    internal combustionizer

    Comment


    • abs-ul te "fura" doar daca franeaza un bou scurt in fata ta si ai ghinion sa fii pe-o gura de canal sau pe un petic de nisip. exact pe bucata aia de juma' d emetru, und eel se gaseste sa deblocheze rotile, acolo te-ar ajuta o frana clasica, unde la 20-30km/h nu exista pericolul sa te rasucesti violent si blocand rotile, ai opri inainte de a intra in portbagajul celui din fata. in rest, abs isi face toti banii. pe testate
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Te mai fura si iarna pe zapada, gheata... nu de multe ori auzi hrrrr si vezi ca masina nu se mai opreste, abs-ul marind considerabil distanta fata de o masina fara acest sistem dar cu un sofer capabil sa dozeze corect frana. Insa pentru majoritatea care stiu decat sa treaca frana prin podea, e sfant si iarna .

        Comment


        • nici pe zapada/gheata nu-ti mareste distanta de franare. pe gheata senzatia ca se opreste greu e ca pur si simplu nu e aderenta. fara abs si cu rotile blocate, te duci mai rau. nu vreau sa intru in discutii off topic totusi, pt ca unii moderatori abia asteapta
          fiecare e liber sa creada ce vrea si sa si testeze, sau mai simplu sa spuna ca nu-i bun cand nu e.
          internal combustionizer

          Comment


          • ca bine zici, hai sa revenim la oile noastre, adica "versus" intre petarde
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Ramane valabila treaba de cum ai grija de masina asa o ai.

              Am venit aseara cu un taxi Aveo (1.4 nu 16V), masina ingrijita si curata, accesorizata de propitar (ledulete/luminite, monitor, muzicanti) mai mare dragu. 220000 km la bord, schimbase doar telescoapele dupa spusele soferului, si mai avea o mica bataie la bielete banuiesc, dar la general masina in stare ireprosabila, chiar nu a dat senzatia de 200000+ km facuti. Era bucuros ca luna asta i se terminase si leasingul la ea.
              Atent la gropi, luate usurel cu tr I sau II si unde era drum bun oleaca de talpa.
              Motorul suna foarte bine in ralanti (Mobil1 in motor ))))) )
              Singura problema care a recunoscut-o si el doamne fereste de vreun accident.

              Ca si exemplu de la concurenta (Logan taxi) stiu numai masina userului Miky, Logan tot cu peste 200000 km la bord "tipla" .

              Comment


              • Lasa ca am vazut si loganuri pe taxi la 450 000 + km care mergreau impecabil. Acum depinde cum o tii logic fiindca sunt si la 50 000 de km care abia se taraie. Cat despre ESP eu sunt contra, unii sunt pro => mare neajuns lipsa butonului de on/off. mare!
                sigpic

                Comment


                • Din experienta mea tre sa dai Off la ESP in urmatoarele cazuri
                  1. Zapada mare masina pe burta nu te ajuta ASR u sa iesi din zapada, asa ca rogi 2 vecini sa te impinga si tu scoti masina din zapada prin binecunoscuta metoda 'balans'. Cu ESP e imposibil sa aplici tehnica- pentru ca iti taie acceleratia.

                  2. Asta mi-a povestit un prieten care are ASTRA si tot asa nu poate dezactiva ESP ul. A intrat intr o balta cu nisip pe fund si nu putea iesi de acolo ca ESP ul ii taia acceleratia.

                  Eu cred ca se poate scoate siguranta- dar s-ar putea sa inregistreze ceva erori pe calculator.(imi dau cu presupusul- nu stiu sigur)
                  Saab 9-5 Aero

                  Comment


                  • Originally posted by pilifida View Post
                    Cat despre ESP eu sunt contra, unii sunt pro => mare neajuns lipsa butonului de on/off. mare!
                    nu are buton pentru ESP off pentru ca majoritatea romanilor care isi vor cumpara Logan 2...gen Gheorghe de la tara...nu stiu ce este ala ESP si se vor scoate butonul si sa puna acolo intrerupator pentru ledurile din bara

                    am vazut facut asa ceva in locul butonului pentru dezaburure luneta. Nu este o gluma

                    Comment


                    • Acum, ca ati lamurit-o (?) cu ESP-ul si decuplarea lui, puteti reveni la subiect sau continuam festivitatea de premiere?
                      If it ain't broke, don't fix it!

                      Comment


                      • Originally posted by lord_wader View Post
                        Nu zic sa le scoata, dar nici sa-mi faca pe hartie din 3 stele 4 sau chiar 5 doar pt. niste airbaguri in plus, niste becuri, niste avertizari sonore si un scut de plastic.
                        Asta spuneam eu. Ca nu ma incanta cu nimic 2,4 airbaguri in plus daca masina se face acordeon la 60/h cand intra in pom. Imi mentin parerea ca intr-o Vectra sau un Bmw din 97 cu 1* scapi mai bine decat intr-un fiat 500 cu 5* chiar daca te lovesti puternic, chiar daca dai un cap de volan, chiar daca pedalele iti fac taieturi serioase in tibii, sau daca usa iti ramane blocata.
                        Daca se face acordeon se amortizeaza socurile impactului, organismul resimte mai putin impactul; deci este bine pentru tine.

                        Comment


                        • Logan 2 are acelasi sistem de rabatare a oglinzilor. Era o miscare buna sa-l adapteze pe cel de la Clio.

                          Si usa de la capacul rezervorului e asa de mare deoarece mi se pare ca e cea de la Lodgy.
                          S-o fi practicand standardizarea, dar nici asa, sa pui ceva ce se potriveste ca nuca in perete de dragul reducerii de costuri.
                          Astept ziua cand pe C Klasse voi gasi o usa de rezevor de pe Actross.
                          Last edited by mr.K; 4 December 2012, 16:10. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Apropo de siguranta si de parerea unora ca stelele la Euroncap si airbagurile sunt un fsss
                            Asta numesc eu comportare perfecta la o masina:
                            Cu putin timp in urma Smiley a fost implicat intr-un accident la marginea Capitalei. Masina condusa de vedeta se deplasa din directia Cernica, spre Bucuresti, cand a fost acrosata de un tir, apoi proiectata intr-un copac de pe marginea carosabilului.


                            Motorul s-a dus sub habitaclu lasandu-l intact, airbagurile au sarit la timp iar dl Smiley a scapat doar cu o sperietura groaznica si o durere in piept datorata airbag ului.

                            Ma intreb ce se intampla daca alegea sa puna si el scut de fier aftermarket 'sa nu sparga baia cand merge off road'
                            Saab 9-5 Aero

                            Comment


                            • Si uite asa, inca o data, se vede diferenta intre masina X de 5 stele si masina Y, tot de 5 stele ;) Asta e important in siguranta unei masini, nu led-ul de avertizare centura...
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • @eugenmanea: are masina de 70.000 euro, mai e si suv.O compari cu Logan-ul care costa de 7 ori mai putin?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google