Logan Vs Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Razzvan View Post
    E hatchback deci 100% e mai stabila ....
    cine spune asta ? N-ai vazut ca are garda la sol mai mare ? :P si daca are aceeasi structura a suspensiei fata/spate nu vad de ce ar fi mai stabila ?!

    Poate doar franele ... Desi ABS Boch 8.1 nu difera cu mult fata de 8.0 ...Ce ar fi tamburii mai mari pe spate (nu stiu cu cat mai mult ajuta) si AFU-ul....

    S.
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • #62
      Sa stii ca Bosch 8.1 (cand zic de el, zic si de AFU, ca e parte componenta a lui) si tamburii mariti ajuta la franare, chiar daca greutatea masinii e peste Logan (in unele cazuri). Testul de franare a aratat 38 m, pe cand la Logan nu s-a putut scadea sub 40, chiar si cu ABS.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #63
        Versiunea diesel apare abia la anu`...Chiar sunt curios cum se infige motoru` de 85 de cai pe sandel

        Comment


        • #64
          In nici un caz la acelasi nivel de echipare Sandero NU are greutate mai mica decat Logan.

          ''Unele cazuri'' care sunt alea???

          Si eu vreau sa promovez Sandero, dar hai sa dam date concrete.

          Ok, franeaza in dist mai scurta (desi nu am vazut nici o masuratoare oficiala la Logan).

          Arata si tu ce teste s-au facut daca tot bati toba, pana acum nu ai venit cu nici un argument concret, numai ca ai vazut si ca stii tu...sorry, eu nu pot crede doar ca TU spui lucrurile aste, nu esti ''guru''

          PS: ptr Andrei, the super moderator.
          Last edited by Octavian; 22 June 2008, 23:57.

          Comment


          • #65
            Adica Domnu' moderator (ca partea sintagma "super" e discutabila) sustine ca la interior Sandero este peste Clio III si dupa aia se intreaba unde e aberatia. Eu ma fac de ras ?!! Chiar te pricepi la masini !

            Comment


            • #66
              Apai si la tebelizor, cand o fost lansarea, o zis ca distanta de franare o scazut cu nustiu cat la % :p, acuma ce dovezi vreti...Hai sa face o cheta si sa ii cumparam un sandero lu' crististreulea si nil testeaza el )

              PS: greu de impresionat proprietaru de dacie:p .... Se asteapta ca la 8000epuroi sa ia un Logan/Sandero care sa fie peste un golf 5...Si poate si asa i-ar gasi defecte:p
              ...de doi lei :p

              Comment


              • #67
                Maine fac test drive'ul si o sa va zic o parere cat de cat obiectiva .

                Interiorul de Sandero peste Clio 3? ...

                Comment


                • #68
                  Nu mai, ideea e ca la banii in plus (la acelasi nivel de echipare) pt care ii dai pe un Sandero, sa vedem defapt daca intr-adevar se regasesc in ceva.

                  In mod normal eu stiu ca hatchbacku' e o idee mai ieftin decat sedanu'. Probabil ca nu e o regula, mai ales ca vorbim de modele diferite, care defapt sunt foarte apropiate.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by andrei View Post
                    Sa stii ca Bosch 8.1 (cand zic de el, zic si de AFU, ca e parte componenta a lui) si tamburii mariti ajuta la franare, chiar daca greutatea masinii e peste Logan (in unele cazuri). Testul de franare a aratat 38 m, pe cand la Logan nu s-a putut scadea sub 40, chiar si cu ABS.
                    BTW tamburii sunt de 8'' ca la Logan. Cel putin asa apare si pe dacia.Ro si pe dacia.Fr ...

                    iar stabilitatea nu provine numai de la sistemul de franare ... Eu ziceam ca avand garda la sol mai mare ar parea un pic mai instabila decat Loganul ... Nu dau verdict de 100% (cum fac altii) doar ridic semne de intrebare.


                    off-topic: cand zici Bosch 8.1 nu neaparat trebuie sa zici si AFU :P in cazul de fata exista dar nu e impetuos necesar sa si existe (sunt doua componente distincte)
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • #70
                      Pana acum nu sunt impresionat deloc de varul Sandel . Nici de Golanel nu am fost la inceput . Cine stie ce va fi mai incolo .
                      B -X X - DDF x 2

                      :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                      Comment


                      • #71
                        Am fost sambbata la drive-test cu sandero...Masina nu isi justifica pretul. Bordul e mai finisat, mai placut la atingere. Palansa centrala insa are joc mai mare decat la logan. Masina de 1.6mpi e la fel de zgomotoasa ca loganul, dar pare mai instabila. Si la 1060kg, trage aproape ca loganul1.6mpi, adica ceva mai slab
                        masina, in afara de design, nu m-a impresionat. In concluzie, saptamana asta astept loganul. La aceeasi bani cu sandero prestige 1.6mpi se poate lua logan partener 1.6_16v cu airbaguri laterale si gps. Deci "mai multa" masina. Oricum n-o s-o conduc cu fundul pe bord sa-mi fac probleme cu plasticul ceva mai tare decat la sandero. Apropo, manerele de pe usa de sandero sunt adaugate pe fetele de usa de logan, deci ma gandesc ca acele manere se pot monnta si pe logan. Oricum, se vede ca sunt puse acolo cu lopata, n-au continuitate cu linia usii...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by Silviu View Post
                          cand zici Bosch 8.1 nu neaparat trebuie sa zici si AFU :P in cazul de fata exista dar nu e impetuos necesar sa si existe (sunt doua componente distincte)
                          In cazul de fata, AFU e parte integrata e UCE ABS, deci cand zici de ABS zici si de AFU.

                          Originally posted by Octavian___30 View Post
                          In nici un caz la acelasi nivel de echipare Sandero NU are greutate mai mica decat Logan.

                          ''Unele cazuri'' care sunt alea???
                          Hai sa luam ambele masini cu motorizaea de 1,4 MPI. Greutatea la Logan e de 975 kg, fara directie asistata, la Sandero e de 1036 kg (inclusiv DA). Deci Sandero, in echiparile Sandero si Ambiance are greutate aproape egala cu Logan.
                          Si referitor la testele de franare, mai urmareste si tu emisiunile TV...

                          Originally posted by sambo View Post
                          Adica Domnu' moderator (ca partea sintagma "super" e discutabila) sustine ca la interior Sandero este peste Clio III si dupa aia se intreaba unde e aberatia. Eu ma fac de ras ?!! Chiar te pricepi la masini !
                          Asta e parerea mea, si trebuie s-o respecti. Ai mers cu Sandero Prestige (sau macar te-ai urcat in el)? Ma indoiesc...
                          Te-ai urcat intr-un Clio III sa faci comparatie cu Sandero Prestige? Daca nu, de ce iti dai cu parerea, in necunostinta de cauza si fara argumente?
                          Ai 48 de ore sa-ti ceri scuze, public sau in PM, fata de afirmatiile facute de tine, altfel ai ban.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #73
                            Emisiuni tv...Credeam ca ai undeva niste masuratori oficiale sau ceva de genu.
                            In fine, greutatea oricat ai forta, nu e aceeasi din pacate (eu chiar credeam ca va fi mai usor).

                            Mai vine si Seba si spune ca nu prea e cine stie ce de capu' lui (Sandero).
                            Dupa ce fac si eu doua-trei ture , o sa ma conving, dar tot mai mult am emotii ca banii aia in plus nu prea se regasesc real in masina.

                            Eu in Clio III am fost, mi-e tare greu sa cred ca Sandero se poate compara la finisari cu Clio III...
                            Last edited by Octavian; 23 June 2008, 12:38.

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by andrei View Post
                              In cazul de fata, AFU e parte integrata e UCE ABS, deci cand zici de ABS zici si de AFU.
                              andrei tu tii mortis sa ai ultimul cuvant? Chiar daca nu ai dreptate?

                              AFU este un sistem independent, format din 2 senzori, unul la pedala de frana si altul de viteza care calculeaza daca tu vrei sa faci un Emergency Brake si trimite la ABS un semnal in care "ii spune" sa franeze brusc (daca asta vrea soferul).

                              AFU NU este componenta a ABS, AFU comanda ABS (cum nici ESP nu este componenta ABS ci doar un sistem ce "lucreaza" cu ABS) ... AFU exista si pe auto-camioane care nu au ABS. Exista, la inceput, si pe masini mici, fara ABS ...

                              Tu ceri lui sambo sa-si ceara scuze? Si tu ar trebui sa-ti ceri scuze pentru ca ai tinut intr-una ca are tamburi de 9'' (dar se pare ca nu are...Cel putin informatiile oficiale spun ca nu; tamburii si discurile/placutele de frana sunt identice la dimensiuni ...) si mai mult acum ceva vreme pe un thread legat de sandero (inainte sa apara) "strigai" sus si tare ca si Logan are AFU si sa te credem pe tine ca tu stii mai "bine" ...

                              Cu tot respectul, esti moderator, oferi multe informatii utile, nu contesta nimeni, dar cateodata ar trebui sa te mai limitezi totusi (daca nu esti sigur de o informatie...) ... Asa din respect pentru ceilalti ...


                              S.
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • #75
                                Am mers cu clio 3 si m`am urcat si`n marele sandero...Cand o fi sandero peste clio 3 sau macar la egalitate cu el o sa ninga vara...Sa fim seriosi...Sa nu mai zic de manerele usilor care pun pariu ca se vor coji in cel mai scurt timp...Ba mai mult intre fata de usa si geam e ditamai distanta...Am bagat cheia de la logan in locu` ala...O fi loganu` inalt da` sandero e exagerat...

                                se pare ca unii fac abuz de "functia" pe care o au...nu ar trebui asta..e un forum unde sunt pareri si pareri daca cineva te contrazice nu cred ca trebe sa apelezi la amenintari...ca nimeni nu le stie pe toate oricat ar incerca...numa` bine
                                Last edited by andrrei_ro; 23 June 2008, 12:43.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google