La un Dci fara probleme (cel putin deocamdata, in oricare exemplu), mai exista alte cateva carora deja le clantane injectoarele...
Logan 2 Vs Clio III Estate Vs Golf VI SH Vs Seat Ibiza ST SH
Collapse
X
-
Sigur ca nu e 1000Euro la an.Originally posted by darksid3 View PostEu nu stiu cum il ducea pe colegul M.FLORIN, 1000 euro pe an intretinerea la un Passat 2006, cand nu ma duce pe mine intretinerea la un BMW, atat, de fapt, daca stau sa ma gandesc, la nici o masina nu m-a dus atat intretinerea, nici macar la Corvette, care se zice ca nu ti-o face oricine............................
Dar poate ai nesansa sa mai pice vreun senzor in anu ala, am vazut la fratele meu la A4 dizal un senzor 300 lei
Nu mai stiu ce dracu face ala, cert e ca e mic cat o bricheta Zippo (na, nu prea mic).
In rest intretinerea la un SH se leaga mai mult de impozite, rca-uri.
Un telescop de Golf e la fel de la bani ca unu de Logan, un pivot la fel, hai sa fie vreo 10-15% diferenta, dar nu te omoara.
In schimb la clase superioare nu prea inteleg ce cresc preturile asa mult, un set de placute frana Remsa la Logan 60 lei, la VW 110 pe putin.
Comment
-
Pai ... nu trebuie sa iti pice ambreajul in fiecare an dar daca ai bafta de te lasa o buca + egr-ul (sa zicem) + revizia anuala (ulei, filtre bla bla bla) + taxe si impozite (le inclusesem si pe alea acolo) ... cam pe unde zici tu ca ajungem? ... Iti spun eu - un EGR (pt. 2.0 TDI) e 1000 ron + o bucsa 300 ron + taxe si asigurari 1000 ron + revizie anuala 1000 ron ... cam pe acolo nu?Originally posted by darksid3 View PostEu nu stiu cum il ducea pe colegul M.FLORIN, 1000 euro pe an intretinerea la un Passat 2006, cand nu ma duce pe mine intretinerea la un BMW, atat, de fapt, daca stau sa ma gandesc, la nici o masina nu m-a dus atat intretinerea, nici macar la Corvette, care se zice ca nu ti-o face oricine. A, daca discutam de impozit, RCA, rovinieta, da, dar alea nu-s la capitolul intretinere. Si daca iti pica, sa zicem, ambreiajul, cat de ghinionist sa fii sa-ti pice anual, sau pivoti, capete de bara, etc...
La un motor de 2 l, o revizie intr-un service bun (nu se pune reprezentanta pentru ca au preturile mari si nu fac musai treaba buna) costa in jur la 600-800 de lei, incluzand filtrele(cele mai bune), uleiul (cel mai bun), manopera si verificarile aferente. Si daca faci doua revizii pe an, mai schimbi niste placute, niste discuri, un lichid de frana, orice alta chestie de mentenanta, tot nu ajungi la 1000 euro in medie/an.
Respecte.
anu asta un set de anvelope de iarna (pe 16" ca asa e in talon - minim) la anu unele de vara ... te-ai scos ... daca faci media la cati bani bagi in trei ani ... e de bine zic eu.Originally posted by Octavian View PostSigur ca nu e 1000Euro la an.
Dar poate ai nesansa sa mai pice vreun senzor in anu ala, am vazut la fratele meu la A4 dizal un senzor 300 lei
Nu mai stiu ce dracu face ala, cert e ca e mic cat o bricheta Zippo (na, nu prea mic).
In rest intretinerea la un SH se leaga mai mult de impozite, rca-uri.
Un telescop de Golf e la fel de la bani ca unu de Logan, un pivot la fel, hai sa fie vreo 10-15% diferenta, dar nu te omoara.
In schimb la clase superioare nu prea inteleg ce cresc preturile asa mult, un set de placute frana Remsa la Logan 60 lei, la VW 110 pe putin.
Nu mai punem la socoteala ca te lasa un volant cu masa dubla (700 euro fara manopera - doar pe original ca altfel nu gasesti - adica LUK sau SZACS) ...
Nu am nimic impotriva acesto masini ... dar raman la parerea ca o masina noua te scuteste de multe batai de cap in privinta asta.
Da ... daca as avea 30.000 de euro mi-as lua maine un passat nou ... dar cu nu am
Comment
-
Taxele si asigurarile nu se pun, pentru ca alea le platesti oricum si pentru un motor de 2.0 nu sunt chiar exorbitante. De ce anume poate sa pice, este relativ, pentru ca poate sa pice orice, oricand, la orice masina, cu variabilele de rigoare. Discutam strict de partea tehnica, cand e vorba de intetinerea autoturismului.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Nu dau SH bine ales pe masina noua (cel putin perioada asta de "criza"), mai ales pe Logan
M-am fript odata, imi ajunge.
Daca va cumparati Passat 2.0 care se strica stand nu inseamna ca masinile sh nu pot reprezenta o alegere buna. Sunt o groaza de marci auto pe piata, masini fiabile, bune, la preturi ok.
Sent from my GT-I9100 using Forum RunnerLast edited by PCH; 2 April 2013, 22:59.
Comment
-
Parca zicea colegul cu logan2 dci75 ca sunt Siemens piezoelectrice posibilOriginally posted by adicata2003 View PostDci-uri noi euro 5 de pe noul logan au injectie Bosch.
Comment
-
adicata2003, ne dai si noua sursa ta de informare?! De unde injectoare Bosch pe noile modele de diesel?Sa nu imi zici ca asa ti-au spus cei de la reprezentanta sau ai auzit de la cineva...
Sa fiu si ontopic, as merge pe Golf 6 1,6 diesel pt sh dar nu m-as da in spate nici de la noul logan.
Comment
-
Ms de informatie adicata2003...si este mai buna injectia de pe Logan 2 decat la modelul anterior? Scuzati offtopicul, promit ca asta e ultima intrebare, chiar ma intereseaza acest aspect.
Comment











Comment