Audi Q7 Versus FIAT 500 din ciclul "Din putul gandirii"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Audi Q7 Versus FIAT 500 din ciclul "Din putul gandirii"

    Dupa ce ani de zile au denigrat loganul cu un test fals,ADAC da inca o data cu batul in balta.
    testul elanului a fost infirmat de masuratorile refacute in romania de catre RAR si politia rutiera.
    acum probabil din invidie pentru ca un audi Q7 costa o avere si au obtinut doar 4 stele euroncap iar un FIAT 500 are 5 stele au facut un test frontal intre cele 2 autoturisme.
    e clar ca fiatul desi este mai sigur la un impact cu un obiect stationar pierde in fata unui vehicul mult mai greu.http://www.automobiletv.ro/event.php?id=213
    le propun sa ciocneasca un Q7 contra unui roman-diesel de zero stele euroncap ca sa dovedim si noi ca audi lor e slab.
    si ca sa nu fie doar fiat au ales sa mai testeze si pe detinatoarea recordului de puncte euroncap:LAGUNA 3
    Last edited by suru; 27 July 2008, 21:29.

  • #2
    Rezultatele testului sunt alarmate

    Asa este. S-a incercat la testul elenului sa se denigreze Logan-ul. Duap mai multe lamuriri insa ADAC a recunoscut ca la testul initial Logan-ul s-a prezentat foarte bine. A urmat apoi o sedinta foto la care unul din soferi a rasturnat masina. S-au analizat cauciucurile Continental cu raze X si s-a constatat ca flacurile si armatura a cedat ceea ce este un lucru imputabil fabricantului de anvelope. Bineinteles ca prima reactie a fost de a face public faptul ca Logan-ul s-a rasturnat. Acelasi lucru s-a intamplat si in anul 2004 septembrie cand la emisiunea Stern TV de pe RTL s-a adus un Logan in studiou care a fost supus unui crsah-test de catre Auto Bild cu verdictul ca soferul ar avea comotie cerebrala. La cateva luni insa testele EuroNcap au aratat ca Logan-ul are siguranta de trei stele. Idea unui test intre doua automobile din calase extreme nu este rea. Suparator este de ce nu s-a luat un Polo cu Q7 si de ce nu s-a luat un Passat la 80 km/h. Concluzia pe care am tras-o este ca numarul de stele nu este acelasi in cazul socului cu un bloc de metal cu ciocnirile reale dintre doua automobile in trafic.

    Comment


    • #3
      Normal ca o masina mare va distruge o masina mica, indiferent de numarul de stele la NCAP.
      Prin testul asta vor sa scada vanzarile la F500, mai mult ca sigur.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Originally posted by suru View Post
        ...Le propun sa ciocneasca un Q7 contra unui roman-diesel de zero stele euroncap ca sa dovedim si noi ca audi lor e slab......
        E de-ajuns un Aro sau IMS.....

        Originally posted by andrei View Post
        Normal ca o masina mare va distruge o masina mica, indiferent de numarul de stele la NCAP.
        Prin testul asta vor sa scada vanzarile la F500, mai mult ca sigur.
        Logic, blocul de metal/beto (nu stiu sigur) fata de care se fac testarile de impact NU are inertie, e stationar...
        Si la Logan au vrut scaderea vanzarilor.... Pentru ca stiau ca va avea succes si la ei.... De ce sa-si piarda vanzarea marcilor proprii?
        GL-22-TOF

        Comment


        • #5
          Din test rezulta ca si la doua masini din aceeasi clasa dar la care suprafetele de forta nu sunt in aceleasi planuri ( la aceeasi distanta fata de sol ) se pot intampla astfel de distrugeri. Ín astfel de cazuri cele doua structuri de rezistenta nu s-ar sprijini una pe cealalta ca prin deformare sa preia o mare parte din energia de impact, energie care s-ar transmite in totalitate la ocupanti. De exemplu Lamborghini cu Skoda Superb.

          Comment


          • #6
            Probabil ca vanzarile de Logan au deranjat pentru ca oamenii mai modesti din vest au inceput sa cumpere o masina noua si ieftina.
            am vazut in autoshow un test comparativ cu fiat 500 si smart.Fiatul avea mai multe puncte.(spatiu,comportament in viraje,motorizare,etc)cred ca e si mai ieftin decat un smart sau mini englezesc.
            germanii oricum vor ramane producatori de masini luxoase.Poate se vor stradui sa faca ceva mai sigur decat laguna 3

            Comment


            • #7
              Fiat 500 nu are 100 de CP?
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #8
                Are doua motoare pe benzina de 69 CP, respectiv 100 CP si un diesel de 75 CP.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  Chiar am vazut un documentar pe Discovery in care erau supuse unor crash teste masini de diferite gabarite si sa demostrat ca inaltimea unui autoturism este foarte importanta in asemenea cazuri, sunt implicate alte forte si intotdeauna "va castiga" de exemplu o masina chiar si cu 2 cm mai inalta decat cealalta
                  Daca aveti moderatori scapati de ai si daca nu aveti sa nu va luati

                  Comment


                  • #10
                    Ei au facut testul de impact initial cu un obiect static unde nu prea conteaza daca e deformabil sau nu la o viteza de 60 km/h aprox. Si testul cu Q7 la aceeasi viteza insa au pus si Q7 in miscare. De pe la fizica stiu ca vitezele se compun in cazul nostru si tregeti voi concluziile la ce viteza a avut loc impactul saracului fiat + faptul ca e jumatate ca inaltime fata de Q7 si sa acesta din urma sa urcat pe el. Sa isi dea bot in bot cu un dodge RAM in aceleasi conditii.

                    Comment


                    • #11
                      Sparge ram-ul tandarele, ca masinile americane cam "sucks" la capitolul siguranta...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Nu prea il sparge, pt ca ramul are un sasiu cam masiv.
                        Nu se stie cum reactioneaza la impact, pt ca nu a fost niciodata testat ( e camioneta, si deci nu e obligatoriu).
                        Dar eu am vazut un ram pe dedesubt. Si are un sasiu....A la raba.
                        Plus ca e mult mai inalt decat Q7.
                        Iar cel heavy-duty ( cu sasiu intarit) il face acordeon.

                        Comment


                        • #13
                          Uita-te la testele de siguranta cu mastodonti americani...Vei fi dezamagit. Gasesti pe youtube filmulete de-o sa te saturi de acordioane americane.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Masinile pe care multi le critica sunt mai sigure la teste:fiat,renault
                            uitativa la bmw pisicuta care este visul fraerilor sa vedeti ca e varza la impact ca si aveo.
                            acum desigur ca o masina grea si mare invinge in cazul unui impact.Basculanta lui dorel

                            Comment


                            • #15
                              Ce caterinca.Hai sa facem si noi un clip:tanc vs. Orice automobil pe 4 roti cu 5 stele la euroNcap.Hai da-ma dreq am ajuns sa o aud si pe asta.Sa busesti un Q7 cu un F500.LOL
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google