Logan Vs Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Vs Logan

    deschid acest thread in ideia ''care merita achizitionat'' cel mai ieftin sau cel mai scump sau intermediare aici intrand si motorizarile...eu l-am luat in rate si ma interesat urmatoarele ca sa merite cu adevarat un logan cumparat; sa pot sa-l iau in rate, sa fie metalizat adica la ultima rata sa-l vand si sa nu fiu nevoit sa-l vopsesc intre timp, cu motorul cel mai mic(ieftin) ca doar nu are pedale, si ma interesat mult geamurile electrice pe fata(comoditate)... m-am bucurat ca nu avea jante turnate ca toate modelele sunt banale, iar porcaria aia de ''cacsettefon'' am donato din prima zii. ca sa concluzionez ma interesat cu minim de bani sa fie noua ca mam saturat de vechituri ca de dracu' si de mecanica si bani bagati in second ca de tasu'!!! fiind in rate puteam sa iau un model mai scump de logan dar cand vine rata lunara diferenta eu o mananc iar altii sunt nevoiti sa o dea, deci merita??? tot asta face si 1,4 si 16.16v te duce de acasa unde ai nevoie si inapoi, si pana la urma nu e vreun audi a8s line... pareri, comentarii, obiectii pro contra???

  • #2
    Merita achizitionat cel care are strictul necesar si e cel mai ieftin...in cazul meu abs,aer conditionat si airbag-uri(sofer+pasager+laterale).Am luat versiunea ABS+ dupa parerea mea e sau a fost cea mai avantajoasa alegere dotari/pret.
    Eu am luat diesel in prisma consumului redus.
    Fiecare cu alegerea lui.
    sigpic

    Comment


    • #3
      salut,eu zic intermediar ca mai poti pune pe el diverse ex. genti alu si ai dreptate un 1.4 logan sau audi a8 tot te duce din punctul A in punctul B.
      sigpic #

      Comment


      • #4
        nu conteaza mai nimic cand ma sui la volan chiar si cu 20km/h ma simnt excelent !!! fiti fericiti ca altii merg pe jos altii baga banii copiilor in rable iar loganistii singura grija e sa o spele ca mie chiar mi se pare o masina tare le banii astia...

        Comment


        • #5
          Asa si eu ma simt bine si cu 12 km la ora dar sa cante muzica in blana ca am logan.

          Ce ai modificat la el ex. muzica,genti,folie etc ?
          sigpic #

          Comment


          • #6
            Eu zic ca merita sa-ti ei ceea ce iti permiti si ceea ce te satisface. Poate pentru unii diferenta aia de rata intre preferance si laureate, nu inseamna mare lucru. Pentru altii poate nu inseamna dar nu considera util sa o cheltuie pe imbunatatirile unei masini. Pe de alta parte unii vor de la masina ceva in plus.Totul depinde de cei VREI tu sa iti cumperi. Personal sunt adeptul unei variante in care sa nu mai fiu nevoit sa investesc in imbunatatiri si pentru care sa nu mai simt nevoia sa cheltui ceva decat pe chestiille care se impun cu adevarat luate (cauciucuri si jante de iarna, huse, cosmetice, lanturi de iarna, etc ...).

            Comment


            • #7
              pai ce sa zic, in loc de jantele lor am cumparat niste jante rial nogarro pe 17'' cu j8, gume foarte late 245/40/17 spate si 235/45/17 fata! scule audio cd player pioneer p88rs, doua perechi de jbl c608gti mk2 pe usile de fata, subwoofer jbl w12gti mk2, jbl gto 601.1 amplif subw, jbl 75.4 amplif comp, condensator 1f rockfort fosgate, cabluri gzpk 50mm 0awg, incinta mdf custom tapitata interior burete piramida, o centrala usb pioneer cd-ub100 usb plus cabluri de semnal si cablu 'y' de calitate(scumpe) !!! jantele sunt superbe si nu ca ma laud da 8 di 10 isi rup gatul cand intra pe strasse my logan... si la 32 de mil jantele plus 7 mil gumele(4 spate, 3 fata) ... mai am un eleron de vectra pe portbagaj si o mustata de 80 de euro sub bara de fata si cam atat, ce zici? mai e si visinie metalizat ca a ta...

              Comment


              • #8
                iar eu va contrazic.
                si eu si tata avem logane, al meu ambition 2005 1.6, iar tata kiss fm 2008 1.4.
                a mea a vut pret de achizitie 9000euro, tata 8600euro
                motivul numarul unu, si motivul care nu merita masina asta mai mult de 2000euro, rugineste !
                A mea a ruginit in porbagaj in zona pasajului rotii din dreapta, inclusiv la exteriorul aceluias pasaj.
                A lui tata, rugina la capacul de combustibil, rugina pe usa porbagajului in interior, rugina pe marginea lunetei, rugina la acelasi pasaj din dreapta, plus multe alte puncte mici care omit sa le zic...
                motivul doi.
                dureaza cateva luni pana incep sa zdrangane toate plasticele in masina la cele mai mici denivelari, devin incredibil de enervante chiar si pentru cel mai calm om, gen eu !
                motivul trei.
                neizolarea usilor intr-un mod mai calitativ, duce la crearea unor curenti, care mi-au rupt efectiv spatele dupa fiecare drum mai lung. valabil la ambele masini.
                si cred ca ar mai fi multe alte chestii...minore, majore...

                eu nu cred ca loganul merita banii ! daca ar fi costat cum au zis ei 5000euro, macar varianta cu aer conditionat si abs...poate ca ar fi fost ok

                Comment


                • #9
                  ai dreptate al meu cand l-am luat a fost 6700 de euro, am dat 2200 de euro avans si a iesit o rata de 2,8 mil pe luna, aaa parca mai merge!!! banii mei de guma de mestecat, iar rugina nici gand a mea e din oct. 2004 in a doua saptamana de la lansare e tun... de zdranganit incuietorile fac gat cind treci prin gropi si cam atat, foarte multumit. de la etriere lucas pana ultimul colier pe toate scrie renault...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by tomu View Post
                    iar eu va contrazic.
                    si eu si tata avem logane, al meu ambition 2005 1.6, iar tata kiss fm 2008 1.4.
                    a mea a vut pret de achizitie 9000euro, tata 8600euro
                    motivul numarul unu, si motivul care nu merita masina asta mai mult de 2000euro, rugineste !
                    A mea a ruginit in porbagaj in zona pasajului rotii din dreapta, inclusiv la exteriorul aceluias pasaj.
                    A lui tata, rugina la capacul de combustibil, rugina pe usa porbagajului in interior, rugina pe marginea lunetei, rugina la acelasi pasaj din dreapta, plus multe alte puncte mici care omit sa le zic...
                    motivul doi.
                    dureaza cateva luni pana incep sa zdrangane toate plasticele in masina la cele mai mici denivelari, devin incredibil de enervante chiar si pentru cel mai calm om, gen eu !
                    motivul trei.
                    neizolarea usilor intr-un mod mai calitativ, duce la crearea unor curenti, care mi-au rupt efectiv spatele dupa fiecare drum mai lung. valabil la ambele masini.
                    si cred ca ar mai fi multe alte chestii...minore, majore...

                    eu nu cred ca loganul merita banii ! daca ar fi costat cum au zis ei 5000euro, macar varianta cu aer conditionat si abs...poate ca ar fi fost ok
                    Eu zic 500 de euo.
                    De fapt romanul nici atunci nu ar fi multumit.
                    Daca ai avut probleme cu rugina de ce nu te-ai dus sa ti le rezolvi,ca la toate loturile cu probleme s-au rezolvat.

                    Comment


                    • #11
                      un diesel laureate e cel mai indicat de 70 hp sau chiar 85 dar deja e prea mult
                      laureate 1.5l, albastru marin

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Red_Alin View Post
                        Daca ai avut probleme cu rugina de ce nu te-ai dus sa ti le rezolvi,ca la toate loturile cu probleme s-au rezolvat.
                        eu chiar azi am primit telefon de la dacia si mi-au spus sa trec pe la ei sa imi faca un control la rugina... si asta dupa 4 ani jumate de la achizitia masinii, nici nu mai am garantie.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Deci vedeti ca se poate?

                          Comment


                          • #14
                            Pigoo si ai fost la dacia pt controlul de rugina,cat a costat si timp cat? masina mea are 3 ani si 3 luni si sunt curios , am inteles ca baga parafina in praguri si usii.
                            sigpic #

                            Comment


                            • #15
                              la mine treaba e ca vreau sa nu am ore de mecanica cu masina, daca era de imagine se schimba treaba da asta-i viata, unii nu stiu sa mearga bine pe picioarele lor dar au doua blonde pe bancheta de spate la x5...un passat vechi si gata incepe distractia, distributie,cuciucuri,placute,filtre si asta din prima zii sa simnti ce inseamna second! spun din experienta si sunt scarbit...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google