Noul Logan 1.5 Dci 75 Cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cezar
    replied
    E relevant daca am mers sau nu? Abia urca 1.6 16v si tras de par, cu mama resoftarilor, si are 30 de cai in plus, si cutie mai scurta.
    Din 75 de cai, cuplu de 200 nm si cutie lunga cat o zi de post, nu se pot atinge astfel de viteze.
    Daca te uiti si pe curba de cuplu si pe cea de putere, nu ai cum.
    In fine, daca tu crezi ca daca la 170 ai 3000 rpm si masina mai poate urca de acolo pana la 210, eu iti urez succes, pt ca ai nevoie.

    Totusi, nu mi-ai raspuns la intrebare: :"NU IMI PLACE SA VORBESC DIN AUZITE." - deci ai mers cu 210 cu loganul?

    Leave a comment:


  • MihaiiahiM
    replied
    ok
    Si ce te face sa crezi ca dieselul asta nu bate 210? Ai facut un test drive cu el?

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    180, si real vreo 165.

    Leave a comment:


  • MihaiiahiM
    replied
    Apropo, 1.4 mpi cu soft standard cat bate pe ceas?

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Chiar te rog, ca sunt tare tare curios
    Poate chiar si un filmulet.
    210 km/h cu 75 de cai...Buna treaba, ce sa zic.
    Iar s-a reinventat fizica.


    "NU IMI PLACE SA VORBESC DIN AUZITE." - deci ai mers cu 210 cu loganul?

    Leave a comment:


  • MihaiiahiM
    replied
    Originally posted by 827sam View Post
    daca as lua dupa gradatie ar trebui ca la 4 mii sa fie la 200 ...
    Cum ai calculat treaba asta?


    CREDETI CE VRETI, EU SPUN CE AM VAZUT CU OCHII MEI!!!

    NU IMI PLACE SA VORBESC DIN AUZITE.

    TURATII SI VITEZE VERIFICATE DE MINE

    In treapta a V-a:

    2000 ture - 115km/h
    2250 ture - 130km/h
    2500 ture - 145km/h
    3000 ture - 175km/h

    Mai sus de aici nu am mai fost atent la turatii ca eram destul de concentrat la drum (drumul era ud, asta fiind duminica trecuta cand a nins mai in toata tara, se vede si in poza ca erau 0 (zero) grade afara).

    Cu prima ocazie o sa fac o poza cu 210 pe ceas.
    Last edited by MihaiiahiM; 14 February 2013, 17:43. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • MihaiiahiM
    replied
    Originally posted by ionutprodan View Post
    am si eu cateva intrebari la tine. la cat se face distributia si la cat se schimba uleiul in cutie? dupa manual. daca poti pune o poza cu intervalul de servisare din manual ti-as ramane recunoscator.
    in ce conditii de carosabil iti clipea martorul ESC si mergeai in ritm mai alert cu masina?
    cu consumul cum mai stai?
    cam ce consum aveai la 3000 rpm si 170km/h?
    multumesc anticipat pentru raspunsuri.
    Toate se fac la 20000km sau anual, iar distributia si cureaua accesorii la 80000 sau din 4 in 4 ani.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Nimeni
    replied
    Offtopic , legat de injectoare . Siemens stiam ca au si fordurile , si la alea mai pica ce e drept . Nu stiu daca se gasesc kituri de reparatie ca la delphi/bosch ...
    Ontopic . 210km/h o sa ii prinzi cu masina asta , la vale , cu vantu'n spate si +20-25 de cai de la un chipciuning .

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    daca as lua dupa gradatie ar trebui ca la 4 mii sa fie la 200 ...

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    Teoretic ii trebuie doar 3500 - 3600 in treapta 5 pentru 200 pe ceas

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Cred ca se referea la ceasul din poza cu 170 km/h ... n-are cum sa bata 210 niciodata motorizarea cu putere de 75 cai ... oricum 170 e foarte bine pentru asta micu, n-ai ce sa ceri mai mult, probabil la turele alea are si un consum decent, e foarte misto cutia lunga, viteza mare-ture putine-liniste-consum bun

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Originally posted by MihaiiahiM View Post
    Se intinde bine la drum!!! Merge cu cat scrie pe ceas. Atentie mare insa pe viraje, supravireaza extrem de mult si se simte cum pleaca spatele.
    Asta micul de 75 de cai poate 210 pe ceas?
    Nu cred sa ma bati.

    Leave a comment:


  • ionutprodan
    replied
    am si eu cateva intrebari la tine. la cat se face distributia si la cat se schimba uleiul in cutie? dupa manual. daca poti pune o poza cu intervalul de servisare din manual ti-as ramane recunoscator.
    in ce conditii de carosabil iti clipea martorul ESC si mergeai in ritm mai alert cu masina?
    cu consumul cum mai stai?
    cam ce consum aveai la 3000 rpm si 170km/h?
    multumesc anticipat pentru raspunsuri.

    Leave a comment:


  • MihaiiahiM
    replied
    Am 5000 km cu masina asta si am avut 230000 cu loganul ph1 pe care l-am avut inainte. Este diferenta mare intre ele. Ph1 subvira, adica pe virajele abordate mai sportiv simteam ca ies in decor, ca masina nu urmeaza traiectoria soselei, iar ca sa indrept chestia asta o tineam din sprituri si ciupeam frana de mana (cand era posibil, adica atunci cand era zapada sau apa pe sosea), pe cand la asta simti cum pleaca spatele si are tendinta de a se pune de-a latul soselei. Oricum mai bine asa decat ca la ph1, dar trebuie putina atentie (in special cei mai in etate sau doamnele).

    Duminica am facut Pitesti-Predeal, pe Bran, si am simtit esp-ul mai in fiecare viraj, dar acum nu stiu ce era ca becul licarea in fiecare viraj, ori era esp pentru ca imi pleca spatele in viraje si rupea aderenta pe spate, ori era pentru ca la iesire din viraje avea tendinta sa patineze si iar licarea becul cand rupea aderenta pe fara, oricum in toate virajele s-a aprins intermitent becul. Ce este drept, soseaua era libera si m-am jucat si eu putin.
    Last edited by MihaiiahiM; 13 February 2013, 08:32. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Esp face cand pierde aderenta. Sa fim seriosi, e doar o impresie pentru ca nu cunoaste masina, la fel am simtit si eu cand am sarit din supernova in logan, aia mi se parea lipita de asfalt indiferent de viteza fata de loganul din 2005, cel mai barca posibil ...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google