Noul Logan 1.5 Dci 75 Cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu face ma nici un filmulet. Omu o arde aiurea cu noi,ca face ca drege , ca masina ,ca caruta . Pana acum doar vorbe. MIHAI,repet : DE CE NU FACI UN FILMULET SA NE RUPI GURA LA TOTI ?
    My Ride ! B - 29 - TmT

    Comment


    • Originally posted by B997NDL View Post
      nitel mai mica decat ce ? e mai lunga decat logan1 si mai ingusta= stabilitate oha.
      In caroserie e mai ingusta.

      Logan 1 : ecartament fata 1.480 mm , ecartament spate 1.470

      Logan 2 : ecartament fata 1.497 mm , ecartament spate 1.486

      Stabilitatea e afectata de ecartament, nu de caroseria putin mai ingusta

      Comment


      • Originally posted by MihaiiahiM View Post
        Cred ca nu esti in masura sa vorbesti, asta tinand cont de discutiile anterioare pe care le-am avut, cu usuratul motoarelor si alte chestii.

        Iti urez sanatate si poti merge si cu 500km/h. Eu stiu ca am luat cea mai ieftina masina de pe piata, repet desi am mai spus asta, asa ca nu am de ce sa ma agit sau sa astept ceva mai mult de la ea. Dar daca vrei pot spune ca poza aia e trucata si ca de fapt am mers cu maxim 130, viteza maxima legala in Romania. Si cu asta sper sa se incheie discutia.
        hahahaha
        Te-a intrebat cineva de ce ai luat cea mai ieftina masina?
        Trebuie sa aduci motive pt achizitia ta?
        Trebuie sa te convingi ca poate?

        Ia LSD atunci, ca o sa vezi totul mai frumos, indiferent ca este diesel sau benzina.

        PS: eu nu stiu ce vb? Daca vrei sa ne-o masuram in cunostiinte tehnice, esti invitat oricand la o intalnire amicala, in Bucuresti. Dau eu si masa si cafeaua si curvele

        Comment


        • cred ca este o eroare a vitezometrului daca arata 210, am avut 1.4, acum am 1.6 8v la 1.4 mi-a aratat maxim 190 pe ceas la 1.6 nu a sarit de 185 acum ce zici cu 15 cai(de fapt vreo 12) mergi mai incet cu 5 km/h sau ce?!am un prieten cu megan 1.9dci, cel de 130 de cai, nu a reusit sa treaca de 210...

          Comment


          • am mai pus odata si eu o poza cu acul undeva langa 200, tot pentru a dovedi ca poate.
            Toti sariti aiurea ca pozele sunt trucate, ca pana mea! Faceti voi film la 200 km/h daca va credeti zmei ma!
            Eu unul nu-mi permit sa ma pun sa ma filmez cu 200, doar ca sa dovedesc unora ca sunt batuti in cap si ca nu se pot lua mereu dupa datele oficiale.
            Cezar, tu ce V max ai in carte si cu cat ai mers maxim?
            Stiu ca e alta masina, dintr-o clasa net superioara, dar si acolo sunt erori
            Legat de aia care spun ca la 210 pe ceas ai 180 reali.... Eu zic sa va lasati de meserie, ca sunteti degeaba
            Mihai, lasa-i frate in pace, ca nu ai cu cine

            Comment


            • Batuti in cap sunt cei care cred ca 75 de cai pot propulsa o masina cu CX aerodinamic comparativ cu un sifonier, cu 210 km/h, fara sa ia in calcul vantul din spate si inclinatia soselei. Astia de la Dacia Renault sunt batuti in cap, punand anvelope cu indice T (V Max 190km/h) pe o masina ce poate sa prinda 210 km/h...
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • darkside, totul e posibil. nici pe mine nu m-a crezut nimeni pana nu am pus poza. Te intreb si pe tine, care e V maxim data de producator si cea atinsa de tine ?
                Si eu am mers cu ~200 cu conti eco contact pe st. spate si kormoran pe dr. spate si nu am patit nimic. Ce-i drept, nu o sa repet experienta pana in iunie cand o sa le schimb si pe alea cu vredestein-uri.
                Orice masina la drum intins garantez ca depaseste viteza data de producator.

                Comment


                • Asta pentru ca nu stii cum se calculeaza viteza data de producator sau in orice alt context oficial: se parcurge o distanta anume, apoi te intorci pe acelasi traseu de unde ai plecat si apoi se face media de viteza. De ce? Pentru a se minimiza efectul inclinatiei si orice alta variabila.
                  Datele oficiale sunt cat se poate de reale, pentru ca nu e nimeni atat de cretin sa nu mai puna din burta cateva cifre in plus, macar de dragul marketing-ului. Din fericire exista legislatie si reguli impuse constructorilor.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Daca vrei sa filmezi/pozezi viteza maxima poti ruga un prieten daca tu nu poti fixa camera/telefonul (in logan e de inteles ca nu poti!). Dar nu ai ce filma la Logan... Dupa 130 deja intra in VRIE si voi visati viteze de peste 200 cu 1,4 sau 1,5! Doamne pazeste...

                    Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

                    Comment


                    • Se poate 210 pe ceas intr-o mare vale...

                      Am avut un Opel astra 2.0 DTI viteza maxima 183 km/h, anvelope 195/60/R15 . Am pus anvelope 195/65/15 mai mari si am redus eroarea in bord la 0. Pe drum drept lua 182 km/h - 3800 rotatii/minut.
                      Am prins in Germania o vale de vreo 2 km si am vazut 205 km/h pe bord cu 4300 rot/minut aproape de limitare.

                      Deci e posibil si o viteza mai mare decat cea constructiva.

                      Comment


                      • De ce exagerezi. Exceptand zgomotul, Loganul este controlabil pana la viteze de 150-160 km/h, fara prea mari emotii.

                        PS: Stie cineva cum pot scoate kktul asta de reclama la HBO. Nu pot da edit la postul meu.
                        Last edited by Archangel80; 25 April 2013, 12:17. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Originally posted by Drogas View Post
                          Se poate 210 pe ceas intr-o mare vale...
                          Am prins in Germania o vale de vreo 2 km si am vazut 205 km/h pe bord cu 4300 rot/minut aproape de limitare.
                          Deci e posibil si o viteza mai mare decat cea constructiva.
                          Daca ai prin aia unde cobori vreo 2km apoi urci iar e ok, acolo acul era in capat la mine si pe GPS aveam si eu 200 si putin, dar cand a trebuit sa urc, deabia am urcat la 100-110 in a 4-a

                          Archangel, foloseste mozilla cu AdBlock Plus.

                          Comment


                          • Originally posted by Razvy View Post
                            Daca ai prin aia unde cobori vreo 2km apoi urci iar e ok, acolo acul era in capat la mine si pe GPS aveam si eu 200 si putin, dar cand a trebuit sa urc, deabia am urcat la 100-110 in a 4-a

                            Archangel, foloseste mozilla cu AdBlock Plus.
                            Era autostrada care leaga Germania de la vest la EST- A 4 parca ii spune Frankfurt- wurzburg, regensburg, nurenberg- masina pe drum drept lua 182 km/h 3800 rot iar la vale am ajuns la 4300 rot/minut.

                            Cu loganul de 1.6 am mers de vreo 2 ori cu 160 pe ceas si o singura data 170 pe ceas, imediat am luat un denivelare si s-a ridicat un pic masina in sus suficient cat sa imi vina stomacul in gura, si sfincterul sa ajunga inchis la maxim )).

                            Pe autostrada fara denivelari as mai incerca top speed si cred ca ajunge la 185 pe ceas cu tot cu eroare.

                            Comment


                            • sincer as fi interesat sa vad un filmulet cu masina in cauza, dar sa aiba si gps-ul in parbriz, asa cred ca s-ar demola multe povesti

                              Comment


                              • @uscatu citeste ce am spus la postul 445 si daca te bagi sa o conduci postam si filmuletul si procesul verbal.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google