Noul Logan 1.5 Dci 75 Cp
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sustin si eu spusele lui Razvy. Eu cu dci-ul de 68 am reusit sa prind 180 , cei drept greu dar ia prins , astept cu nerabdare un video de la Mihai.
-
eu zic sa nu te iei dupa vitezele date de fabrica
La fel cum nu te poti lua nici dupa consumul luat de ei si nici dupa secundele de la 0-100km/h sau 0-1000m ;) Intr-adevar, la tractorasul de 75CP nu-mi prea vine nici mie sa cred ca poate 210, dar.....
Legat de viteza maxima la 1.6 16v vorbiti cu drmke sau cu jrewing. sa vedeti ca nu e cum zice fabrica.
Leave a comment:
-
Nimic mai adevarat. Trebuie sa ai inscris pe anvelopa indice de viteza minim H. Eu am mers cu cele de fabrica, adica Continentalurile cu indice T de viteza, aproape de 190 km/h. Pe gps aveam 182-183 km/h. Mai sus nu m-am riscat. Asta s-a intamplat o singura data, pt a vedea ce poate. In rest merg numai pana in 130 si rar mai dau 160 km/h. La ce drumuri avem, pacat de masina.
Si aici vine dilema mare. Masina lui Mihai vine cu indice de viteza H sau T? Daca are T, a mintit poporul cu televizorul....
Si cateva informatii despre motoarele ce dotau PH2ul. Nu cred ca cel de 75 cp diesel difera cu ceva fata de cel pe Logan2 (doar cuplul crescut cu 20), la performante ma refer. Pacat ca cei de la Dacia nu mai afiseaza asa si acum.Last edited by Archangel80; 24 April 2013, 18:02.
Leave a comment:
-
Apropos de cei "210 km/h", daca ai anvelopele stoc ale masinii, ai grija ca ele rezista pana la 180-190 km/h
Leave a comment:
-
Linisteste-te. Asa cum tu ai avut "niste pareri personale", am dreptul sa le am si eu.
Eu iti recomand sa nu faci greseala de a forta masina pana la 210km/h, pentru a demonstra.....ce?
Daca cautai top speed la un Logan trebuia sa iti iei un 1,6 16v cand era la reduceri in 2012.
Leave a comment:
-
Nu am luat logan pentru ca imi place, am luat logan pentru ca este cea mai ieftina masina de pe piata,atat la achizitie cat si la intretinere, este luata pe firma. Pe langa asta pot spune ca probleme am avut cu ea inca de la 3500km cand a inceput sa bata caseta de directie (am schimbat-o dupa lungi tratative cu cei de la uzina). In alta ordine de idei, @Archanghel80 sa imi aduci aminte pe seara sa iti fac dovada posesiei unui logan 1 din 2006 si pana in 2012.
Leave a comment:
-
Nu are cum sa prinda 210 km/h un dci de 75 cp. Daca prinde 170 km/h e bine. Am prieten cu logan dci 85 hp de prin 2009 si abia ii urca la 180 km/h. Bine e si mai veche.
Mihai...cel mai bine te filmezi cum prinde 210 km/h si ai linistit sufletele pe aici. Insa eu nu cred. Vb euforia din tine datorita detinerii unui autovehicul care iti place, te-ai atasat de el, e nou. Am fost si eu pe acolo.... Imi aduc aminte cum ma bateam cu pumnii in piept ca PH2 e mai stabil ca PH1...
. Si acum ma pufneste rasul ce ineptii debitam...
.
Si sincer nu cred ca ai mai avut Logan inainte, chiar cu riscul de te supara afirmatia mea.
PS: Chiar daca nu recunosti, ulterior peste ani, cand ai sa recitesti topicul tau ai sa descoperi niste afirmatii de ale tale, hilare. Am fost si eu pe acolo....
Last edited by Archangel80; 24 April 2013, 17:20.
Leave a comment:
-
Si eu am avut Logan din 2007 pana in 2012 pe benzina si un diesel intre 2008 si 2011 (masina de servici) dar sa fiu albastru daca au prins vreodata 180. A ta merge cu 210 si e mult, mult, mult mai stabila ca prima. Eu consider Focusul pe care il am acum mult, mult, mult mai stabil decat Logan fie el 1 sau 2. Sa spui ca Logan 2 este peste Logan la stabilitate cu MULT ma face sa ma gandesc doar la faptul ca ori ne iei de picati din plop si nu am mai vazut masini (ceea ce nu e cazul) ori nu ai prea avut de-a face cu MASINI de-a lungul timpului.
p.s. Sa o stapanesti sanatos si ai grija cum te aventurezi in curbe..
Sent from my GT-I9100 using Forum RunnerLast edited by PCH; 24 April 2013, 16:53.
Leave a comment:
-
Crezi ca Dacia schimba intreaga platforma tehnica, la un model nou, ca in clasa premium? Baza e aceeasi, doar forma difera. Cat timp nu se fac teste si masuratori, impresiile sunt...impresii.
Leave a comment:
-
Originally posted by PCH View PostAi spus mult, mult, mult mai bine...ai accentuat asta! Stiu sa citesc si stiu sa inteleg sensul cuvintelor.
Apreciez partea de inceput a raspunsului tau!
Leave a comment:
-
Originally posted by MihaiiahiM View PostImi cer scuze, poate gresesc, dar daca spui ca mecanica este neschimbata cum de se schimba garda la sol? Posteaza, te rog, ceva documente tehnice din care sa rezulte treaba asta, diferenta de garda la sol. Astept cu interes.. Si nu are rost sa te superi. Unii vb in cunostinta de cauza, altora nu le place noul model, altii nu si-l permit etc. Fiecare loveste cum crede pt a demoraliza.
Din ce stiu la Logan 1 garda la sol este de 15 cm. Noul Logan conform siteului, are 15,5 cm.
Am sa caut pe internet exact cat are Logan 1.
Leave a comment:
-
Originally posted by Archangel80 View PostEu nu inteleg cum poate fi mai stabil Logan2 decat Logan 1, indiferent de faza, cand mecanica e aceeasi, si chiar mai "rau" Loganul 2 are garda la sol marita.
Leave a comment:
-
Eu nu inteleg cum poate fi mai stabil Logan2 decat Logan 1, indiferent de faza, cand mecanica e aceeasi, si chiar mai "rau" Loganul 2 are garda la sol marita.
Leave a comment:
-
Originally posted by MihaiiahiM View Post
Propun sa faceti o plimbare cu loganul 2 si o sa constatati ca este mult, dar mult mai stabil decat loganul 1 si ph2, sta mult mai bine pe viraje si nu mai are acea tendinta subviratorie, ba din contra pot spune ca supravireaza putin. Asta asa ca o recomandare.
Faptul ca este stabila se datoreaza suspensiei inchegate pentru ca este masina mult dar mult mai noua.
Sa ma anunti si pe mine cand gasesti o tractiune fata cu motor si cutie in fata care supravireaza.
Leave a comment:
Leave a comment: