Asa este. Ai dreptate.
Noul Logan 1.5 Dci 75 Cp
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Astazi am facut o plimbare(4 persoane cam la 70kg in masina) pe ruta Pitesti-Rasnov-Predeal-Brasov-Pitesti, am facut plinul la plecare si uitati ce am avut pe calculatorul de bord.
distanta parcursa 323,3 km
consum total 14,6 l
consum mediu 4,5 l/100km
viteza medie 49,3 km/h
Am incercat sa pun si pozele, dar vad ca tot imi da o eroare, maine voi mai incerca.sigpic
Comment
-
Anul trecut, mai exact la sfârşitul lunii Mai, pe traseul Bucureşti-Praid-Bucureşti, cu 4 persoane în maşină şi bagajele aferente, în condiţiile în care A.C-ul a funcţionat pe aproximativ o treime din traseu, iar la întoarcere a plouat torenţial de la Braşov până la Bucureşti, traseul a însumat 736 kilometri şi consumul înregistrat a fost de 4,30 litri/100 km !Originally posted by MihaiiahiM View PostAstazi am facut o plimbare(4 persoane cam la 70kg in masina) pe ruta Pitesti-Rasnov-Predeal-Brasov-Pitesti, am facut plinul la plecare si uitati ce am avut pe calculatorul de bord.
distanta parcursa 323,3 km
consum total 14,6 l
consum mediu 4,5 l/100km
viteza medie 49,3 km/h
Comment
-
Din cate stiu eu Logan-urile vechi diesel aveau tubulatura trasă. Am un prieten cu berlină și are. La cele pe benzină nu știu să fi fost.
Vezi că M.FLORIN a găsit pe Loganul lui gurile de ventilatie spate.
Acum ar fi culmea ca la loganurile noi să fi montat tubulatură doar la cele pe benzină si sa le fi scos la cele diesel. Deși nu m-aș mira, mai ales că ziceai că la diesel au băgat incalzire suplimentara electrica.
Comment
-
Are incalzire suplimentara electrica.
Cat despre tubulatura pentru spate nu are, dar mocheta este decupata pentru tubulatura. M-am gandit ca poate este tubulatura mai scurta, adica nu se mai vede, asa ca am dat drumul la caldura si am pus mana in dreptul gaurilor din mochesta si nimic, nu s-a simtit caldura, deci mocheta este decupata, dar nu are tubulatura.
Oricum am facut zilele trecute o excursie la munte si a fost destula caldura in masina, adica cu aeroterma pe treapra 1 si am stat in tricou cu maneca scurta (asta in comparatie cu mcv-ul diesel al tatalui meu in care inghetam daca nu ii puneam carton in fata radiatorului).sigpic
Comment
-
Păi rolul gurilor alea suplimentare de ventilație in spate, la diesel-uri, era de suplinire a faptului că nu dădeau la fel de multă căldură ca cele pe benzină și în spate era mai răcoare. Din moment ce au rezolvat problema asta chiar că nu-și mai aveau rostul (desi nu strica sa le fi lăsat). Ramane totusi de vazut daca M.FLORIN a gasit tot decupajele sau la el chiar există tubulatura.
Comment
-
Nu am apucat sa fac si o poza la guriele alea ... dar la mine astazi de dimineata cand am ajuns la munca - dupa un drum de 30 km cu caldura la maxim, la picioare, pe treapta unu a ventilatorului - se simtea pe acele guri caldura. Am dat ventilatorul pe treapta trei si directionat la picioara si se simtea ca baga caldura bine de tot pe acele guri.
Comment
-
Din cate stiu eu trebuia sa se vada acolo tevile de caldura (alea negre si plate), dar la mine nu se vad si nici nu vina caldura pe acolo. Chiar astazi am vazut la un bmw seria 5 si la o octavia tevile alea, insa la mine nu sunt tevile, sunt doar gaurile. Oricum se face destul de cald fata de in vechiul dci.sigpic
Comment






Super tare. Au scos la dieseluri si au bagat la benzinare. Ce economie au facut ! Chiar ma intreb cat pot sa coste tuburile alea? Curand o sa le bage ca dotare opțională la pachet cu manerul de la frana de mana.
Comment