Noul Logan 1.5 Dci 75 Cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by MihaiiahiM View Post
    Prin 2000 aveam o dacia sport cu motor de "familia"(pentru cine cunoaste), usurat "la colt" (asta asa ca sa citez cateva vorbe geniale), 2 carburatoare, volanta usutata, pistoane usurate si fara fusta (asta daca inteleg toti despre ce fusta este vorba), arbore cu contragreutatile usurate (in functie de pistoane), supape ceva mai mari..., (manopere facute in uzina dacia, pe vremea aceea se puteau face multe chestii), apoi am schimbat motorul cu un 5 alpine si am facut aceleasi treburi, dar cu 4 carburatoare.

    Modalitatea de crestere a puterii motoarelor este cunoscuta. Corect. Ai dreptate. Dar daca vrei sa faci o treaba trebuie ca cresti fiabilitatea motorului, iar in acest sens se tine cont de ce urmeaza sa faca motorul respectiv. Adica nu trebbuie sa mergem pe principiul MULTI(cai) DA PROSTI.

    Dar de:

    "
    Iar incepi cu jargonul de cartier marginas?
    Pistoane usurate? Ce-s alea, ca noi astia prosti n-am auzit decat de pistoane pt compresie marita sau pt turbo. Care-s alea usurate? DIn ce materiale sunt?
    Supape marite? )
    Cresti fiabilitatea motorului? )

    Citezi din poezi, cum crezi ca 75 de cai pot aduce 210 km/h (de orice natura a realitatii).

    Next time daca mai faci aluzii, esti out.
    Ori purtam o discutie civilizata, ori incepem sa facem atac la persoana.
    Valabil pt toti!
    Last edited by Cezar; 17 February 2013, 23:52.

    Comment


    • Ceva de genul.

      Iar daca vrei sa maresti compresia o poti face prin doua moduri:

      1 - prin marirea partii superioare a pistonului (dezavantajul este ca se mareste greutatea pistonului, implicit contragreutatea de pe arbore, rezultand de aici inertie mare si timp de raspuns mare).
      2 - micsorarea camerei de ardere.


      Gasesti in poze cateva tipuri de pistoane.
      Attached Files
      sigpic

      Comment


      • Si un piston in colturi, pe langa cel de turbo si cel de compresie marita.

        Stiri auto si evenimente cu masini din Romania. Poti afla ultimele noutati auto si detalii despre orice test drive la masinile noi - OrasulAuto.ro



        Si uite asa din 1300 cm ies 231 cai.
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by MihaiiahiM View Post
          Si un piston in colturi, pe langa cel de turbo si cel de compresie marita.

          Stiri auto si evenimente cu masini din Romania. Poti afla ultimele noutati auto si detalii despre orice test drive la masinile noi - OrasulAuto.ro



          Si uite asa din 1300 cm ies 231 cai.
          Iar o iei pe aratura....
          Motorul Wankel este cu totul altceva. Noi vorbeam despre motoarele clasice, nu cele Rotative, nu cele Rotax si nu cele in 2 timpi.

          Plus ca nu mi-ai spus cum sunt pistoanele astea usurate..
          Doar mi-ai explicat cum se mareste compresia, luand in considerare faptul ca nu stiu. Oare?

          Tot nu ai reusit sa-mi raspunzi la intrebari. N-o mai face, ca am inteles ce era de inteles

          Spor la 210 km/h cu 75 de cai si peste 1 t.

          Comment


          • Eu am un amic care la un momentdat avea pe un scirocco un 1.8 16v de 139CP si cu puterea asta abia a atins pe ceas 215km/h tinand cont ca masina era usurata sub 900kg, avea scos pana si tapiteria si spoilerele. Deci prin comparatie cred ca 75CP diesel de generatie actuala iti asigura un maxim 175km/h real in conditii ideale, altfel maximul e ala din cartea tehnica.

            Comment


            • oameni buni discutati de cateva posturi numai despre viteza maxima - este 210 sau 175?
              e chiar asa de important? cei care cumpara aceasta masina nu vor merge cu mai mult de 130-140 km/ora. si atunci de ce discutati atata despre viteze de avion?
              eu vreau sa stiu cum se comporta masina in uzul cotidian. ce puncte slabe are masina? isi merita banii?
              http://datingsidorsingel.com/

              Comment


              • Nu ti-am spus cum sunt pistoanele, dar ti-am pus poze cu astfel de pistoane.

                Nu inteleg ce nu intelegi! In dictionar gasesti o astfel de definitie. "UȘURÁ, ușurez, vb. I. Tranz. și refl. 1. A reduce sau a scădea din greutate.".

                Cat despre mecanica..., se invata in 5 ani de facultate, nu de pe forumuri.

                Dar m-am lamurit. Daca spui ca motorul Rotax nu este un motor clasic ... este clara treaba.

                Repet si gasesti in DEX : UȘURÁT, -Ă, ușurați, -te, adj. 1. Care a scăzut în greutate.

                Originally posted by lungubogdan View Post
                oameni buni discutati de cateva posturi numai despre viteza maxima - este 210 sau 175?
                e chiar asa de important? cei care cumpara aceasta masina nu vor merge cu mai mult de 130-140 km/ora. si atunci de ce discutati atata despre viteze de avion?
                eu vreau sa stiu cum se comporta masina in uzul cotidian. ce puncte slabe are masina? isi merita banii?
                Eu sunt foarte multumit. Am 5000km cu ea si merge foarte bine, zic eu.
                Last edited by MihaiiahiM; 18 February 2013, 19:32. Reason: Automerged Doublepost
                sigpic

                Comment


                • Mihai ... daca poti ... fa o proba la tine si spune-mi te rog ce ti se aprinde pe spate cand comuti lumini ceata spate.
                  Merci

                  Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                  sigpic
                  This is My Ride!
                  !Visit and enjoy!

                  Comment


                  • Ok, revin in 5 minute si iti spun.

                    Se aprinde doar stanga.
                    Last edited by MihaiiahiM; 18 February 2013, 20:19. Reason: Automerged Doublepost
                    sigpic

                    Comment


                    • ...deci din nou economie ...
                      astazi am "constatat"ca nu imi are becul din dreapta pe ceata spate - am crezut ca s-a ars.
                      M-am uitat mai atent si am vazut ca exista bec in soclul aferent din partea dreapta astfel ca s-a ars becul.
                      Acum am demontat stopul spate ... stupoare ... becul nu era ars (l-am pus in locul celui de mers inapoi si a functionat) ... mai apoi - la o verificare mai atenta - am constatat ca pe partea stanga vin 7 fire iar pe dreapta doar 6 in mufele de la stopuri ... deci ... concluzia e ca desi exista bec in soclul respectiv, becuri de ceata spate avem doar pe partea stanga ...
                      traiasca smart buy-ul
                      Merci de verificare
                      sigpic
                      This is My Ride!
                      !Visit and enjoy!

                      Comment


                      • Exact ca la "vechiul" Logan !

                        Comment


                        • Mai tragem noi un fir si rezolvam problema. Economie la un fir. Acum stau si ma gandesc de ce au pus becul acolo!
                          sigpic

                          Comment


                          • ... pai asta ma derutat si pe mine ... adica exista un bec functional, exista soclul aferent, ... pai de ce sa nu il legi.
                            Ca sa nu iti spun ca am crezut ca mi s-a bulit instalatia, contacte imperfecte (eram gata sa dau cu spray de contacte etc)
                            Ata ete

                            probabil ca au zis sa fie un bec de rezerva ... pus intr-un loc sigur
                            Last edited by M.FLORIN; 18 February 2013, 20:38. Reason: Automerged Doublepost
                            sigpic
                            This is My Ride!
                            !Visit and enjoy!

                            Comment


                            • economia de fir pentru ceata spate apare si la Megane II...
                              sigpic
                              Ambition 1.5 dc

                              Comment


                              • Originally posted by MihaiiahiM View Post
                                Nu ti-am spus cum sunt pistoanele, dar ti-am pus poze cu astfel de pistoane.

                                Nu inteleg ce nu intelegi! In dictionar gasesti o astfel de definitie. "UȘURÁ, ușurez, vb. I. Tranz. și refl. 1. A reduce sau a scădea din greutate.".

                                Cat despre mecanica..., se invata in 5 ani de facultate, nu de pe forumuri.

                                Dar m-am lamurit. Daca spui ca motorul Rotax nu este un motor clasic ... este clara treaba.

                                Repet si gasesti in DEX : UȘURÁT, -Ă, ușurați, -te, adj. 1. Care a scăzut în greutate.



                                Eu sunt foarte multumit. Am 5000km cu ea si merge foarte bine, zic eu.

                                Multumesc pentru indrumarea catre Dex. Nu stiam ce inseamna usurat, e bine ca mi-am satisfacut necunoasterea.
                                Motor clasic = 4 timpi, mai mult de 3 pistoane.
                                Rotax facea motoare in 2 timpi, in V, 2 pistoane, cele in 4 timpi si mai mult de 3 pistoane fiind cam rare.
                                Si asa este, mecanica se invata in 5 ani de facultate, nu din forumuri.


                                @lungu: nu este 210 nici daca ii faci Sfanta Pomenire.
                                Nu prea are puncte slabe, cel putin din ce-am vazut eu. Acum vorbim de masini low-cost cu punctele lor slabe aferente. Mie mi se pare cea mai buna masina low-cost de pe planeta!
                                Isi merita fiecare banut!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google