De ceva vreme activez pe acest forum si desi este un forum LoganClub m-am gandit sa imi prezint si eu masina.
Masina este o Dacia SuperNova din 2002.
Modificari:
Motor: - Soft DimSport;
-Evacuare sport: diam 50, catalizator sport, accelerator de gaze, final FK;
-Admisie: Corp Clapeta marit, traseu admisie marit, izolat si filtru conic;
-Chiuloasa modificata;
-Regulator de presiune cu manometru pe traseul de alimentare;
-Exterior: -Spoiler fata;
-Fusta spoiler spate;
-Praguri;
-Folie omologata fata, spate;
-jante aliaj 1000Miglia pe 14;
-Interior: -Scaun sofer sport reglabil;
-Centura in 3 puncte;
-Ceasuri auxiliare: -AFR (amestec aer/benzina);
- Turometru cu shiftlight;
-urmeaza sa mai montez un ceas pt temperatura apa si temp ulei pe care deja le am cumparate
-Audio: - Headunit: Mp3-player Sony;
-Boxe:-Fata : Magnat pe 16;
- Spate: SAL 13;
-Statie: Magnat The Rock 600;
-Subwoofer: GroundZero GTZW 30T
Pe partea tehnica masina am facut pentru celebrele liniutze, iar in rest masina este daily use.
Masina este o Dacia SuperNova din 2002.
Modificari:
Motor: - Soft DimSport;
-Evacuare sport: diam 50, catalizator sport, accelerator de gaze, final FK;
-Admisie: Corp Clapeta marit, traseu admisie marit, izolat si filtru conic;
-Chiuloasa modificata;
-Regulator de presiune cu manometru pe traseul de alimentare;
-Exterior: -Spoiler fata;
-Fusta spoiler spate;
-Praguri;
-Folie omologata fata, spate;
-jante aliaj 1000Miglia pe 14;
-Interior: -Scaun sofer sport reglabil;
-Centura in 3 puncte;
-Ceasuri auxiliare: -AFR (amestec aer/benzina);
- Turometru cu shiftlight;
-urmeaza sa mai montez un ceas pt temperatura apa si temp ulei pe care deja le am cumparate
-Audio: - Headunit: Mp3-player Sony;
-Boxe:-Fata : Magnat pe 16;
- Spate: SAL 13;
-Statie: Magnat The Rock 600;
-Subwoofer: GroundZero GTZW 30T
Pe partea tehnica masina am facut pentru celebrele liniutze, iar in rest masina este daily use.
Comment