Cu chiulasa pe masina e tiganie totala. N-ai cum sa elimi toata pilitura aia. In special cea foarte fina ajunge in motor si exact aia e cea mai periculoasa. Ca sa nu mai zic ca e si incomod sa lucrezi direct pe masina. Cu chiulasa pe banc, e alta viata.
							
						
					Clio 2 RS Ph2
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 n-are rost,plus ca elegant ar fi sa scoti si supapele afara sa iei cat mai mult ,eventual sa polisezi si camera de ardere  
 vad ca a mai pus un prostalau poze pe cliosport in care zicea ca chiulasa a fost lucrata inainte si arata exact ca a mea , deci asa sunt de fabrica.Originally posted by silviu_cos View Postasa e stock , stai linistit ca nu ai nimic portat deja . :P am portat una luna trecuta si arata lafel . santurile alea nu are rost sa mai zic pentru ce sunt .
 PS : acum am citit , santurile alea sunt acolo pentru a crea turbulente . dupa injector aerul si carburantul trebuie sa se amestece cat de bine posibil . in sus trebuie sa o ai lucioasa , cu cat mai mare viteza aerului cu atat mai bine .
 pPS : se poate face si cu chiulasa pe masina , dar e treaba de chinez nebun
 There was some good news though! A previous owner had documented that the head had had some work carried out on it. When I removed the lower inlet I was half expecting to see standard ports as you can never really know what you have until you see it etc. I was please to find that the ports have seen some work Attached FilesPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com. Attached FilesPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 pai am inteles ca nici nu e prea bine ca ca sa fie prea neteda portiunea respectiva,e bine cu santuri...
 Unul dintre motivele pentru care nu as porta chiulasa e din cauza costurilor destul de mari, polisat+portat chiulasa,garnituri,reparat chiulasa,probabil plan,alt kit de distributie care costa 200 eur + un soft custom , sari lejer de 600-700 eur.Daca o sa dau vreodata jos chiulasa,o sa o fac,dar pana atunci nu ma bag.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 pai la aspirat e o metoda prin care mai mulgi 1-2 cai frumosh, fiecare cal castigat prin ceva conteaza la final )
							
						Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com. )
							
						Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 am o obsesie pentru clio-uri inca de pe vremea regretatului joc Need for Speed Underground  
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ala era clio V6...Originally posted by sebigaja View Postam o obsesie pentru clio-uri inca de pe vremea regretatului joc Need for Speed Underground 
 nu prea am cu ce, nu am prea facut mare lucru la masina.Am schimbat cutia, ca nu intra bine in 2 si 3...peste 7000rpm...
 Liniutele de la Arad le-am ratat ca am fost plecat in Austria...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
 Comment




















Comment