Fiesta 1,25 2007 Cu bune si cu rele.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiesta 1,25 2007 Cu bune si cu rele.

    Am spus ca as vrea sa deschid un topic despre masina sotiei (ca tot eu trebuie sa ma ocup).
    Pentru ca pe acest forum vad ca gasesc mai multe informatii, mai mult ajutor si mai mult profesionalism decat pe forumul Ford. Nu as vrea sa emit niste pareri negative despre forumul lor... dar asta al meu, al nostru, cu loganuri...e mai bun! Chiar si dupa upgrade
    Deci: Fiesta 2007, benzina, 1250 cmc, 130.000 km, eu sunt al doi-lea proprietar, masina fiind cumparata de noua de catre cineva din Galati.
    Pare ca are cateva chestii BUNE:
    - bordul este din ala moale,
    - se incalzeste mult mai repede si da mult mai rapid caldura decat Loganul,
    - butoane geamuri pe usi (nu ca as fi un fan),
    - sunetul de la radio-cd e mai bun ca la Logan
    - AC-ul e mai ok, butoanele sunt mai omenoase, culorile de pe tot bordul sunt mai dragute...
    - mai multa mocheta si plastic prin portbagaj si habitaclu,
    - recunosc, materialul scaunelor e mai bun decat la Logan.
    Per ansamblu, e o masina mai catre estetic, mai finuta, mai draguta.
    Dar lucrurile bune se opresc aici si incepe o ditamai lista de "mai putin bune":
    1) Anumite dotari tin de varianta de echipare:
    - n-are parbriz incalzit, n-are computer de bord, n-are proiectoare, n-are inchidere din telecomanda cheie, n-are oglinzi electrice si incalzite,...
    2) Cica indiferent de varianta astea pe benzina nu au din fabrica scut motor si capitonaj capota, decat optional si cu bani in plus... deci a mea...n-are.
    Si pretul de noua a fost chiar un pic mai mare decat la Logan... Laureat 1,6 16v.
    Masina pare mai fragila decat Loganul si parca suporta mai greu rigorile traficului din republica noastra bananiera.

    O sa mai spun despre masina... si o sa mai fac ceva comparatii cu Loganul.
    Si o sa mai cer si ceva sfaturi despre rezolvarea unor probleme generale sau particulare acestui tip de masina.

  • #2
    Despre ford:
    Am scos bazdagania la un drum mai lung, Braila - Adjud, cu intentia de a vedea cum se comporta si de a incerca sa mai incarc bateria care face figuri.
    Stiu ca dl. Iancu a zis ca trebuie facuta o incarcare serioasa pe redresor sau statie de incarcare dar... nu stiu unde sa gasesc asa ceva.
    Masina a mers bine la drum, ba la 130-140 se simte mai stabila ca Loganul, chiar are un profil aerodinamic ce o ajuta. Pe sosea buna...fluiera, la zone cu damburi-gropi... da cu virgula.
    Pana la 100 se simte mai zgomotoasa ca loganu' dar la 110-120... motorul la Logan se aude mai tare.

    Problemuta: mi s-a confirmat o banuiala ca are si asta nebuneli la tremostat.
    In oras se duce acul la temperatura prin dreptul liniutelor de 80-90 grade Celsius dar in momentul cand am iesit la drum... a coborat si s-a stabilizat pe la 65-70 grade. Ceva caldura dadea prin aeratoare dar se simtea ca nu e chiar ce trebuie.
    Vom vedea...
    Craciun Fericit!

    Comment


    • #3
      Sarbatori fericite ! Cat despre termostat, deee , nici Fiesta nu mai e la prima tinerete ;) . Drumuri bune!

      Comment


      • #4
        Ce mai face Fiesta....
        De cand s-a mai incalzit afara temperatura apei e si ea mai mare
        E bine totusi ca nu are belele cu supraincalzirea, am lasat-o o data pornita pe loc pana a ajuns apa la 105 cand a pornit ventilatorul de la radiator si a coborat pana la 95. Ventilatorul s-a oprit si apa a urcat incet iar pana la 105 cand povestea s-a repetet. Deci aici e bine.
        Dar...alta ghidusie: face probleme contactul!
        Mda, pe pozitia contact, inainte de demaror...nu prea sta. Trebuie gadilat. Bine ca dupa pun pe demaror si porneste masina contacul sta cat de cat bine si nu opreste motorul. Dar daca nu am ce face si ma joc pe la cheie...se misca ceva-cumva si se poate opri si motorul.
        Am vorbit pentru contact nou si acum astept sa vina.

        Loganu...i l-am dat sotiei sa mearga cu o masina de incredere pana rezolv cu contactul la Ford si de buna ce i-am dat-o s-a gasit un destept sa o loveasca in trafic. Acum are ambele usi stanga indoite si aripa stanga spate julita. Dar merge pe rotile ei pana vine raspunsul de la CASCO si sa vad cand putem sa ii dam o pauza sa intre in service.
        Last edited by CeDeBe-L; 24 February 2019, 15:44.

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google