Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI

    Salutare tuturor.

    Acus implinesc 5 ani de cand sunt membru pe acest forum

    Chiar daca nu posed Logan in prezent, am avut destula experienta cu aceasta marca (adica am condus un Logan destul de mult si am participat uneori si la intalnirile locale ), iar in noiembrie 2004 am facut si scoala de soferi pe Logan cand abia aparuse.


    Actuala masina a fost achzitionata in urma unui "dezastru" ce l-am luat SH in 2007 (Ford Focus 1.8 TDDI) si l-am vandut la inceputul lui 2011.

    Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI (o am din luna mai 2011)

    Echiparea e Business, iar ca optionale am ales:
    - ESP
    - Radio CD Bolero ( l-am luat nu pentru ecran ci pentru faptul ca pot baga cardul SD )
    - Scut motor si cutie
    - Maxi-Dot
    - Scaune incalzite
    - Jante de 17" Pegasus
    - Sensori parcare spate

    Momentan am ~ 20.500 km si singurul lucru care il regret este faptul ca nu am comandat masina cu DSG7...

    Anul viitor (defapt de acum anul curent) vreau sa adaug Tempomat,TPM si Volan multifunctional.

    Primele 2 costa 600 RON cu tot cu montaj, iar Volanul banuiesc eu ca e undeva pe la ~1000 RON.



    Mazda 2 SkyActiv-G 90
    ex: Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI

  • #2
    Felicitari! Poti sa ne spui cateva detalii? cat a costat masina, caracteristici motor - putere, cuplu, consum, confort in trafic?

    Comment


    • #3
      Masina asta o sa te tina pana la adanci batraneti.Volanul o sa duca mai mult de 1000ron si cred ca trebuie verificat daca ai mufele pentru volan multifuctional.Skoda nu vine cablata ca si Loganul....cum o comanzi asa o ai.
      Jantele pe 17 sunt aspectuase dar te rup la costuri anvelopele care sunt ceva mai scumpe.
      Sa o stapanesti cu placere si sa te bucuri de ea.
      La masina asta trebuie neaparat o asigurare suplimentara CASCO.
      real power..... diesel power by

      Comment


      • #4
        Desigur.


        Pretul de lista in Martie 2011 cand am dat eu comanda a fost de 19.007 Euro, suma din care am mai scazut 3 vouchere Remat + ~700 Euro reducere.

        Motorul are urmatoarele caracteristici:

        Putere maxima: 160 CP @ 4500-6200 RPM
        Cuplu maxim: 250 Nm @ 1500-4500 RPM

        Practic puterea creste aproape liniar cu turatia si este obtinuta la o turatie relativ mica pentru un motor cu benzina.

        Curbele de cuplu si putere conform @ Superchips: http://superchips.co.uk/curves/VAG%2...0TSi%20160.pdf


        In Iasi la o viteza medie de ~ 23 km/h obtin un consum de 9.5%. (pe ultimii 250 km asta e consumul)

        In exterior la o viteza medie de ~ 70 km/h am un consum de 6.5% (cu pasageri, climatronic, faruri, etc)

        Conform datelor din manual, acest motor 1.8 TSI consuma mai putin decat 1.6 MPI (cred ca in principal datorita injectie directe si cutiei in 6 rapoarte).

        Cu cat scazi sub ~23km/h in oras, cu atat consumul creste.

        In exterior cu cat cresti peste ~70km/h, cu atat creste

        @cosmindan : da, stiu ca trebuie sa mai schimb si calculatorul de coloana de volan (optiunea de noua era ~ 400Euro ... posibil sa ma ajunga pana acolo, asta e)

        Casco am, iar pretul anvelopelor stiu ca este mai ridicat. (din fabrica a venit cu Bridgestone Potenza 225/45/R17)

        Pentru iarna am optat pentru un set de jante din tabla de 16" si anvelope Dunlop WinterSport 3D 205/55/R16.

        La 100 km/h am @ 2100-2200 RPM

        Last edited by wolffy; 1 January 2013, 15:13.
        Mazda 2 SkyActiv-G 90
        ex: Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI

        Comment


        • #5
          Masina mea favorita, ce pot spune. Unul din nasii mei, are o skodita ca a ta, dar 1.6 Tdi. MErge excelent masina, numai ca, eu personal, am simtit o oarecare "planare", la viteze peste 140.....
          Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

          Comment


          • #6
            @ Cristi3775 Octavia "planeaza" la viteze peste 140 km/h? Octavia e o masina mai grea ca Loganul, si care se aseaza foarte bine pe viraje, se asterne foarte bine la drum si nu sunt probleme de acest fel nici la viteze mai mari pe autostrada. La orice masina la viteze mari simti o "usurare" a volanului/directiei - dar la Octavia in nici un caz nu putem vorbi de planare. Daca era vorba despre Skoda 120/135 care avea motorul in spate, da puteam vorbi de "planare" la 140 km/h.

            Comment


            • #7
              Poate avea PDG (pachetul drumuri grele) ce o face mai inalta si cu suspensia mai rigida.
              Mazda 2 SkyActiv-G 90
              ex: Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI

              Comment


              • #8
                Imi place motorul. Pt cat de maricel este si tinand cont ca are turbo si eu am ramas uimit de consum.
                In Bucuresti, la o viteza medie de sub 20 km/h, consuma undeva la 11-12, ceea ce este decent, iar la mers extraurban fix ce ai spus si dumneata: 6.5- 7.5.
                Motorul este foarte elastic si se comporta excelent in orice treapta si la orice rpm.

                Masina in sine nu imi place, insa ofera confort bun, gura de incarcare a portbagajului imensa, motor si cutie de viteze foarte bune, stabilitate ok si intretinere decenta.

                Sa te duca sanatos si voios.

                Comment


                • #9
                  @ion- nush ce intelegi tu prin usurare a volanului la viteze mai mari, dar iti spun ce am simtit eu, in comparatie cu alte masini conduse. De ce am spus planare...pt ca asa m-am simtit....am mers si cu loganul la viteze de peste 140 km, si nu am avut sentimentul asta.

                  @wollfy- s-ar putea sa ai dreptate..pt ca masina are garda ridicata. Cert e , ca directia este mai rigida la viteze peste 60km/h.

                  Oricum, fiecare percepe in felul lui, conduita fiecarei masini pe care o conduce,sau testeaza. portiunea de drum sau timp in care am mers cu skoda la viteza de peste 140km, a fost mica gen (6km)...in rest mers lejer 70-90km....caci conduceam de placere, in cele 2 zile cat am avut masina.
                  Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                  Comment


                  • #10
                    Corect, fiecare percepe in felul lui comportamentul unei masini.

                    Si mie mi s-a parut mai stabil pe viraje Focusul (care este si recunoscut pentru comportamentul bun pe viraje).

                    Imi pare rau ca Focus 3 nu s-a lansat mai repede in Romania (probabil acum as fi fost posesor de Focus 3 daca as mai fi asteptat).

                    Ce-i drept, am ales O2 FL cu 1.8 TSI pentru ca e o masina cu multe din "bolile copilariei" rezolvate (fiind un FL) iar motorul nu era chiar nou ( de prin 2007 a aparut ) si a echipat mai multe masinile din grupul VAG (Seat Leon,Exeo, VW Passat, Audi A3,A4, etc) iar probleme cu lantul de distributie nu prea au fost.

                    E bun si portbagajul mare la ceva )
                    Attached Files
                    Last edited by wolffy; 2 January 2013, 19:02.
                    Mazda 2 SkyActiv-G 90
                    ex: Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI

                    Comment


                    • #11
                      daca le inghesuiai putin cred ca mai incapeau doua incearca sa incarci pozele prin gestiunea atasamentelor.
                      Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                      Comment


                      • #12
                        Foarte faina masinuta.
                        Si cred ca e si mai bine ca e un benzinar.
                        Eu unul am avut un passat din 2007 si deci am avut parte vreo doi ani de grupul vag.
                        In general sunt opk - eu unul am avut modelul cu probleme la injectoare - dar in rest este ok. Pentru volanul multifunctional - pe langa volanul in sine o sa ai nevoie si de calculatorul de coloana (acesta iti este necesar si pentru tempomat) - dar inainte de a face modificari intraba ce anume se afla deja pe masina - s-ar putea sa ai calculatorul compatibil cu volanul si cruise control.
                        In rest drumuri bune si vizite cat mai rare si mai ieftine pe la service-uri.
                        Bafta
                        sigpic
                        This is My Ride!
                        !Visit and enjoy!

                        Comment


                        • #13
                          Am intrebat deja. Este compatibil doar cu tempomatul; pentru volan am nevoie de alt calculator de coloana.

                          O sa le schimb si pe astea, nu-i problema.

                          Tempomatul o sa il montez singur (am VCDS luat odata cu masina ).

                          Tu ai avut 2.0 TDI-PD BKP ?
                          Mazda 2 SkyActiv-G 90
                          ex: Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI

                          Comment


                          • #14
                            Da cum de ai ghicit ?
                            Da din ala am avut
                            sigpic
                            This is My Ride!
                            !Visit and enjoy!

                            Comment


                            • #15
                              Sal,Iulian!Fain cazan mai ai! Eu regret ca nu am luat benzinarul de 1,8 T la O1 dar asta e,poate intro alta viata!!Culmea,era mai scump ca motorul diesel!Multi km alaturi de ea!
                              Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google