My New Dacia Dokker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Multumesc!
    Am fost la dealer si ce sa vezi ? Rablele alea noi de Dokker au aceleasi simptome ca a mea la caseta.Motivatia zgomotului a fost schimbarea brusca de presiune in caseta.
    Am facut ochii cat cepele si le-am zis:
    Domne' asa o fi la marca dacia,crezi ca asta e prima masina noua cu servo pe care am pus mana ?
    Dar cum fiecare producator de subansamble pentru industria auto fabrica piese pe 3-5 categorii de calitati,piesa de calitatea I merge la Mercedes,iar cea de cal. IV,V la Dacia.
    Am lasat-o asa,daca se strica ceva sunt la ei !
    C'est la vie !

    Comment


    • #32
      salut!s-o stapanesti sanatos.am av si eu una ptr 3 zile la test drive si am obs ca butoanele de la geamuri nu sant luminate.asa este si la a ta!?

      Comment


      • #33
        Multumesc de urare. Sa stii ca la asta nu m-am uitat.Nici ca ma intereseaza butoane iluminate.Nu le confunzi la bezna ca nu are decat doua electrice..
        Azi am verificat consumul vs rulaj,arata asa:
        1753,5 kilometri rulati,aproximativ 60% extraurban,40 % urban,AC pornit permanent in ultimele zile caniculare .
        135 litri consumati.
        35,1 km/h viteza medie
        7,7 % consum mixt !
        Extraordinar(pentru mine) avand in vedere volumul si greutatea masinii !
        Cea mai buna afacere cu achizitia masinii in aceasta configuratie ,facuta anul acesta !

        Comment


        • #34
          Originally posted by Rac View Post
          In concluzie am observat ca masina este foarte sprintena in oras,cu mult mai sprintena decat un logan cu aceeasi motorizare,dar pierde la viteza evident.Foarte agila si in depasiri,motorul se tureaza rapid si masina prinde viteza foarte repede.

          Este o cutie de viteze gandita si pentru masina incarcata .Este foarte vioaie in rampa.Testata !
          Posibil si demultiplicarea diferentialului sa fie alta.
          Oare si la Lodgy o fi la fel cutia, sau e scurta doar la Dokker, care are si varianta utilitara?

          Comment


          • #35
            100% are aceeasi cutie de viteze pentru aceasta motorizare!

            Comment


            • #36
              sa-o stapanesti sanatos...o masina foarte frumoasa...una din cele mai frumoase dacii.....iti urez multi multi km fara probleme
              sigpic

              Comment


              • #37
                Salut!
                Sunt fericitul posesor al unui Dokker van 1.5dci. Sunt super incantat de masina, a fost peste asteptarile mele. La banii astia nu aveam cum sa gasesc ceva mai bun. Un singur lucru am de reprosat, desi are computer de bord acesta nu afiseaza decat km ramasi pana la revizie, km parcursi de la ultimul reset, ora...nu imi afiseaza nicaieri consumul mediu sau instantaneu :-( Ma intreb daca nu se poate rezolva ceva in aceasta privinta?

                Comment


                • #38
                  Sa-l stapanesti sanatos.Al meu are toate optiunile.Mergi la dealer si intreaba !Desi nu stiu exact,posibil ca functiile computerului de bord sa fie legate de echipare.

                  Comment


                  • #39
                    Ce vad din pozele tale nu e deloc ok.

                    Multi km fara probleme!
                    Attached Files

                    Comment


                    • #40
                      Ce ar trebui sa fie? Este un bolt de usa presat asigurat cu o siguranta.Foarte multe masini au asa ceva,inclusiv gama Ford.
                      Este mai bine montat la Logan unde boltul este nituit in partea superioara ?Daca se uzeaza ai ..pus-o sa nu zic treaba aia cu belitul !
                      Asta sa fie problema rablei !
                      Momentan am trecut de 10.000 km.Nu partaie nu scartaie,ac-ul functioneaza corect si nu intra praf in interior.
                      Trebuie sa-i pun un metru de cheder autoadeziv pe rama grilei fata pentru ca toate gunoaiele intra si se fixeaza pe capitonajul capotei.Puteau sa puna si cei din Maroc,dar....economie !

                      Comment


                      • #41
                        chederul ala autoadeziv nu prea rezista
                        fiind alba, din poze nu prea imi dau seama dc ai putea sa-i pui cheder de usa de dacia 1300 pe marginea buzei asa cum am putut pune la logan ph1 si am vazut ca unii au pus si la logan 2
                        asta ar fi cea mai buna solutie

                        Comment


                        • #42
                          Nu se poate pune decat cheder autoadeziv.

                          Comment


                          • #43
                            Am trecut de 15.000 km rulati.Momentan nu au aparut probleme.Am efectuat un reglaj al culbutorilor deoarece motorul incepuse sa tremure usor.Totul a revenit la normal.Din nou cei de la Renault au revenit la obiceiuri vechi si au montat culbutori cu role,renuntand la cei prin patinare.
                            Nu gasesc sub nici o forma,presuri exterioare pentru noroi originale si portbagaj ce se monteaza pe sanii !Saniile fiind foarte groase(late 6 cm) nu se adapteaza nimic.Am montat doua traverse din aluminiu !Desemenea nu se gasesc protectii pentru aripi !

                            Comment


                            • #44
                              ce probleme ai intampinat de la culbutorii pe rola, ca nu ma prind?

                              Comment


                              • #45
                                Nu am intampinat nici o problema.La Dokker i-am slabit putin.0,20 admisie,0,30 evacuare.
                                Am scris in contextul in care primele motoare de 1,4 aveau culbutori cu role,au trecut la culbutori cu "talpa" in 2009,acum sunt din nou cu role.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google