If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cat sunt singur in masina si fara bagaje , acest motor se misca la limita decentei(fara sa pornesc AC-ul) in schimb cand sunt mai mult de 2 pers. + bagaje trebuie sa-l turez serios sa nu ma "ureze" ceilalti participanti la trafic.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
si eu am observat asta.. cand masina e incarcata pana la o anumita valoare parca nu e chiar atat de puturoasa, in plus pe langa faptul ca e mai asezata parca e si mai silentioasa aerodinamica imbunatatita o compensa diversele minusuri legate de putere
din ce am observat eu: mai mult ii place sa aiba portbagajul incarcat decat bancheta din spate.. am vazut asta acu vreo 4 ani cand am incarcat, de voie de nevoie vreo 4 saci mari de cartofi in portbagaj, minim 20kg/sac...+2 pers in spate in afara de mine. ma asteptam sa fie caput motoru dar ce sa vezi...mergea de manca asfaltu.. 120 fara chinuiala cu stabilitate f buna si silentioasa.. am ramas placut surprins
Last edited by cristi....; 28 September 2015, 13:42.
si eu am observat asta.. cand masina e incarcata pana la o anumita valoare parca nu e chiar atat de puturoasa, in plus pe langa faptul ca e mai asezata parca e si mai silentioasa aerodinamica imbunatatita o compensa diversele minusuri legate de putere
din ce am observat eu: mai mult ii place sa aiba portbagajul incarcat decat bancheta din spate.. am vazut asta acu vreo 4 ani cand am incarcat, de voie de nevoie vreo 4 saci mari de cartofi in portbagaj, minim 20kg/sac...+2 pers in spate in afara de mine. ma asteptam sa fie caput motoru dar ce sa vezi...mergea de manca asfaltu.. 120 fara chinuiala cu stabilitate f buna si silentioasa.. am ramas placut surprins
Exact! E mai silentioasa cu mai multe persoane, iar motorul e mai vioi.
Astazi am montat tubulatura de aer pentru pasagerii din spate. E o diferenta, in bine, se incalzeste mai repede in masina.
Multumesc colegului aris86, care m-a ajutat!
Ce am observat, masina trage bine cu 4 persoane si ceva bagaje.
In depasiri, mereu opresc aerul conditionat.
Te salut,
Am avut posibilitatea sa merg cu masina in toate configuratiile posibile de pasageri, bagaje... si dupa 60.000km pot spune ca dinamica masinii se schimba radical atunci cand mergi 1-2 pers fata de cum e cand este plina ochi.
Eu in depasiri dau blana, la sub 100 km/h retrogradez si cu a 4-a pana la 5000-6000 rtpm depasesti ce vrei, evident sa si mearga mai incet ca tine , in a 5-a depasesc doar daca am peste 100 km/h.
Singurul inconvenient e ca masina fiind mai slab insonorizata ai tendinta sa spui ca o rupi...dar nu e asa, e motor de turatie si ii place....plus ca sunetul cel 16v la turatia aia e genial.
Poate la modelul nou s-a mai rezolvat cu insonorizarea. Pe final de cariera am ajuns sa ma indragostesc de masina , cautand prin alte parti, alte masini, alte configuratii....ma rog, masini mai mari de familie.
Aerul nu-l inchid niciodata, mi se parea aiurea....desi asta e unul din lucrurile care ma enerveaza...puterea pe care o pierzi cand il folosesti...dar....trebuie turat putin mai mult motorul si merge.
Am si zis: 4 persoane + putine bagaje. Dar si cu 5 persoane (medie 80kg) si portbagajul gol, masina mi s-a parut ok in depasiri
Nu am mers cu modelul precedent de Logan cu motor de 1.2, dar cred ca insonorizarea este aceeasi. Adica, ce este peste 3200-3500 rotatii se aude destul de proeminent la inceput, daca mergi constant la acea turatie, zgomotul se mai atenueaza. Cu Elf 5w40 e altceva in comparatie cu Dacia Oil 5w30.
Depinde de situatie, dar in 98% dintre depasiri opresc aerul conditionat. Iar daca afara mai sunt si peste 30 grade, cu siguranta trebuie oprit. Fac si depasiri cu a 5-a, depinde de traficul de pe sens invers, dar in mod normal, retrogradez o treapta sau chiar 2 astfel incat sa fiu peste 3000 rotatii.
Am mers pe timp de noapte cu noile becuri. E o schimbare in bine, faza scurta ofera o vizibilitate mult mai buna in comparatie cu cea oferita de catre becurile stock.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment