Ford KA - Dă Curse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ford KA - Dă Curse

    Stimati colegi loganisti

    Va prezint masina mea "dă curse".Este un Ford KA pentru care înca nu am gasit un nume ( astept sugestii ) cumparata saptamana trecuta.
    Din punct de vedere estetic (pe o scara de la 1 la 10) arata de 4, maxim 5.
    A fost una din cele 6 masini construite de Colina Motor pentru cupa KA(in Anglia)
    In talon este trecuta ca "autovehicul de competitie sportiva" , fara serie motor,are ITP,asigurare, practic este street legal.
    Ca dotari ''de fabrica" masina are rollcage, scaune sport OMP (cu inscriptia "Ford KA championship),centuri in 5 puncte OMP, volan sport OMP, instalatie de instinctoare.
    Motor 2.0 16v Zetec 136cp (cod motor NGC), de pe Ford Mondeo, pentru o turturea de 800kg, trage destul de bine.
    Imbunatatirile pe care le consider a fi mentionate : filtru sport , suspensie PROFLEX cu compensatoare fata/spate reglabila pe inaltime/duritate (practic suspensia nu exista, "e trunchi" ), pe fata are frane de Nissan Silvia S14, pe spate frane de ford fiesta ST, jante pe 16 cu ET foarte mic (et 15 ca sa aiba loc etrierii), bateria este mutata in spate, "botul'' este in mare parte facut din fibra (capota, aripi , bara fata) de pe Sport KA,radiator apa Ford Kugar, evacuare extrem de galagioasa, invelita in banda termo, etc...
    Momentan nu am vr-un gand sa particip cu ea la competitii sportive, este doar sa imi fac damblaua.
    Pe viitor vreau sa mai scap de ceva kg din ea, trebuie refacuta ansambul de stergatoare intrucat nu exista, si treptat imbunatatirea aspectului exterior.
    Va mutumesc
    Attached Files
    Fara Semnatura.

  • #2
    Foarte tare ..nu conteaza daca arata airea la exterior cat timp are cai si kg putine...chiar vreau sa o vad odata) bafta

    Comment


    • #3
      O mutare inteligenta. Bravo !

      Comment


      • #4
        Se pare ca o sa am adversar la categoria semi-paduche ....
        M-a dat si pe mine o tura intr-o seara la curse ... Mi-a placut mult masina !
        Sa o stapanesti sanatos ... E o masina tare la banii care a fost !
        trebuie sa o faci sa traga mai tare !

        Last edited by Fane; 15 March 2014, 22:59.
        sigpic
        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

        Comment


        • #5
          @vampy - mersi , poate vinerea viitoare, la biblioteca ,carol
          @alessandro - mersi , nu este o mutare , am si loganul sa ma transport cu el
          @lau - semi-paduche ) mersi.Momentan nu cunosc alta metoda de a scoate din ea mai multa putere, decat sa mai "slabeasca"
          Fara Semnatura.

          Comment


          • #6
            Cand am zis mutare ma refeream ca ai asteptat ai gasit o oferta care sa merite din plin.

            Cred ca va fi haos in vara asta

            Sent from my GT-I9105P using Forum Runner

            Comment


            • #7
              Da asta asa e ... Calculatoarele de ford sunt foarte pacatoase... Sunt foarte multe metode de a scoate cai dint-un motor .... ( serpi, axe,comprimare,usurari) .
              Ce mi-a placut ..
              -Rollcage-ul nu se vede pana nu deschizi usa ..
              -Are un super sistem de franare
              -Tin minte ca e caroseria intarita

              Ce nu mi-a placut :
              - tampoane motor prea dure ... Vibra toata caroseria si fiecare plastic
              - cutia de 1.3 ... Daca o mai are ? Auzisem ca a spart-o !
              - traseu de evacuare era de 1.3 .... In toamna asa era !

              Are abs ?

              Oricume teroare ... O sa dea clasa multor masini...
              sigpic
              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

              Comment


              • #8
                Sa o stapanesti sanatos si sa o alergi cu placere.
                sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                Comment


                • #9
                  @alessandro de vr-un an jumate caut o masina ca asta , si sa fie si rezonabila ca pret, cred ca va fi haos tot anu ))) )))
                  @lau comprimari, usurari, serpi da; axe momentan nu ... axa fara soft face mai mult rau decat bine (si cum la ford e greu de facut soft)
                  Caroseria este intarita, franele imi plac mult , nu are abs....intradevar tampoanele de la motor sunt prea dure, vibreaza tot (numai fier pe fier , ca plasitce nu prea mai are masina asta in ea), de cutie nu stiu sa iti zic nimic, este posibil ca evacuarea sa fie cea de 1.3 ... oricum cred ca este sparta intrucat atunci cand vede 7000rpm miroase in ea a benzina arsa , foarte rau.
                  @SDP mersi man

                  Masina nu rupe aderenta pe 1-a si a 2-a (ma refer la plecatul de pe loc); se simte cum incepe sa traga pe final de a 2-a , inceput de a 3-a ,in rest se invart rotile degeaba.Desi cauciucurile pe fata sunt TOYO, cred ca am nevoie semislick-uri ca sa traga mai bine.
                  Last edited by Carmelo; 16 March 2014, 09:11.
                  Fara Semnatura.

                  Comment


                  • #10
                    moama....blana frate.....multa bafta si talpa grea

                    Comment


                    • #11
                      Ms vio

                      Ceva cumparaturi pentru SHUper KA :
                      Cheie de roti pe 19, filtru mic pentru epurator, inca un set de sigurante.
                      Am luat si 2 claxoane intrucat nu are deloc (la cată galagie face masina nu cred ca era nevoie , dar daca tot le-am luat)
                      Attached Files
                      Fara Semnatura.

                      Comment


                      • #12
                        Felicitari. Interesanta jucaria.
                        PS: momentan, ai frane mai bune decat a mea ). Dar o sa trec si eu tot la frane de S14.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Sa o alergi sanatos. Cel mai mult imi place ca n-are ce sa-ti faca garda, e da' curse oficial si poti sa modifici la ea cat doresti.

                          Vreau si eu o fisa in dreapta pe viitor)).
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • #14
                            @pacco mersi
                            @viteza te dau cu placere, poate vinerea viitoare la carol,contitutiei
                            Fara Semnatura.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by lau911 View Post
                              ....
                              - cutia de 1.3 ... Daca o mai are ? Auzisem ca a spart-o !
                              - traseu de evacuare era de 1.3 .... In toamna asa era !
                              .....
                              Am vb cu fostul proprietar si mi-a confirmat ca actuala cutie este cea de 1.3.
                              Evacuarea nu are cum sa fie 1.3...este o struto-camila din mai multe bucati.

                              Am o problema cu relanti-ul.In momentul in care o scot din viteza sta undeva in 1000rpm, iar dupa 3-4 secunde incepe sa creasca progresiv pana pe la 1600-1700 (asta dupa ce am marit avansul clapetei de acceleratie).Sa fie din cauza debitmetrului sau din cauza ca furtunul de la epurator nu este conectat in admisie si arunca gazele in gol ???Astept un sfat.Mersi
                              Last edited by Carmelo; 19 March 2014, 10:55.
                              Fara Semnatura.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google