Seat Toledo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • - nu stiu cum e cu rugina (inca nu am )), dar usile nu mai suna a gol cand le inchizi.
    - becul din torpedou nu l-am avut in prima masina si nici nu ii simt lipsa
    - la vechiul logan singurul greieras era din pricina bucsilor de inchidere a usilor. banda adeziva pe ele a rezolvat problema sunetelor
    - butonul pt geam pt sofer e pus perfect, ca doar ridici destul de pe schimbator si ai deschis geamul. Pentru pasager e mai incomoda pozitionarea, dar cum nu sunt pasager nu ma intereseaza
    - diselel 1.5 dci 90 cp - motor perfect, cuplu mare, consum infim, fuge foarte bine
    - la vehciul logan - tren de rulare perfect - fara sensibilitati la gropi.
    ce sa mai ceri?
    - majoritatea strainezelor nu rezista gropilor si macadamelor din rromanik => tot timpu va bate ceva la ele.
    - ai vazut ca nu am zis niciodata nimic de seat si nu am contestat alegerea facuta de tine. Dar am vazut si eu toledo-ul ala si e ok, dar nu e diferenta aia de 1000 de clase. E tot un low cost la fel ca Dacia. Doar de aia tot trambiteaza VAG de ani buni ca va avea masini pe segmentul asta. Interiorul e tot un low cost, ca doar aia e clasa din care face parte masina, oricat ati da-o unii cotita. Ramane de vazut daca ii rezista bucsaria si cat ii e de fiabil motoru'. In rest, prestigiul VAG face tot acolo. Sincer.
    - vrei confort si clase peste, dai minim 15 000 (pe benzinare! - nicidecum diesel ca sunt mai scumpe). Iei focus, iei mondeo, iei passat, iei A3, iei octavia - astea sunt masini care au clase peste intr-adevar. De'astea. Restu' sunt petarde polisate, oricat nu pot unii de aici sa creada. Pana in 15 000 sunt low coaste, facute prin compromisuri.
    Last edited by pilifida; 27 August 2014, 09:45.
    sigpic

    Comment


    • L-as lua sambata la shopping la hypermarket poate ies si eu mai ieftin in urma negocierilor sale
      Tu de acolo ti-ai cumparat masina?

      Comment


      • - daca esti asa negociator, inseamna ca iti iasa itele la tot ce se vinde.
        - Cum, nu ai auzit ca se dau dacii pe bonuri de masa la Real? ))
        - au auzit toti ca seatu' e 10 000 si are 1000 de clase peste si a intrat dacia in faliment. Se da acum la oferta
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by darksid3 View Post
          .parca iti intra tie, profitul Reno, in buzunare sau dai bani din casa, la Seat.
          Parinti mei sunt actionari la dacia, deci o parte din profit ajunge si la noi. Deh, cuponiada.
          Si din impozitele platite de Dacia ajunge ceva si la tine, ca altfel lua statul banii aia de la tine prin cine stie ce acciza sau taxa noua.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Originally posted by pilifida View Post
            - daca esti asa negociator, inseamna ca iti iasa itele la tot ce se vinde.
            - Cum, nu ai auzit ca se dau dacii pe bonuri de masa la Real? ))
            - au auzit toti ca seatu' e 10 000 si are 1000 de clase peste si a intrat dacia in faliment. Se da acum la oferta
            Nenea, eu nu negociez la un pachet de faina/cafea/o sticla de ulei, ca nu costa 10 mii de euro. Te las pe tine sa incerci.
            Pana atunci, ramai cu regretul ca de banii pe masina ta cumparai un Seat Toledo mai bun, nu stiu cu cate clase, dar sigur mai bun.

            Comment


            • - am mai repetat si mai repet: logan 1, duster, stepway - crezi ca regret ceva? Daca regretam urmam linia asta? Nu. Eu sunt un om pragmatic, care stie ce vrea. Nu caut briz-brizuri care sa imi ia ochii pentru ca, in timp ce deschid geamu' di pa usa sa imi bata rotiile prin gropi. Tu visezi cai verzi pe pereti si fiindca urasti dacia vezi toate comparatile disproportionat. Tu vrei ferrari la pret de lada niva. Tu gasesti bete in roate la orice, fara sa stii concret ce vrei.
              Uite-te la pozele mele de la MY RIDE. Crezi ca un seat toledo rezista pe unde bag eu masinile? Gandeste-te ca din 140000 km, vechiul logan a vazut siiigur 50000 de km de drumuri dinalea. Zi-mi cu ce straineza (low cost) poti sa mergi pe acolo macar (din cauza inaltimii) si carei straineze ieftine ii rezista trenul de rulare asa? Si totul cu consum mic pe pietre
              sigpic

              Comment


              • Tu gasesti bete in roate la orice, fara sa stii concret ce vrei.
                Tocmai de la tine se putea sa vina remarca asta...
                Some say...de la o vreme ai inceput sa urasti Seat-ul.

                Crezi ca un seat toledo rezista pe unde bag eu masinile?
                Habar nu am, la mine orasul e asfaltat.
                Last edited by mr.K; 27 August 2014, 10:03.

                Comment


                • - mai zic o data: uite-te ce a luat loganul si ce ia stepwayu'. si in ce conditii de utilizare nu am avut probleme si nu batea nimic la logan in 140000 de km. Aici se vede cum tine masina. Nu ca o fatai 5 km pana la lucru si inapoi

                  - si ca sa lamurim inca vreo 2 chestii: fiecare isi ia ce vrea, mr.k poti sa iti iei si trabant la 100000 de euro nu ma intereseaza. Colegu' si-a luat seat, isi ia ce crede el ca e mai bun si i se potriveste. Dar daca faci o comparatie o faci obiectiv. Si aici ma deranjeaza repliciile tale: "toate loganele sunt petarde" si chestii de genu. Daca e ceva nasol la ea zici si gata. Nu la fiecare post pus: rugina, rugina, rugina.
                  Last edited by pilifida; 27 August 2014, 10:09. Reason: Automerged Doublepost
                  sigpic

                  Comment


                  • Dar daca faci o comparatie o faci obiectiv.
                    Daca nu s-a mai facut asta de 'nspe mii de ori ... doar ca e inutil pentru unii.

                    Eu zic sa lasam colegul cu topicul lui in pace, poate sterge un moderator discutiile inutile de aici.

                    Comment


                    • Originally posted by einstein1984 View Post
                      Parinti mei sunt actionari la dacia, deci o parte din profit ajunge si la noi. Deh, cuponiada.
                      Si din impozitele platite de Dacia ajunge ceva si la tine, ca altfel lua statul banii aia de la tine prin cine stie ce acciza sau taxa noua.
                      Eram convins ca ai motive intemeiate sa blamezi alte masini mai ok ca dacia Te rog sa ocolesti threadul acesta, fa reclama la dacia pe alte threaduri, aici imi prezint eu caruta. PUNCT

                      Originally posted by pilifida View Post
                      - mai zic o data: uite-te ce a luat loganul si ce ia stepwayu'. si in ce conditii de utilizare nu am avut probleme si nu batea nimic la logan in 140000 de km. Aici se vede cum tine masina. Nu ca o fatai 5 km pana la lucru si inapoi

                      - si ca sa lamurim inca vreo 2 chestii: fiecare isi ia ce vrea, mr.k poti sa iti iei si trabant la 100000 de euro nu ma intereseaza. Colegu' si-a luat seat, isi ia ce crede el ca e mai bun si i se potriveste. Dar daca faci o comparatie o faci obiectiv. Si aici ma deranjeaza repliciile tale: "toate loganele sunt petarde" si chestii de genu. Daca e ceva nasol la ea zici si gata. Nu la fiecare post pus: rugina, rugina, rugina.

                      Chiar eu am spus ca loganul1 avea rulmenti trecuti prin pricedeul de molicotare, deci erau facuti sa indure multe, loganul1 era facut ptr drumurule noastre, ma repet nu vorbesc de rau loganul, am si eu in familie mai multe. Posibil ca trenul de rulare sa fie mai sensibil la seat, dar eu nu fac raliu cu ea, in rest loganul este sub seat la orice, nu inteleg de ce este asa de greu de acceptat acest fapt.

                      Este normal ca fiecare dintre noi sa isi cumpere ce doreste, dar de aici si pana la a baga seatul in aceiasi oala cu loganul e cale lunga... Eu il comparamva pret, mi sa zis ca loganul berlina e mai ieftin, nu am contestat acest lucru.

                      Dar de ce oare toti amicii mei loganisti accepta ca seatul e mai ok, si unii dintre voi nu?
                      Copilarii...

                      Am mai spus-o comentati dupa ce conduceti macar 15 minute... Macar atat. Iar plasticele... Va vou vace diseara poze macro... Sa aveti ce compara...

                      Originally posted by pilifida View Post
                      - mai zic o data: uite-te ce a luat loganul si ce ia stepwayu'. si in ce conditii de utilizare nu am avut probleme si nu batea nimic la logan in 140000 de km. Aici se vede cum tine masina. Nu ca o fatai 5 km pana la lucru si inapoi

                      - si ca sa lamurim inca vreo 2 chestii: fiecare isi ia ce vrea, mr.k poti sa iti iei si trabant la 100000 de euro nu ma intereseaza. Colegu' si-a luat seat, isi ia ce crede el ca e mai bun si i se potriveste. Dar daca faci o comparatie o faci obiectiv. Si aici ma deranjeaza repliciile tale: "toate loganele sunt petarde" si chestii de genu. Daca e ceva nasol la ea zici si gata. Nu la fiecare post pus: rugina, rugina, rugina.

                      Chiar eu am spus ca loganul1 avea rulmenti trecuti prin pricedeul de molicotare, deci erau facuti sa indure multe, loganul1 era facut ptr drumurule noastre, ma repet nu vorbesc de rau loganul, am si eu in familie mai multe. Posibil ca trenul de rulare sa fie mai sensibil la seat, dar eu nu fac raliu cu ea, in rest loganul este sub seat la orice, nu inteleg de ce este asa de greu de acceptat acest fapt.

                      Este normal ca fiecare dintre noi sa isi cumpere ce doreste, dar de aici si pana la a baga seatul in aceiasi oala cu loganul e cale lunga... Eu il comparamva pret, mi sa zis ca loganul berlina e mai ieftin, nu am contestat acest lucru.

                      Dar de ce oare toti amicii mei loganisti accepta ca seatul e mai ok, si unii dintre voi nu?
                      Copilarii...

                      Am mai spus-o comentati dupa ce conduceti macar 15 minute... Macar atat. Iar plasticele... Va vou vace diseara poze macro... Sa aveti ce compara...
                      Last edited by mumus; 27 August 2014, 10:25. Reason: Automerged Doublepost
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • Hai ca sunteti culmea cu vanzarile la dacia !
                        Cu ce ma incalzeste pe mine ca dacia are vanzari, daca are o tabla de rahat zici ca-i staniol, si intr-o zi cand a fost o furtuna de a cazut si grindina, pe cielo nu aveam absolut nimic ,nici macar un punct, iar pe tabla la logan erau numai infundaturi de la grindina, de a trebuit sa ma duc sa mi le "scoata" la ventuze. ...ca-i mai auzi pe unii ca nu conteaza tabla domnule la impact , ca se deformeaza controlat ,etc...da stiu ca nu tabla conteaza la impact , ci sasiul, dar nici asa sa ai o tabla de tot cacatul ,care daca te alaturi usor cu fundul de o aripa sau stai usor pe capota, sa ramana indoita ..
                        Veniti cu statistici de vanzari de la Dacia, de parca lucreaza tot neamul acolo si va intereseaza profitul lor..

                        Comment


                        • Eh, cand faci 300 000 de clienti de logan prosti ca nu si-au luat seaturi ca sunt asa ieftine si bune se ma oftica cate unul.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Din aia 300.000, vreo 275.000 cred ca s-au desteptat pe banii lor si nu ar mai cumpara vreodata Logan.
                            Restul, sunt firme si cativa indragostiti de marca.

                            Comment


                            • Originally posted by mr.K View Post
                              Din aia 300.000, vreo 275.000 cred ca s-au desteptat pe banii lor si nu ar mai cumpara vreodata Logan.
                              Eu sunt unul.
                              Singura masina Dacia, ce as putea lua in considerare spre achizitie, ar fi un viitor nou model duster 4x4 cu un motor diesel de 1,6 dci 130 cai. Asa poate.
                              In rest...no more Dacia.
                              Si asta vine de la unul care este foarte practic, fara fitze, nu are multi bani, si si-a dorit o masina noua pt a o tine mai mult timp fara sa bage prea multi bani in ea.
                              Dacia este o masina rezistenta, nu neaga nimeni. Rezista si indura multe. Nu stiu daca mai multe ca un VW sau alta duma, insa rezista. O problema foarte des intalnita in grupul VAG sunt bucsele. Stiu ca nu fac o gaura in buzunar mare insa pica intre 30k-40k km. Eu am masina de serviciu o Jetta cu aproape 300k km in bord si este regula, schimbatul bucselor la fiecare 30k-35k km. Anual se fac cca 35k km deci la fiecare revizie bagam si bucse.
                              Eu sunt foarte multumit de Loganul meu. Este o masina corecta pt banii care i-am dat in 2011. Varianta full m-a ajuns 6300 euro. Asa da. 10k-11k euro nu as fi dat in veci pt Logan. Din cauza discounturilor si a tichetelor rabla am luat acest exemplar. Un pret foarte corect. 10.800 euro cat era varianta asta fara dicounturi si tichete rabla, nu as fi dat in veci.
                              Concluzie: Urmatoarea masina clar va fi un sh, nu din Romania, si luat de mine nu de samsari, sau un Duster.
                              Daca Dacia mai lucreaza putin la problema cu rugina, a casetei de directiei paguboase chiar si pe Duster, as lua un Duster. Logan niciodata sau Sandero.
                              Last edited by Archangel80; 27 August 2014, 11:16.

                              Comment


                              • Cand vor avea cel putin 10.400 (negociat), abia atunci nu se vor uita la Dacia.
                                Cine are 8000-9000 si vrea masina noua, nu o gaseste la seat.

                                Uite ca se poate si dacia de 105 ponei, variabta de top la 6800.
                                Pam pam
                                Last edited by Cezar; 27 August 2014, 11:14. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google