Renault 5 1.8 16v (f7p) Project Car

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Renault 5 1.8 16v (f7p) Project Car

    Anul trecut pe 30 decembrie (un ger de crapau pietrele) am cumparat un Renault 5 Van pt un proiect pe care il aveam de mult in cap , achizitia nu s-a dovedit a fi una foarte buna ,la exterior era ok dar era ruginita la interior ,intr-un final a ajuns unde trebuie.
    In una din zile cand venea acasa am vazut parcat un Reno 5 Campus in capatul strazi ,pe geam scria mare un nr de telefon si am zis sa sun dupa ce m-am invartit pe langa el vreo 10 minute ,a 2 a zi masina era a mea , macar acesta era functionala
    Si asa am ajuns la al doilea renault 5 in mai putin de 6 luni ... vorba aia *Din greseli invatam*

    El este Maxi
    Renault 5 Campus
    1989 septembrie
    motor :1.4 l cod:c3j injectie monopunct 60 cp
    Initial am crezut ca e carburatie , apoi mi-a deschis un prieten ochii si am vazut ca are un injector in "carburator", ecu etc

    Masina se prezinta bine pentru varsta ei , are si parti ruginite dar nu e ceva de speriat ... am invatat multe despre Renault 5 in ultimul an ,dupa nopti pierdute si cautand ca un inecat toate porcariile despre aceste masinute numite prin afara "The Original Pockert Roket ".
    Cand a iesit pe poarta fabrici nici nu cred ca visa ea sa ajunga in mainile unuia ca mine , din prima azi cand a ajuns la mine a inceput sa primeasca cate ceva, enumerand :

    -Discuri fata 240mm ventilat cu etriere de GT Turbo + ferodo 845
    -Punte spate de GT Turbo cu discuri ,bara de torsiune mutata 3 dinit mai jos
    -Lichid Ate Blue RACING
    -Amortizorare de clio Rs
    -Arcuri de clio Rs
    -flanse amortizor noi monroe
    -rulmenti amortizor noi febi
    -fuzete si rulmenti noi
    -pivoti noi
    -bielete bucsi bara stabilizatoare -(urmeaza unele din powerflex astea sunt pilaf )
    -am achizitionat 8 jante de tabla renault clio willams ,16v pt a le dubla
    -un set de ATS DTC R15
    -volan de GTT
    -prezon piulita
    NU am apuca sa montez tot ce am strans pe parcurs ,am acasa o gramada de piese si tot cere jegosul .
    M-am apucat sa curat motorul care se prezinata impecabil pt varsata lui, i-am luat o galerie de evacuare Supersprint 4-2-1 , cutia de viteze desfacuta si revizuita , ranforsata la grup sa nu ma trezesc cu sataliti la grup ca alearga prin cutie .
    Sper ca noul an sa vina cu si mai multe piese si pe 2015 sa am si eu o masina destul de competitiva
    Attached Files
    Last edited by lau911; 9 November 2014, 22:52.
    sigpic
    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

  • #2
    am citit cu interes dar totusi hotaraste-te cumva aici:
    "achizitia nu s-a dovedit a fi una foarte buna la exterior era ok dar era ruginita la exterior ,intr-un final a ajuns unde trebuie."


    mai e si twingo-ul cel galben tot c3j

    Comment


    • #3
      Sorin :Ms , era distrusa la interior , am dat edit

      Twingo e c3g e cam acelasi drac numai ca are 12xx cmc si 55 cp parca ... cred ca am muncit mai mult la twingo in ultimul timp decat la 5 .
      sigpic
      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

      Comment


      • #4
        Vad ca si tu si alessandro aveti planuri mari cu astea mici. Ce mai,spor la investiti,o sa iasa ceva frumos daca te ti de treaba! Bafta.
        Cand vrei sa faci un bine gandestete de 2 ori!

        Comment


        • #5
          recunosc strada unde am taiat un 5 )))))
          Can't touch this !

          Comment


          • #6
            Cu un K4m pe caroseria asta ai sanse sa ai o masina fasneata si fiabila.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #7
              Eeee, poi in cazul asta reinvie si Ka-ul meu, daca v-ati facut fiecare topic pentru categoria "buburuze pe steroizi".
              Bine man, hai ca pana in primavara le rezolvam noi (mai putin marx, ca lui ii caraie cutia )
              Fara Semnatura.

              Comment


              • #8
                Ce K4M sa puna? F7P-ul direct pe 5 ca asa trebuie... daca tot nu va fi motor omologat, macar sa fie ceva sanatos.

                Iar vine febra schimbarii motoarelor. Vine sezonul urmator ) .
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #9
                  Ceva in genu ?

                  Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.

                  Comment


                  • #10
                    Eu, daca eram in locul tau, puneam un motor de hayabusa de 1300. Oricum, spor la treaba.

                    HR Engineering Busa turbo Mk1 Golf, Rear wheel drive running around 200hp @ 0.5 bar boost. The car is set up for 1.5 bar....Check out the July edition of Gol...
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Daca erai,daca faceai,daca dregeai. Din fata calculatorului toti am fi facut ceva mai bun. Pune mana,apuca-te de un proiect si abia apoi ar fi valabil comentariul tau de mai sus.

                      Pana una alta...bravo lau. Asteptam cu nerabdare noi informatii legate de modificari

                      Sent from my ZP1000 using Tapatalk
                      My Ride ! B - 29 - TmT

                      Comment


                      • #12
                        pai si de unde iei un motor de hayabusa la 100-200 euro cat dai pe un 1.6 16v ?

                        Comment


                        • #13
                          Motorul , cum spune si titlul este un f7p 1.8 16v 137 cp ...am ales special caroseria asta pt ca aveam motorul acasa !
                          Am aproape toate piesele sa il montez ... Sper ca pana in iarna sa fie pus pe masina si pornit ...
                          16v este o obtiune buna pt caroseria asta dar vreau sa trec la alta categorie 200+
                          haiabusa - e prea costisitor si laborios pt mine acum !
                          Multumesc tuturor
                          sigpic
                          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by MihaiiahiM View Post
                            Eu, daca eram in locul tau, puneam un motor de hayabusa de 1300. Oricum, spor la treaba.

                            https://www.youtube.com/watch?v=3Xdks-j3yt0
                            Pai si ce te opreste sa-ti iei o masina si sa-i pui motor de Hayabusa?

                            Sunt convins ca Lau & Co. o sa faca ceva frumos cu masina asta. Spor la treaba!
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • #15
                              Sunt mai multe lucruri care ma opresc acum, printre care cel mai important este timpul liber, care nu prea mai e. Prin 1999 mergeam cu o dacia sport la VTM, iar pe ea aveam motor de 5 alpine si mai apoi am pus 5 GT TURBO (105 cai, erau multi pentru vremea aia).
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google