StolniceanuLucian Opel Astra H Caravan 2009 1.4 Twinport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • StolniceanuLucian Opel Astra H Caravan 2009 1.4 Twinport

    Asadar, de cateva zile sunt posesorul unui Opel Astra H Caravan din 2009 cu motor 1.4 Twinport EcoFlex de 90 de cp.

    Masina are 112 000 de km, AC, volan piele, tempomat si alte briz brizuri.

    Atasez cateva poze cu 'bestia'
    Attached Files
    Logan GPL 1.4

  • #2
    1.4 ? sa vezi ce merge cu 5 prs si bagaje...am mers cu cu una la fel pana la arad...in rest masina ok.
    Consuma de rupe si la drum lung si in oras.

    Comment


    • #3
      Timp de 7 ani si 110 000 de km am avut o masina de 1.4 de 75 de cp, asa ca pentru mine Opelul de 90 de cp e 'sageata'
      Am facut test drive cu 4 persoane inainte de a o cumpara asa ca stiam dinainte exact cat de 'viteaza' e masina. Stelele la EuroNcap au cantarit mai greu decat caii putere ... la decizia de cumparare.

      In legatura cu consumul, cel mai probabil va urma o instalatie de GPL cat de curand
      Last edited by stolniceanulucian; 23 January 2015, 13:58.
      Logan GPL 1.4

      Comment


      • #4
        Foarte buna alegere, las ca nu moare nimeni ca nu mergi cu 150 de cai sub capota.
        Ce am ramas eu surprins la astra h, e foarte mare diferenta de manevrabilitate si acceleratie intre hathback, sedan si break, aceeasi motorizare 1.6 115 cai. Cel mai rau se misca breakul, simti efectiv ca ai fundul mare la orice manevra, sedanul e intre, iar hatchul e chiar fasnet.
        E vreo 2 clase peste logan, orice-ar spune carcotasii.

        Al meu frate are gpl stag qbox pe 1.6le twinport 115 cai euro5, e foarte ok.
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #5
          E misto masina.
          Romania? Germania? Franta?

          Comment


          • #6
            La un mers absolut normal si fara pretentii de excese sunt suficienti 90 cp. pe un break.

            Sa o stapanesti sanatos!
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #7
              Cat imi plac masinile de tipul asta
              sigpic
              Contact: 0799.999.255 - Pravalia cu leduri.

              Comment


              • #8
                S-o stapanesti sanatos! Am o nelamurire dar nu sunt sigur, asa ca te-as ruga s-o iei cu "semnul intrebarii": din cate stiu eu, eco flex este denumirea de la Opel pentru sistemul start/stop si este disponibil doar pentru motorizarile diesel. Deci pe 1.4 16v benzina e putin probabil sa existe asa ceva.
                Stock is boring...
                My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

                Comment


                • #9
                  Deci pe 1.4 16v benzina e putin probabil sa existe asa ceva.[/QUOTE]

                  Din cate stiu eu ii spune EcoTec

                  Comment


                  • #10
                    Masina e adusa din Germania

                    Pe Wikipedia am gasit urmatoarea chestie despre EcoFlex:
                    ''Motorul EcoFlex este o versiune a TwinPort reglata pentru a oferi o mai bună economie de combustibil și reducerea emisiilor''. A mea nu are start stop, ci probabil doar mici reglaje ptr consum. Ecoflex este scris pe ornamentul cromat de pe hayon. Oricum cred ca cel mai bun reglaj pentru consum este montarea GPL ului

                    Momentan, consumul strict urban este 8.8 l/100 km conform CB. Nu pot zice ca este o valoare record. Masina are 1280 de Kg
                    Logan GPL 1.4

                    Comment


                    • #11
                      Scrisul e pe bagheta cromata in dreapta
                      Attached Files
                      Logan GPL 1.4

                      Comment


                      • #12
                        Felicitari pentru achizitie
                        http://www.loganclub.ro/forum/loganu..._4-t46535.html

                        Comment


                        • #13
                          Conform pozelor de aici motorul e EcoTec.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #14
                            Atunci nu mai zic nimic de motor
                            Vad doar ca, consumul urban e maricel ca la orice motor benzinar si caroserie break.
                            Urmeaza sa platesc taxa de poluare de 440 de EUR si sa o inmatriculez definitiv.
                            Dupa aceea ma voi interesa de GPL.

                            Pana una alta, am devenit mai lenes Imi tot caut motive sa circul cu masina chiar daca unele distante nu ar necesita neaparat masina. Probabil e faza de inceput de la fiecare masina nou achizitionata.
                            Logan GPL 1.4

                            Comment


                            • #15
                              Felicitari pentru achizitie, sa te poarte sanatos multi km!
                              Sa mai pui poze
                              sigpic
                              !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google