StolniceanuLucian Opel Astra H Caravan 2009 1.4 Twinport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    La cati mai multi km fara incidete!

    Comment


    • #32
      mosule cum dracu se vede din prisma soferului panoul ala de control asa patratos cu multe butonele , si eu sunt in cautare de alta caruta dar la opel bordu ala nu ma incanta , nu stiu poate te obisnuiesti in timp ....
      da sa o stapinesti sanatos si baga o butelie deaia mare de gpl ca ai unde .

      Comment


      • #33
        Nici mie nu imi place acel bord de opel, dar cred ca e chestie de gusturi... mie de ex im place bordul meu de la seat de mor, liniile etc, altuia nu...

        Deci...daca nu iti place, ori treci peste ori alegi din start altceva.
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • #34
          Butoanele mici de pe bord nu ma enerveaza pentru ca nu le folosesc

          Computerul de bord si radioul le butonez de la comenzile de pe volan
          Stanga e computerul de bord si sursa de semnal audio, iar dreapta e pentru volum si cantecul sau postul radio anterior sau urmator

          Nu e tocmai exemplara ergonomia, dar nici nu e ceva care sa strice achizitia

          Cel putin prin oras, masina e total antistres. Antifonarea e destul de buna, sunetul in difuzoare e foarte bun, iar motorul trage surprinzator de bine in jurul a 2000 de rpm chiar daca e motor 16v de cilindree mica. Cred ca un rol destul de important il are si cutia de viteze care are rapoartele scurte.

          La puncte slabe as nota schimbatorul de viteze, care nu cupleaza nici pe departe la fel de placut ca la Logan. La rece e chiar destul de aspra schimbarea vitezelor.

          Atasez o poza cu graficul de cuplu la Opel 1.4 Twinport si cuplul la 1.4 mpi pe care l-am avut inainte (am marcat cu albastru liniile de cuplu)

          Ultimul consum urban pe care l-am scos e 7.7 litri/100 de km cu viteza medie 26 de km pe h, condus lin cu atentie la consum
          Attached Files
          Last edited by stolniceanulucian; 9 March 2015, 18:51.
          Logan GPL 1.4

          Comment


          • #35
            Sa o stapanesti sanatos! Acelasi motor am si eu,doar ca a mea e hatchback,eu ca si consum urban am scos undeva la 6,5 pe benzina si cam 13 pe GPL la mers linistit,fara accelerari bruste,etc. Sti ca modelul acesta are si acel "meniu secret" nu? (ti apasat pe setings prelung pana se aude un bip iar apoi apesi pe bc). Ce nu am descoperit inca si daca ma poti ajuta,ai idee cum se memoreaza un post de radio ? Mersi si bafta in continuare.
            Cand vrei sa faci un bine gandestete de 2 ori!

            Comment


            • #36
              alex unde ai gresit ? 6.5 sau 13 gpl ?

              si eu deabia am cumparat o coaja d'asta pt nevastamea. z14xep , hatch , rosie , 2005,. nu are computer de bord , deci inca nu stiu consumul.
              imi place sa merg cu ea , chiar e "total antistress" cum zicea lucian.

              ps: poate deschid si eu un topic cu ea...
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #37
                @Costi nu am gresit! Consumul asta l-a scos tata,exact asa cum e scris mai sus.PE GPL "papa" de rupe )
                Cand vrei sa faci un bine gandestete de 2 ori!

                Comment


                • #38
                  ma sperii. pe benzina cat ia ? un 9 10 in trafic aglomerat mi se pare rezonabil . eu nu ii pun gpl la asta.

                  luciane e tot distributie pe lant ? se aude ca un diesel cu capota ridicata ? poti sa faci un filmulet la pornirre la rece , in mers relanti si la oprire cu capota ridicata? mi e frica de zgomotul lantului ...
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • #39
                    Daca e pe lant, desi nu cred, cand se aude ca un diesel, e clar ca trebe schimbat lantul.
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • #40
                      La mine e pe lant,banuiesc ca toate motoarele cu codul acesta sunt cu distributie pe lant.
                      Cand vrei sa faci un bine gandestete de 2 ori!

                      Comment


                      • #41
                        E ok masina. Sa te bucuri de ea.
                        Motorul e dezastru. Am mers mai demult cu o Astra hatchback cu o motorizare asemanatoare, si mi s-a parut dezastru motorul. Trage foarte foarte greu cu masina plina. Sa nu mai zic de consum.
                        Lasand motorizarea deoparte, restul e mai mult decat ok. E peste Logan la orice capitol.
                        Ai tamburi pe spate?

                        Comment


                        • #42
                          @ Alex Matei
                          - mersi pentru ideea cu meniul secret
                          - ca sa memorezi un post radio, selecteaza frecventa dorita si apoi apasa lung butonul pe care vrei sa memorezi postul (de ex dai pe 93.3MHz si apesi prelung butonul 7)

                          @ Costi-bc
                          - la turatii mici motorul este mai zgomotos decat te astepti de la un motor pe benzina. Si eu am chemat un coleg care a avut motorul acesta de nou sa imi spuna daca e normal zgomotul. El a zis ca e ok ca asa facea si a lui chiar de cand era noua. La turatii medii si mari motorul suna ok, chiar placut
                          - sunetul de lant uzat este ca un 'tat-tac-tac-tac' strident. Daca lantul e uzat atunci el bate in patina pe care gliseaza. Cauta pe youtube '1.4 twinport timing chain noise' si asculta in casti

                          La motorul z14xep, distributia este intr-adevar pe lant. Eu am comparat cu sunetul de pe youtube si al meu nu da semne de uzura.
                          Totusi, din cate am mai citit pe forumuri, se recomanda inlocuirea lantului la 120 000 de km.
                          Intentionez sa schimb doar lantul (fara pinioane) de indata ce voi depasi 120 000 de km. Cei de pe forumuri zic ca pinioanele originale o duc mult si bine.

                          @ Archangel80
                          Poate avea vreun defect masina cu care ai mers sau mergeai subturat.
                          Din ceea ce am mai condus in ultima vreme, eu as compara masina cu Renault Captur dCi 90cp ca dinamica. Am fost la drive test cu Capturul cu 4 persoane medii spre masive in masina. Mi se pare ca se misca cam la fel pana la 120 de km per h.

                          Fata de Logan 1.6 16v e clar ca merge mai slab. 105 cp sunt mai multi decat 90 de cp oricum ar fi. Eu am zis doar ca masina merge neasteptat de bine la drum lung pentru un motor de 1.4 aspirat pus sa traga 1300 de kg. Merge de exemplu mai bine decat 1.4 mpi care avea de tras 1050 de kg (pe reprize ca la plecarea de pe loc ma face praf Loganul).

                          Din ce vad pe net, pe spate are discuri. Inca nu am desfacut sa vad cu ochii mei, dar pe net scrie ca are discuri.

                          Deci viteza prea mare nu prinde, dar macar se opreste repede
                          Logan GPL 1.4

                          Comment


                          • #43
                            Sa il stapanesti sanatos si multi km fara probleme.
                            sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                            Comment


                            • #44
                              mda. poftim cea mai buna proba a lantului.
                              asa da : https://www.youtube.com/watch?v=m_cdsgVkEjE
                              asa nu https://www.youtube.com/watch?v=ZO73kn_wYpo

                              azi i am schimbat uleiul si filtrul. 3.5 l gm 5w30. cat de curand voi da si capacul de la culbutori jos sa vad lantul. km reali [sper] 131500.
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment


                              • #45
                                dupa lupte seculare ...

                                Am invins birocratia, in cele din urma
                                Am reusit sa inmatriculez definitiv Opelul.

                                Costuri totale: aproximativ 3100 de RON
                                - 2000 de ron taxa de poluare
                                - 400 de ron asigurare pe un an
                                - 100 de ron rovinieta
                                - 400 de ron la RAR
                                - 100 de ron diferite taxe, traduceri etc.
                                - 100 de ron - numere provizorii, finale etc

                                Preturile sunt grosiere, nu am notat precis ceea ce e sub 100 de ron.

                                Am avut de mers in total la 4 institutii:
                                - RAR
                                - ANAF
                                - PRIMARIE
                                - MILITIE

                                Nu stiu cand va scapa tara asta de atata birocratie inutila !

                                La finante au fost de rasul curcilor. Pleateai la un ghiseu, iar chitanta o luai de la ghiseul alaturat. Nu pot sa cred ca in secolul acesta cu atatea calculatoare disponibile mai poate exista atata ineficienta ... ca sa nu mai zic de mii de copii xerox inutile, de parca nu s-ar putea uita intr-o baza de date si sa vada ca da, eu sunt ala care insist sa le dau banii de taxe
                                Asta ca sa nu mai zic ca dupa ce platesti taxa de poluare dureaza minim 2 zile 'ca sa intre in sistem' wtf

                                In fine, pret final la rasnita cu ea inmatriculata in curtea mea 4700 EUR + 700 EUR (taxele de mai sus) = 5400 de EUR

                                Asta asa ca informatie ptr. cine planuieste achizitii SH
                                Last edited by stolniceanulucian; 30 March 2015, 14:29.
                                Logan GPL 1.4

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google