'11 Mitsubishi Lancer Evolution X GSR, Wicked White

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Hmmm, poate doar când îi pune o tubină imensă, atunci nu mai prea face nimic sub 4000-4500 rpm, dar nici cutia standard nu mai rezistă oricum, așa că-i obligat forțat s-o schimbe
    sigpic

    Comment


    • #32
      Originally posted by Alex_MIU View Post
      Deci...mi-au cazut plombele.Ma asteptam tot la o Honda ceva .STI nu te-a tentat daca tot erai hotarat pe japoneza awd?
      STI-ul nu era un vis si nici nu ma atrage. Motorul de 2.5 este slab la Subaru. Honda mai poate sa astepte.

      Originally posted by Octavian View Post
      Incredibil...asta e masina mea! )) E masina mea, a fratelui si a nepotului, discutam de cate ori avem ocazia de modelulu asta.
      Poate intr-o zi o sa pot, pana atunci insa: felicitari, drumuri bune si sa te bucuri cat mai tare de ea!

      Sunt foarte curios cum sunt rapoartele? Am ramas oarecum mirat sa vad 5 in loc de 6 tr.
      Sunt bine etajate? N-ai caderi prea mari de putere la schimbare?
      Ideea e ca trebe sa iesi sa-i dai in goarna sa vezi treaba asta, nu la mers "sportiv" prin oras.
      Dar poate ai reusit totusi sa-ti faci o idee, ms.
      Mi s-a ivit ocazia si am profitat ea. Cautam o masina mica de oras si m-am ales cu un Evo. De acum incolo sa vedem cum o sa ne suportam unul pe altul. Mi-as fi dorit un SST pe aceasta masina pentru lejeritatea cu care se conduce, dar nu a fost sa fie. Toata lumea ma felicita ca am cumparat cutie manuala. SST-ul avea unele probleme de incalzire cand e alergata.

      Originally posted by dr_mke View Post
      Hmmm, poate doar când îi pune o tubină imensă, atunci nu mai prea face nimic sub 4000-4500 rpm, dar nici cutia standard nu mai rezistă oricum, așa că-i obligat forțat s-o schimbe
      Momentan, nu e cazul de turbina mai mare. O perioada voi merge cu ea cat mai aproape de stoc si voi incerca sa o fac asa cum imi place mie. Trebuie sa umblu un pic la interior, sa remediez partea de sonorizare si diverse zgomote care ma deranjeaza. Masina este destul de rigida.
      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

      Comment


      • #33
        Astazi am fost la Mitsubishi - Casa Tiriac Auto din Metalurgiei sa ii fac revizia de 60.000km. Am schimbat uleiul motor, cutie de viteze si transmisie plus lichidul de frana. Toata distractia m-a costat 1170 lei.


        Dupa ce am schimbat uleiul la cutia de viteza, intra mai usor in trepte si mai lin. Asta e de bine. Ambreiajul este inca cel original si cred ca trebuie sa iau in calcul unul nou mai la vara. Inca nu da semne de oboseala, dar ma simt eu mai bine cu unul nou.


        Intre timp am aflat ca display-ul dintre ceasuri are un meniu asemanator cu Honda Civic Type-R si poti sa activezi/dezactivezi diverse functii. Cea mai importanta este ca pot trece consumul mediu pe manual si nu se mai reseteaza. Am aflat cu ocazia asta ca de cand am luat masina, am un consum mediu de 16%, in conditiile in care am mers numai oras, drumuri scurte si a fost frig. Plus cateva teste pe care le-am mai facut eu cu softurile si evacuarea. Nu e rau si nu trebuie sa ma sperii cand scade liniuta de carburant din bord repede. Totul este din cauza rezervorului mic si rezervei mai mari decat la alte masini. Adica aprinde becul cand mai are cel putin 10l.


        Doua filmulete din interiorul masinii. Nimic spectaculos, dar cateva teste dupa ce am facut revizia uleiului la cutie si transmisie.






        Masina in acest moment nu are nicio modificare facuta in soft, singurele schimbari facute sunt filtru de aer K&N panel si bov HKS.
        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

        Comment


        • #34
          Ce ulei au bagat ? (la motor)

          Comment


          • #35
            In motor sau transmisie?
            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

            Comment


            • #36
              Am editat la cateva sec, la motor (dar si la cutie daca stii) ms.

              Comment


              • #37
                Uleiul este cel pe care-l baga ei la revizii - Mobil 1 0w40. O merg tot pe motul 300v dar nu avea rost sa-l bag acum pe vremea asta. Uleiul de cutie este marca lor proprie Mitsubishi.

                Aveam nevoie de revizie pentru a pastra garantia contractuala. Fara bunataturi acum.
                Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                Comment


                • #38
                  Aha...am crezut ca baga ceva mai "subtire" gen 5W30.

                  Comment


                  • #39
                    Uleiul cutiei este DiaQueen, ulei OEM Mitsubishi dupa cum spunea Doc

                    Comment


                    • #40
                      De ce ai revenit la softul original? 400hp eu zic ca erau atractivi, dacă într-adevăr existau

                      Sent from my ZP1000 using Tapatalk
                      My Ride ! B - 29 - TmT

                      Comment


                      • #41
                        Erau reali si am sa postez cat de curand si dovada. La ce mi-ar folosi in acest moment cei 400cp in Bucuresti?
                        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                        Comment


                        • #42
                          Nu știu, am zis și eu. La ce ți-ar folosi diferența de 100cp în București sau în afara acestuia?
                          My Ride ! B - 29 - TmT

                          Comment


                          • #43
                            Fara soft, masina este linistita si poate fi condusa lejer in Bucuresti. Daca insa as vrea sa ma dau pe un Rasnov sau Cheia, atunci se vor justifica cei 100cp suplimentari plus reactiile mult mai violente ale motorului la apasarea pedalei dupa soft.
                            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                            Comment


                            • #44
                              In varianta stock, aprx de la ce turatii intra in lucru serios turbina?
                              Si mai una de om nestiutor, turbina e racita cu apa...?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google