Renault 25 Baccara, 2.8i, V6

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Renault 25 Baccara, 2.8i, V6

    Buna, fiind un pasionat inrait al marcii renault, am achizitionat o masina clasa superioara care se aproprie de anii retromobilului.
    Este vorba de un renault 25 versiunea baccara cu motor de 2849 cmc, v6, cutie automata in 4 trepte, abs, clima, tempomat, sacune full electric, piele, plastice interior imbracate in alcantara, sinteza vocala, foarte multe dotari pe care momentan nu mi le amintesc, revin pe parcurs cu detalii.
    Saptamana acasta incep reconditionarea ei, masina se afla in stare impecabila a tablei, vopseaua originala, nu s-a intervenit la tabla, vopsea sau interior, totul este original.
    Masina este din 11.1990, din 1995 la acelasi proprietar, patron in germania, masina tinuta in garaj, iar din 2003 pusa la conservare in garaj.
    Las pozele sa vorbeasca de la sine.
    Attached Files
    Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

  • #2
    Imi place....asta de pe vremea cand stiau sa faca motoare- de fapt nu facutul ci...cerea e problema acum

    Si imi mai place un lucru....cutie cu 4 tr la V6....azi pun 6 tr la 3 cilindrii ))....

    Ce vremuri......

    Sa o stapanesti sanatos , va intoarce multe priviri.....

    Poze cat mai multe....si mai ales de la motor

    Comment


    • #3
      Felicitari pt toate bijuteriile care le-ai avut pana acum , felicitari pt noua acizitie ! O adevarata limuzina , din perioada cand masina era masina , tabla era tabla , vopseaua era vopsea , nu ce se fabrica in ziua de azi . Reconditionata ca la carte , va mai " traii " inca pe atat .

      Trimis de pe al meu SM-J100H folosind Tapatalk

      Comment


      • #4
        vyp-ule, s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! MASINA, intr-adevar, nu colectie de table si plastic.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Like & subscribe !

          Ai gusturi fine, nu gluma!
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • #6
            din cate am auzit cutia aia (in stare buna) e foarte rara !
            si suspensia e hidraulica variabiala electronic ? in stare buna ?
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • #7
              Multumesc de aprecieri, i-mi doresc asa ceva dim 2002 de cand am avut primul renault 25, se gasesc foarte greu in starea aceasta si cu interiorul bun, majoritatea sunt rupte la interior cel putin la scaunele din fata.
              Masina a inghetat pur si simplu in timp, din 2003 nu a mai fost scoasa la lumina, proprietarul zice ca in 2003 era totul functional la ea, sa-i pun zilele urmatoare baterie si verific toate cele, trebuie sa fac necesarul pentru piese, dar pana acuma am studiat tabla si vopseua, nu trebuie vopsita doar un polis, tabla e impecabila iar pe dedesupt nu are pic de rugina, vreau sa o reantifonez pentru siguranta.
              Acuma vad diferenta intre 25 si lodgy, mocheta cauciucata in interior groasa de 10mm, discuri fara- spate, senzori si sinteza vocala inclusiv pe becurile din butoane confirma erori, vopseaua neatinsa dupa atatia ani, la lodgy esti cu frica sa nu o zgarii cu hainele.
              Dupa ceva cautari am aflat ca varianta de echipare care o am eu a fost in dotarea prezidentiala in franta in anii '90, pret de lista in 1990 era de 205000 franci.
              Va tin la curent cu evoputia.......
              Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

              Comment


              • #8
                Wow! Asta este o masina care mi-a marcat copilaria. Prin anii 90 aveam un vecin care avea un exemplar din asta, insa avea cutie manuala. La vremea aia auzeai expresia "te uiti ca la masini straine"; eu la masina asta ma gandeam cand auzeam expresia asta la cineva.
                Doua masini mi-au dat in viata asta senzatia de "nava spatiala" atunci cand m-am urcat prima data "la bord": Renault 25 si Honda Accord echipare Executive 2009 (or fi multe, dar pe mine astea m-au lasat fara cuvinte ). Sincer si acum mi se pare nava spatiala pe langa muuuuulte masini fabricatie 2016.

                Motorul asta a venit cu mai multe puteri. Cati cp are 25-ul tau?

                O sa urmaresc cu interes thread-ul asta si te rog sa ne tii la curent cu fiecare surub pe care il desfaci.

                Felicitari pentru achizitie si succes cu restaurarea!
                Last edited by vitriol; 22 November 2016, 21:17.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #9
                  153 ponei :P top speed 208

                  cate bani a fost si cum ai gasit-o ?
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • #10

                    153 kw..
                    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                    Comment


                    • #11
                      Aia e versiunea 2.5 V6 Turbo.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • #12
                        Scaunele imi plac mult.
                        Masina ar fi costat peste 30.000 de euro la vreme aia, cu actualizarea la zi, se ducea spre 40.000.
                        Last edited by mr.K; 23 November 2016, 10:23.

                        Comment


                        • #13
                          Masina a costat 1600euro cu transportul inclus in pret, masina e functionala 90%.
                          E varianta de 150cp, masina am achizitionat-o din "plictiseala".
                          Vineri dupamasa am vazut-o pe net din intamplare, am trimis mesaj, sambata dimineata am primit confirmare si duminica seara am plecat dupa ea in germania langa Nurenberg.
                          Pentru stadiu in care se afla, fiind complecta si originala, tot mai rare, am ajuns la concluzia ca merita investitia. Acuma sunt in stadiu de verificare si constatare pentru necesar de piese si reparatii necesare.
                          Am hotarat sa incep cu partea de jos, vreau sa o intorc si sa demontez toate piesele si sa fac o antifonare noua, cea veche e impecabila dar e mai sigur sa-i dau o "spoiala".
                          Attached Files
                          Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

                          Comment


                          • #14
                            Cum "cu transportul inclus in pret"? Cat a fost doar transportul din 1600 E?

                            Comment


                            • #15
                              Motorina a fost 400euro si 34 de ore pierdute pe drum.

                              Am incercat sa pornesc ieri masina, se pare ca dupa 13 ani e mai greu, avem scanteie dar benzina e pe rezerva si bateria lesinata.
                              Zilele urmatoare ne aprovizionam cu benzina, bujii, baterie si spor la munca, abia astept sa o aud urland.
                              Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google