Nume De Cod: Sanderica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Așteptăm cu interes filmulețul, dar până atunci dorim să vedem pozele.

    Linkul postat nu funcționează, chiar dacă sunt logat la Google Foto.
    http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

    Comment


    • #32
      Greu tare cu pozele

      https://forum.softpedia.com/topic/10...#entry22872908

      Comment


      • #33
        Ba nu...aceasta e calea cea mai indicata:
        Cum Adaug Poze Pe Forum?

        Multumim!
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • #34
          Clipul cu excursia pe Valea Slanicului poate fi vizionat aici (cel putin asa sper):

          https://youtu.be/nafwZLnCL50

          Comment


          • #35
            Frumos! Mă bucur că v-ați plimbat și distrat, chiar mi-ai dat o idee de hălăduit prin zona aia...

            Totuși, vezi că de la început și până la minutul 8:26 nu ai sunet deloc... O piesă pe fundal ar fi dat bine, cred. Dar o poți adăuga și acum, însă trebuie să te mulțumești cu ce îți oferă Youtube (e o setare pe acolo, caut-o). Revenind la soundul filmării tale, ar fi ceva, să zicem... De la min. 8:26 încolo, preț de vreo 30 de secunde, cât mai ține filmarea, bate vântul în draci de zici că e mitralieră, iar pentru unul care doar vizionează filmarea însă nu a făcut parte din grup (ca să o socotească amintire), devine enervant și închide.

            Dar no offence, e defect profesional.

            Sănătate și toate cele bune!
            http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

            Comment


            • #36
              Excursia de la mijlocul saptamanii a avut loc astazi pe Valea Doftanei.

              De la Campina am luat-o pe DJ 102I: lacul Voila, lacul si barajul Paltinu (unde am stat la soare, mi-am udat piciorusele si am pus-o de un picnic pe marginea lacului cateva ore bune), apoi pe DJ 101S pana in Comarnic prin Secaria. Ajuns aici, am dat cu banul: stanga spre casa sau dreapta spre Sinaia. A iesit Sinaia, asa ca am dat o tura pe la Pelisor si prin parcul din fata Pelesului. La plecare, datorita unui impuls de moment, am urcat pana la cota 1400 unde am mai umblat putin creanga, dupa care "vira ancora" spre casa.

              Pe judetene drumul a fost neasteptat de bun. Vreme excelenta, trafic redus spre inexistent, lume putina si pe domeniul castelului Peles; intr-un cuvant, a fost superb.

              Sanderica, ca de obicei, a mers fara repros. Avand in vedere ca in iunie trebuie sa-l duc la prima revizie (deja a aparut cheita in bord) l-am fortat cat de mult m-a lasat inima pe serpentine. O fi el mic, nu zic nu, dar e voinic. Easy R schimba in mod clar treptele mai bine pe serpentine decat as face-o eu cu manuala si masina face foarte bine si frana de motor. In schimb, pe drumurile drepte ca-n palma, cu o singura banda pe sens, daca vrei sa depasesti din scurt si uneori la limita, este clar ca schimbarea manuala prin impulsuri este superioara chiar si unei transmisii manuale. Este drept ca uneori, cand te grabesti cu adevarat sau cand intri ca prostul in rahat, cativa caluti in plus ar fi de mare ajutor. dar asta doar daca esti berbec si nu stii exact ce poate si mai ales ce nu poate masina. De fapt observatia este valabila pentru orice motorizare.

              In total 310 km cu un consum de 5,7 l/100 km in conditiile folosirii climei mult mai putin decat de obicei (poate si datorita foliilor de pe laterale si luneta) la o viteza medie de 50,6 km/h.

              Comment


              • #37
                Intrebare: De ce nu este buna (uneori) folia neagra pe geamurile laterale spate si luneta?
                Raspuns: Atunci cand masina este parcata in fata unei sectii de politie, geamul de la sofer deschis pe jumatate si consoarta pe scaunul din dreapta, dintr-o masina care trece incet pe langa tine se poate scoate o mana si se poate trage sticla de la oglinda retrovizoare.
                De aici rezulta o parte negativa privind constructia unei oglinzi de Sandero si o parte pozitiva. Partea negativa este ca intre rama si geam este suficient sa bagi degetele pentru a trage de el iar partea pozitiva este ca oglinda este suficient de solida incat sa revina la locul ei chiar daca este data peste cap.

                Asa ca o simpla vizita la politie pentru rezolvarea unor probleme locative s-a transformat intr-o frumoasa plangere penala deoarece sotia a retinut numarul masinii.
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  nici nu s-au rupt firele...astia profesionisti le scot fara sa le atinga

                  Comment


                  • #39
                    Subliniez: sustragerea s-a efectuat din mers. Degete fine, nu gluma. Cum de nu i-a dat mana peste cap sau cum de nu a scapat geamul din mana iar nu pot pricepe.
                    La inceput nici politistului nu i-a venit sa creada.

                    Comment


                    • #40
                      Daca si astea de Dacie se fura, am ajuns rau...culmea, si din mers. Sa le inscriptionam si la "super-car-urile" noastre?

                      Comment


                      • #41
                        Am pus geamul la oglinda. Am avut de ales intre SRL (28 lei) si original (125 lei). L-am luat pe cel ieftin. Parca cel din fabrica pe dreapta este un pic mai inchis la culoare si se sterge mai usor. A fost naspa rau sa merg 130 de km fara retrovizoare, noroc ca luneta are suprafata mare.
                        Cele doua fire cu papuci erau de aceeasi culoare si le-am prins la intamplare. Are patru pini conici de centrare din care unul s-a rupt. Reglajul electric merge bine in toate directiile.
                        Acum pot pleca in concediu. Sper doar sa nu-mi cada sticla la prima denivelare.

                        Sunt sigur ca cei mai multi au cunostinta dar pentru cei care totusi nu au habar, asa ca mine, sa stiti ca oglinda la Sandero e ca la MCV fiind ceva mai mare ca la berlina.
                        Last edited by gabrieln1960; 7 September 2018, 21:39. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #42
                          Mâine Sanderică împlinește un an si trei luni de când a intrat în familie. In acest timp am străbătut 10.515 km din care in cea mai mare parte extraurban.
                          Ultima plimbare a fost de 1.478 km pe traseul Buzău – Brașov – Făgăraș - Transfăgărășan – Curtea de Argeș - Horezu – Transalpina – Sebeș - Prislop – Sebeș - Alba Iulia – Turda – Sovata – Cheile Bicazului – Piatra Neamț - Bacău – Buzău.
                          După CB, am consumat 83,4 l de benzină având un consum mediu de 5,6 l/100 km la o viteză medie de 51 km/h. Pe autostrăzi am mers cu 120 - 130 km/h iar în rest am condus astfel încât să mă bucur și eu ca șofer de traseele pitorești dar fără să-i încurc pe cei mai grăbiți. Cu alte cuvinte, am căutat ca pe cât posibil, să nu am mașină nici in fața mea dar nici în spate. Doar de la Bacău, pe E85, am mai dus-o ocazional la 150 km/h.
                          La Brașov media a fost de 5,5, in vârf pe Transfăgărașan 6,6, la Horezu 5,8 și în vârf pe Transalpina 6,1.
                          Tot drumul l-am facut cu butonul Eco activat si cu maneta in Drive (doar cateva sute de metri am mers în manual pe Transalpina din curiozitate).
                          In cea mai mare parte traficul a fost lejer cu exceptia tronsoanelor Alba Iulia – Aiud, Iernut – Tg. Mureș și Piatra Neamț - Bacău.
                          Daca mașini nu prea au fost, motociclete am întâlnit cred ca peste 200. Cei mai mulți polonezi, apoi cehi, austrieci si unguri. Când îți vin din față, pe serpentine, de foarte multe ori îți îngheață inima. Greu de înțeles cum unii dintre ei nu dau doi bani pe viața lor. La Obârșia Lotrului unul din ei a derapat si a intrat din plin într-un Land Rover care a încercat să-l evite și cred că s-a făcut la rândul lui praf pe partea dreapta intrând in canalul de scurgere de pe marginea șoselei.
                          Vremea a fost excelenta. Doar sus la Bâlea Lac au fost valuri de ceața alternând cu raze de soare și un vânt puternic. Pe celălalt versant a fost soare. Pe Transalpina a fost soare non-stop, vremea fiind superba.
                          Despre cum trage 0,9 TCe nici măcar nu mai are rost să pomenesc. Când citesc pe diverse forumuri aberațiile postate despre motoarele mici turbo în privința capacității de a urca nu pot decât să mă gândesc că unii au uitat să-și doza zilnica de calmante. Să fim bine înțeleși, mă refer doar la cum trage în urcare un motor mic turbo fără a lua în calcul elementele legate de fiabilitate sau de noxele emise.
                          Transmisia Easy-R a răspuns prompt la toate comenzile solicitate. Schimbă în funcție de cum apeși cele două pedale. Dacă nu-ți place sau dacă vrei să te dai pilot de raliuri n-ai decât să dai pe manual și să-ți satisfaci pofta. Nu tu miros de ambreiaj încins cum mai perorează unii, nu tu motor care se oprește, frână de motor mai mult decât decentă. Nu ai altceva de făcut decât să te ții de volan, să-ți alegi trasele cele mai potrivite pe serpentine și să folosești doar piciorul drept. Simplu, comod și eficient!
                          Am o remarcă specială pentru șoferii din Alba. Gradul de civilizație rutieră este extrem de ridicat.
                          Dacă aveți întrebări punctuale despre starea drumurilor, cazare, obiective de vizitat sau despre comportamentul mașinii nu ezitați. Am să încerc să vă răspund în limita timpului disponibil.

                          Comment


                          • #43
                            Frumos traseu, asta da vacanta! Am ajuns si eu in vara asta pana la Cheile Bicazului, Lacu Rosu, plecand din Galati ... Avem o tara superba, noroc de nea Nicu ca ne-a lasat drumuri . Felicitari pt toate amanuntele pe care le-ai descris despre masina si comportamentul ei! Drumuri bune si cat mai multi km in continuare!

                            Trimis de pe al meu HUAWEI Y625-U51 folosind Tapatalk

                            Comment


                            • #44
                              Și eu am luat calul Steppy peste munți săptămânile acestea între Muntenia și Transilvania pe patru căi: Transalpina, Valea Oltului, Transfăgărășan, Bran. Fapt nostim: la Bâlea Cascadă a oprit pe marginea drumului chiar în spatele meu, un Sandero Steppy identic, albastru, tot nr de B, care avea pe bord un document de la TVR.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google