Clio RS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    te-am vazut azi pe metalurgiei.
    suna frumos evacuarea
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...am-t11058.html

    Comment


    • #92
      pai stiu de ce le-a pus pe 15 )
      Its just a car ...

      Comment


      • #93
        Pai nu aratau mai bine alea negre ? Mie nu prea-mi plac (subiectiv) . Vad ca sunt aceleasi dimensiuni , ai mai dat diferenta ceva sau combinatie ?
        1.6 MPi Icy White

        Comment


        • #94
          Jantele negre erau pe 16* jantele de acum sunt pe 15,dimensiunile difer.

          Comment


          • #95
            ff tare low riderul mik si nervos combinatia letala, spor in continuare

            Comment


            • #96
              Multumesc de aprecieri baieti...saptamana care urmeaza astept serpisori 4 2 1, revin cu poze
              http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

              Comment


              • #97
                Frumos frumos!

                Comment


                • #98
                  Sunt 2 chestii cu care gresesti enorm, si stii ca nu vorbesc din balarii

                  V-ati contrazis cu mine pe S2000 : "The S2000 was introduced in 1999 for the 2000 model year and was given the chassis designation of AP1. It featured a front-mid-engine, rear wheel drive layout with power being delivered by a 1,997 cc (122 cu in) F20C inline 4 cylinder DOHC-VTEC engine producing from 237 hp (177 kW) to 250 PS (184 kW), and from 153 ft·lbf (207 N·m) to 22.2 kg·m (218 N·m) of torque depending on the target market.[5] The engine is mated to a six-speed manual transmission and Torsen limited slip differential. The S2000 achieved what Honda claimed as the "top level performance in the world" for a 2-liter naturally aspirated engine. "


                  sursa : http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_S2000 Deci 2 litri ASPIRAT si aprox 240 CP

                  Nu prea ma contrazic fara sa ma documentez.


                  Deci :
                  Prima chestie : daca ai pus roti cu diametrul total mai mic, NU FUGI MAI TARE. Singura chestie e ca la 100km/h ai acum o turatie mai mare decit aveai inainte, cu rotile mari. Nu te contrazice inainte sa studiezi.
                  Eu nu consider micsrarea rotilor un avantaj din punct de vedere al timpilor de accelerare. Colegii de forum mai sus au si inceput sa vorbeasca din legende (colegul NPower uite ce zice: "demarari mai nervoase => acceleratie mai buna ..." - desi nici n-a condus masina si nici masuratori n-a facut)

                  S-a modificat intr-adevar timpul in care ajunge acul la 100km/h, insa masina nu mai are 100 km/h, ea de fapt are mai putin si iti da senzatia ca accelereaza mai repede.



                  A doua chestie : iti trebuie intaritura pe spate. Nu te juca cu viata, ca nu trebuie sa demonstrezi nimanui nimic. Masina e mai rigida decit un hatchback cu 5 usi, insa ii trebuie neaparat un element de intarire intre umerii spate. Recomand un strut-bar de Al.

                  Demonstratie? Ia o Supernova, mama zdranganelilor si a zgomotelor, nu avea nici o intaritura in zona de spate, se misca si se torsiona cu totul la orice gropita, hayonul se misca tot timpul din cauza asta. Cei care au montat o intaritura in spatele banchetei au facut-o sa taca. Nici pana in prezent nu s-a gasit o solutie mai buna pentru a inlatura miscarea laterala a hayonului de supernova. Stiu, tu ai Clio RS, n-ai supernova, dar sa nu crezi ca masina ta e sudata la NASA, este sudata si imbinata la fel.
                  Last edited by dsign; 30 March 2009, 10:39.
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • #99
                    1. S2000 - Mi-a placut de dany, a stat, a studiat, a cautat, si a venit cu dovada.....acu sa fac si io o gluma: andrei baga un update la baza de date!!

                    2. Are dreptate dsign, nu se stie niciodata ce se poate intampla, si cu un strut-bar din ala se rezolva problema, si nu cred ca e ff scump, si nici ff greu. Felix, ia aminte la dany, ca nu va vrea de cat binele.

                    sigpic

                    Comment


                    • @Dsign: Lasa masina pe mainile ''noastre'' tata si eu,stii ca si la logan nu iti placeau multe...o sa-ti dau rezultate la urmatoarea cursa pe 400m sa vezi ca este castig...cel putin 0.1 0.2 sec...Stiu tu zici ca pierd sus nu conteaza ca mergi cu 230 pe autostrada si numai mergi cu 250 ca inainte,e foarte important cum ajungi la 230km/h.
                      Last edited by Andrey RS; 30 March 2009, 11:04.

                      Comment


                      • Bun, problema cu rotule se lamureste la turatii mari, insa cu spatele eu tot zic ca trebuie rigidizat.

                        Eu va las, ca doar nu eu am dat banul pe masina... Numai ca si la Logan ati ajuns in citeva decizii pe linga vorba mea Cind faceti cite una, ginditi-va si la impactul asupra securitatii voastre. Nu vrem sa va vedem decit vii, intregi si cu acelasi spirit vesel ca si pana acum, sa stam la seminte pe Kiss si sa admiram bombita.
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • Rog sa se stearga threadul acesta,nu vom mai avea activitate pe logan club.Multumesc!

                          Comment


                          • dar de ce?
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Ce s-a intamplat?
                              Eate nevoie de voi pe forum!!!!
                              Parerea mea! Acuma voi stiti de ce v-ati suparat!
                              Numa' bine!
                              aham......Restul e LOGAN


                              http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                              Comment


                              • mai andrei si felix nu vad de ce v-ati suparat...ca dany si-a dat cu parerea...d-aia suntem pe forumu asta sa invatam unii de la altii..ar fi o mare priedere sa renuntati tu si felix..ca voi ati ridicat pana la urma stafeta loganului..da e decizia voastra si noi o s-o respectam...va salut
                                low....&.....slow

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google