Logan 16mpi rc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toate lagarele de ungere sunt in perfecta stare.
    Folosesc Efl de competitii, parca un 0-30.
    Ungerea este mai mukt decat ok.
    Inca un indiciu este urmatorul:
    In urma temperaturii ridicate din camera de ardere pistonul se dilata excesiv.
    Aceasta dilatare face ca segmentii sa fie fixati, blocati, deoarece pierd jocul specific normal de functionare.
    Blocand segementii acestia forteaza in peretii pistonului si rup acesti pereti dintre segmenti. Astfel se pierde compresia si pistoanele incep sa bata, atingand usor cu fustele in cilindri.

    Comment


    • lasa atunci joc mai mare , o sa bata un pic la rece pana se incalzeste apoi blana
      totusi nu inteleg de ce se incalzeste atat de tare daca nu sunt detonatii.
      problema incalzirii excesive ar putea fi din cauza galeriei de evacuare , mai ales ca ai portat chiulasa , si probabil gazele nu ies destul de repede ,si atunci probabil vedeai o supapa topita etc.
      Last edited by Cristi_Xp; 5 June 2010, 21:20.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • Mecanic si cu acelasi soft masina a functionat f bine, cu performante excelente, dar a intervenit ceva care a dat totul peste cap.

        Foarte corecta logica ta.
        Intradevar face parte din drumul spre adevar.
        Ciudat caldura mare in camera de ardere si nu detnatii...
        Cum definim detonatile si cand apar ele?

        Comment


        • Vad ca discutia s-a blocat.
          Masina a functionat cu lipsa de benzina.
          Senzorul de presiune din galeria de admisie s-a defectat mecanic, mai exact s-a fisurat circular si cand acclerari nu mai citea vacum si nu alimenta cu benzina suficient, era atat de putina incat la prima accelerare in trewapta superioara topea pistonul.
          Acum masina este echipata cu un nou set de pistoane si asteapta sa se monteze restu in zile e urmatoare:


          Uploaded with ImageShack.us

          Comment


          • asa`i ca pistoanele nu urca pana sus ?
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • Da asa este ramane o distanta mare cand ele sunt la PMS, cativa mm.

              Comment


              • ai schimbat tot cu ceva original de serie ? sau ai facut si un mic upgrade ?

                Comment


                • pune`i ceas de afr ca sa vezi tot timpul amestecul ,cel putin asa eviti evenimente neplacute
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Originally posted by tomu View Post
                    ai schimbat tot cu ceva original de serie ? sau ai facut si un mic upgrade ?
                    Serie, ca sa pot in orice moment sa beneficiez de omologare de N.

                    Originally posted by Cristi_Xp View Post
                    pune`i ceas de afr ca sa vezi tot timpul amestecul ,cel putin asa eviti evenimente neplacute
                    Cred ca a mers cu afr 20 in sarcina mare.
                    Am sa montez si voi face teste, asa cum am mai facut avem toate sculele dar ghinionul...
                    Last edited by RACINGCODE; 12 June 2010, 23:00. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • pai nu doar teste , il pui acolo si il tii tot timpul
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Mda,nasol...un ceas de AFR si presiune ulei fac minuni....De curiozitate poti masura cati mm mai ezact raman la PMS?? Spor la treaba si fara incidente pune si tu ceva scoruri la piese te rog....
                        sigpic

                        Comment


                        • Ceas de AFR a must have ! Pe mine m-a scos din c^cat de cateva ori.
                          Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

                          Comment


                          • Originally posted by GOLAN91 View Post
                            Mda,nasol...un ceas de AFR si presiune ulei fac minuni....De curiozitate poti masura cati mm mai ezact raman la PMS?? Spor la treaba si fara incidente pune si tu ceva scoruri la piese te rog....
                            As fi putut sa masor dar deja e montata, insa cred ca sunt vreo 3mm.
                            Data viitoare daca nu uit masor.
                            Oricum oricine merge intr-un service Dacia si gaseste un k7m desfacut poate masura, toate-s lafel.

                            Originally posted by vgroza View Post
                            Ceas de AFR a must have ! Pe mine m-a scos din c^cat de cateva ori.
                            Este corect ce spui si voi folosi caeva aparate de monitorizare, oricum am EGT montat in bord demult si lafel am sa monitorizez detonatile.
                            Last edited by RACINGCODE; 15 June 2010, 15:48. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Masina este pregatita de rodaj, dar nu inainte de o verificare pe stand.
                              Motorul functioneaza si suna foarte bine la prima vedere.
                              Poate f putin zgomotos la distridutie la jocurile mecanice pe care le voi reregla maine, astazi a functionat cca 3-4ore pe loc.

                              Comment


                              • Deci o sa fi prezent la Resita?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google