mie imi seamana a F2N motorul de pe volvo 1.7 turbo motor de provenienta reno) ...asta din ce am vazut vacumul ala rosu care merge catre ciuperca turbinei
Logan 16mpi rc
Collapse
X
-
Defapt e un B18FT ,cum spune si cristi 1.7 turbo dupa Volvo ,manusile sunt puse intentionat pe galeria de admisie (pe care scrie TURBO INTERCOOLER,daca am dreptate).
Cutia e foarte bine etajata la motorul asta mai ales pentru coasta ....e un motor care poate ajunge la 230 cp +++ ....cea mai corecta alegere ,se gasesc suporti de motor de cumparat ,daca tin bine minte F7p are acelasi bloc cu F2n-ulsigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Poti spune ce modificari ai facut la chiulasa de Logan de au fost atat de costisitoare?Cu ce arcuri si supape e echipata?
Comment
-
Motorul inca nu va pot dezvaluii ce este, iar la cutia de viteze este un hibrid total din piese de Renault.
Manusile nu acopera decat anumite gauri tehnologice si nu s-a dorit sa intre praf acolo, vor fi astupate cu sudura la fata pt a nu creea turbioane.
In rest nu tot ce este sub capota apartine masinii s-au mai jucat mecanicii cu tot felul de compresoare, turbine, galerii...
Planetarele sunt de Logan, iar sistemul de franare si cadrul motor lafel, doar ca suporta cateva rigidizari.
Blocul motor este similar celui de care vorbiti si partea cu suportii de motor nu este deloc usoara.
Chiulasa are alt volum al camerei de ardere si realizeasa alte debite de admisie si evacuare. Prelucrarile mecanice de mare performanta costa foarte mult mai ales daca sunt implicate operatiuni de migala manuale cum ar fi lustruirea ei la nivel de oglinda.
Are supape modificate, arcuri intarite cu taler de copresie marit.
Pentru cine are motor de 16.16v am inteles ca se pot combina in ele cu modificari minime piese din alte motoare de Renaul astfel incat capacitatea sa se duca pe la 1.8 daca nu si mai mult, existand deja cateva care functioneaza asa.
Comment
-
Lustruire ca cea din poza atasata de mine?(facuta in ROMANIA) Tot oglinda e si asta.Supape si arcuri de care ai folosit mai exact stock sau ceva aftermarket?Nu inteleg de ce atata secret iti e frica ca iti furam reteta?Fara suparare dar asta cu chiulasa mie mi se pare chiar poveste.Logic gandind de ce as da jos de pe masina un motor a carei chiulasa am investit 1000eur in ea in favoarea unui motor care costa 1500-max 2000lei?Sau de ce s-a mai investit suma asta in chiulasa daca stiai ca o sa schimbi motorul?Am observat ca tie iti place termenul asta de 'superforjat','supermodificat' dar nici chiar asa iar legat de noul motor...e ala de Volvo nu inteleg ce atata mister.Nu stiu foarte multe despre acest motor dar oricine se uita la o poza cu motorul de Volvo 1.7T observa ca e acelasi cu cel din pozele postate de tine.Nu vreau sa te superi pe mine sau sa crezi ca am ceva cu tine,esti in lumea auto de mai mult timp ai multe masini modificate care chiar merg bine dar cu unele chestii exagerezi.Attached Files
Comment
-
Originally posted by Alex_MIU View PostLustruire ca cea din poza atasata de mine?(facuta in ROMANIA) Tot oglinda e si asta.Supape si arcuri de care ai folosit mai exact stock sau ceva aftermarket?Nu inteleg de ce atata secret iti e frica ca iti furam reteta?Fara suparare dar asta cu chiulasa mie mi se pare chiar poveste.Logic gandind de ce as da jos de pe masina un motor a carei chiulasa am investit 1000eur in ea in favoarea unui motor care costa 1500-max 2000lei?Sau de ce s-a mai investit suma asta in chiulasa daca stiai ca o sa schimbi motorul?Am observat ca tie iti place termenul asta de 'superforjat','supermodificat' dar nici chiar asa iar legat de noul motor...e ala de Volvo nu inteleg ce atata mister.Nu stiu foarte multe despre acest motor dar oricine se uita la o poza cu motorul de Volvo 1.7T observa ca e acelasi cu cel din pozele postate de tine.Nu vreau sa te superi pe mine sau sa crezi ca am ceva cu tine,esti in lumea auto de mai mult timp ai multe masini modificate care chiar merg bine dar cu unele chestii exagerezi.
Se poate face si mai mult dar cu foarte multi bani, pistoane speciale, biele speciale, axa cu came la comanda...supape din aliaje usoare...
De ce folosesc zona superlativului, e foarte simplu, fa si tu o comparatie intre ce ai lustruit la chiulasa ramanad pori... si imaginea pe care o sa o atasez.
Chiulasa are toata zona largita, din spatele supei pana la galerie nu doar frecata cu smirghel si spus ca-i prelucrata in Romania.
Sigur se pot face prelucrari si in Romania dar nu toate iar la chiulasa e bine sa testezi debitele pe fiecare orificiu in parte. Unghiul in care se face asezarea supapei pe scaun conteaza... sunt multe secrete pe care chiar nu am de ce sa le enumar.
Vrea cineva sa-i facem o masina ii dam un pret si o executam, altfel e greu de copiat la nivel functional si calitativ.
Originally posted by cos_min_i View Postce a facut Sebastian la chiuloasa se numeste portare ,procedeu care daca nu-l faci ca la carte risti sa strici tot
Da daca modifici o chiulasa prost ... dar o curatare cu smirhel fin nu-i face rau daca nu o zgarii.
La mine diemetrele sunt majorate nu doar lustruite si totul se face pana in supapa.
Arcurile de supapa sunt standar dar recalite deci au un alt modul de elasticitate, pentru a evita anumite fenomene neplacute la franele de motor si nu in sarcina. Parte din filetele care sustin axa cu came sunt majorate pt a fi sigur ca nu se ridica la exploatare ... de curse.
Comment
-
ce CFM ai obtinut pe chiulasa inainte de portare si cat dupa ce ai prelucrat-o ? eventual daca imi poti zice pe fiecare gaura before si after ...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postce CFM ai obtinut pe chiulasa inainte de portare si cat dupa ce ai prelucrat-o ? eventual daca imi poti zice pe fiecare gaura before si after ...
Originally posted by cos_min_i View PostAsa ar trebui facuta polisharea, desi cu portarea e cu dus si intors daca nu este facuta de cineva profi
Cei care fac asta in Romania cand se ocupa de masinile lor de curse trimit chiulasele afara.
Apropo de modificarea chiuasei.
Aveti idee cat cantareste?
Incercati sa puneti pe un curier rezonabil un astfel de colet pana in Italia si inapoi.
Cand am spus 1000 includea tot, iar daca e 16v costa si mai mult.
Important este ca acum chiulasa modificata costa doar 300 Euro eu atat vreau pe ea.
Comment
-
ne poti da o parere despre corpul marit tu ai facut teste mai amanuntite probabil ,avem o disputa pe acest subiect aici pe forum .....multumescsigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
Comment