Logan 16mpi rc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pt spate am facut noi demult conversie bolt-on.

    Singura modificare mai hardcore este scurtarea si resertizarea cablurilor de frana de mana.

    Fuzete de clio3/Modus cu discuri pe spate
    Etriere + suporti de Clio3/Modus sau Megane 2 non RS, non Break
    Discuri de Clio3/Modus sau Megane 2 non RS, non Break - 240mm

    Exista posibilitate de upgrade aici, raman aceleasi fuzete si se schimba :

    Suporti etriere de Megane 2 Break (etrierele sunt aceleasi)
    Discuri de Megane 2 Break - 270mm



    Pt fata momentan am strans piesele, am confectionat adaptoarele si furtunele metalice pt configuratia :

    Brembo 4 pistonase x 40mm - Megane 2 RS
    Discuri 280 mm sau 300 mm - in functie de anotimp

    Avand prindere radiala, etrierii de M2RS permit montajul pe suporti diferiti ca si cote. Astfel, pot monta foarte usor discurile de care am nevoie, in functie de diametrul rotii. Pe 15" merg cu 280mm iarna, pe 16" merg cu 300mm vara

    Am totul pregatit, testat, etc, mai am de adunat discuri si placute noi.
    Last edited by dsign; 6 May 2015, 09:23.
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • Frumos, foarte bine asa creste performanta Loganului.
      Mare atentie tot ce se pune greu in miscare pe roti mai ales pe cele de tractiune se simte la dinamica.
      Eu incerc sa pun mai mari pentru ca pentru circuit risc sa raman cu lichidul fierband, dar la coasta mergea bine cu cele stoc doar cu placute de curse.

      Azi am mai avansat cu setarea, nu pe partea de putere ci de artificii, fiind turbo lagul(intarzierea de reactie a turbinei) poate sa fie o mica penalizare asa ca am apelat la ALS. Am setat peloc ALS-ul, urmeaza si in mers cand vom avea posibilitatea pe circuit, sau pe stand.

      Comment


      • Îmi place ce văd aici,în ultima vreme doar topicurile cu luminițe,colant etc etc sunt active.
        sigpic

        IL 1 3 MIU

        Comment


        • Fiecare cu ceea ce-i place si ce apreciaza.
          Oricum partea optica e mai usor de inteles si de etalat.

          Comment


          • Separe ca solutia gasita de colegul nostru cu etrieri de Peugeot V6 este mai la indemana si mai usor de pus in practica, iar asta ma face sa schimb putin optica in acest caz.

            Unde gasesc sa cumpar un set de pinioane de treapta 5, setul cre are pinioanele de 33 si respectiv 37 de dinti?

            Am vazut ca acest rapor tapare e cutiile JR5 , indice 149.
            Last edited by RACINGCODE; 10 May 2015, 06:03. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • frane disc pe spate

              La frana pe spate am sa caut un set de placute de frana din clasa racing, deoamdata este functional sistemul.
              Urmeaza si fata.

              Am reusit sa montez pe spate franele de Volvo 440 turbo.
              Am sa va atasez cateva imagini.
              In ciuda faptului ca exista solutii bolt on, usor de montat de la surioarele Renault am ales sa folosesc aceste frane pe spate:
              - deoarece le aveam
              - este o frana testata care se comporta excelent pe masina de provenienta
              - destul de usor de adaptat si am profitat de schimbare pentru a schimba unghiul de cadere pe spate.
              Este foarte usor sa vedeti ce am facut privind imaginile.





              Un alt avantaj este ca puntea spate s-a latit cu cca. 1 cm, dar urmeaza sa primeasca si flansele pe care le avea si anterior de 2cm, plus jantele ATS destul de iesite.

              Comment


              • Am vazut ca exista un topic cu subiect elemente de fibra pentru Logan insa este inchis.
                Pentru circuit masina are nevoie si de cateva accesorii aerodinamice si as vrea sa stiu cine se ocupa de vanzarea lor.
                In principiu ma intereseaza sa prelungesc putin spoilerul de fabrica pe fata, sa montez un eleron de luneta si altul de portbagaj spate, eventual sa cobor putin pragurile pentru a obtine un efect Benturi ceva mai pronuntat. In viitor ma gandesc si la o podea plata.

                Comment


                • Originally posted by RACINGCODE View Post
                  Unde gasesc sa cumpar un set de pinioane de treapta 5, setul cre are pinioanele de 33 si respectiv 37 de dinti?

                  Am vazut ca acest rapor tapare e cutiile JR5 , indice 149.
                  Pinioanele le gasesti si pe JR5 008.

                  Asta ai sanse sa o gasesti ceva mai des pe anumite modele de Laguna.

                  Mai merge si comanda direct la Renault. Nu sunt foarte scumpe.

                  Comment


                  • Vanzatorii de piese Dacia si Renault pe care i-am abordat erau departe de adevar din pacate, mai incerc ce sa fac.

                    Comment


                    • frana fata

                      90% din frana pe fata e gata de montaj.

                      Dupa cum se vede pistonasele(4 pe etrier) pe etrierii fata sunt cu adevarat mari.
                      Attached Files

                      Comment


                      • După părerea mea sunt cei mai ok etrieri cu 4 pistonaşe pentru logan.Sunt accesibili la preț şi usor de montat.
                        sigpic

                        IL 1 3 MIU

                        Comment


                        • Da sase pare!
                          Trebuie sa vad cum se comanda frana fara servo cu ei, avand pistonase multe si cu diametru mare cred ca forta de apasare scade, fapt pe care mi-l doresc pentru ca acum trebuie sa apas frana cu maxima fermitate.

                          Comment


                          • Pentru partea de jos a sistemului de franare am acum toate piesele. Sa vedem cum o sa rezolv partea de pompa si de servo. Cred ca am sa fiu nevoit sa revin la servo desi asta imi creeaza mare deranj la comoartimentul motor.
                            Azi voi incerca sa montez partea de jos, discuri, etrieri, furtunase ...

                            Se pare ca acum totul este spere bine, foarte bine si nu trebuie sa remontez tulumba de servo.

                            Am montat piesele pe care le aveam si am pastrat pompa de frana originala.
                            Nu am avut cum sa merg ca sa se 'aseze" franele si nu am putut sa fac multe teste insa
                            Am mai facut cateva ajustari la partea de comanda, pedala a pompei de frana.
                            Echilibrarea, balanarea sistemului de franare o voi putea face dupa ce masina are sa pargurga cativa km, a sa se rodeze discurile si placutele.
                            Pentru fata placutele de frana sunt doar un surogat ieftin pana verific comportamentulsi voi comanda un set foarte performant daca este cazul.

                            Pedala de frana se actioneaza putin mai greu, mai deosebit decat era cu servo de fabrica in prima parte a cursei de comanda sa zicem apasare de cca. 25%, dar cu un control mai bun. Dupa 25% devine extrem de progresiva si 50% dezvolta o forta de franare uluitoare, transmisa destul de brutal la roti. Pare mult mai placut decat era cu servo.
                            La micile teste efectuate, spatele nu tinde sa blocheze imediat, nici chiar in viraj pe suprafata destul de alunecoasa.

                            Last edited by RACINGCODE; 24 September 2015, 21:33. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Ultimul grafic dyno.
                              Aprox 170bhp si 290Nm.
                              Attached Files

                              Comment


                              • De vis !!!! La asa greutate redusa pe care o are autohtona !!!!


                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                sigpic
                                The MVP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google