Blue Magic IL 13 MIU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca isi face si ambreiajul si mai bibileste pe la ea are sanse sa il ajunga pe MCD. Oricum masina trage prea bine pentru un 1,4.
    Nu-i bai...

    Comment


    • pai si de ce e asa mare diferenta intre nr de cp de la mcd ... 110 cp ... si cresteri pana la 25% ... adica max 93 cp la MIU ? ca masinile au 99% aceleasi modificari ...
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • a lu` mcd are numar de Bucale

        Comment


        • deci am fost pe aproape cu remarca mea referitoare la putere....sau chiar am "ghicit-o".
          Intr-adevar cam mare diferena de putere intre MCD si MIU, date fiind cam aceleasi modificari.
          sa asteptam reglajele si remedierile micilor probleme si o noua masuratoare.

          Comment


          • MCD nu are AC
            Interactive Design Lights & Sound <- click

            Comment


            • MCD nu are AC ,servo ... MCD s-a dus cu benzina mai buna, MIU s-a dus cu table ...fiecare detaliu conteaza si daca le aduni pe toate ajungi la aceeasi suma

              Comment


              • treaba cu benzina cred ca e infim ca importanta...ca e 95 ca e 100 ca CO intr-adevar diferenta in functionalitatea masinii exista dar nu cred ca poti zice ca masina are 93cp cu CO 95 s la CO +98 are cu mult mai mult.Ca or fii 1-2-3 cp in plus e bine.

                Am zis si eu n-am dat cu paru'

                Comment


                • Mai e vorba si de caldura din incaperea aceea.La primul run a scos cu 3cp mai mult decat la restu, cand se incalzse acolo.
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • Cum s-a scris si mai sus sunt multe detalii care conteaza nu sunt 2 masini care sa mearga la fel chiar daca sunt cu aproape aceleasi modificari.Benzina a fost de 101 de asta folosesc de cand am facut chiulasa in luna februarie.MCD a fost pe dyno cu roti de diametru mai mic decat ale mele(multi o sa zica ca el a avut 16' si eu 15' dar defapt janta 16' cu cauciuc are diametrul mai mic decat asta pe 15'), a avut ambreiajul poate in stare mai buna decat al meu plus ca mai am cateva chestii care m-am tinut pe loc.Nu caut scuze sau chestii de gen am subliniat doar niste mici detalii care au facut diferenta nu ma astept ca masina sa traga ca a lui MCD dar sper sa fiu pe aproape, eu unu sunt multumit si de rezultatul scos acum.

                    P.S Sa nu mai zic de caldura care era la un moment dat cred ca erau 45 de grade
                    sigpic

                    IL 1 3 MIU

                    Comment


                    • asta e important,sa fii multumit ..sper sa nu mai ai probleme

                      Comment


                      • Daca nu a crapat pe dyno poate nu o mai crapa nici de acum incolo.Oricum noua rampa de culbutori vad ca arata bine o voi monta odata cu arcurile de titan sa fie treaba buna
                        sigpic

                        IL 1 3 MIU

                        Comment


                        • cred ca compresia e de vina si in cazul tau ,o sa iti confirme alexspeed imediat ) .
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • Abia astept sa-mi fac motoru'..., mai precis chiulasa, supapele alea ca scapa.

                            Cu roti de diametru mai mic, motorul are putere mai multa, trage mai bine, ca asa pui roti de tractor d-alea pe 35" sau cat or' fi pe fata si o sa ai 10 cai pe dyno..

                            E bine, daca ai vreo 90 de cai curati la motor cu rotile de fabrica, ambreiajul si poate si uzura in sine a motorului, bun bun, e ok puterea, eu renunt la ideea de axa.
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                              cred ca compresia e de vina si in cazul tau ,o sa iti confirme alexspeed imediat ) .
                              Compresie am 10 la toate pistoanele supapele,semeringuri supape,talere arcuri supape totul e nou in chiulasa cu exceptia axei cu came rampa de culbutori si arcurile de la supape cele 2 din urma asteptand sa fie schimbate.

                              Imi spune si mie cineva ce marca e pompa de apa cu care vine din fabrica loganul pe benzina?
                              sigpic

                              IL 1 3 MIU

                              Comment


                              • 10 e putin ... 10.5 am eu la clio si are 150 mii km .
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google