Logan II 0.9TCe PAF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    nice car spor la tunarit si modificarit si fulgerit,arata bine masina si culoarea e the best
    cum ai facut marirea de presiune in turbina,singur sau la dimsport?
    daca vrei sa dai polish da fara scrupule,si eu mi-am facut-o singur,sau albit barile intradevar dar cu un buretel si cu apa chioara sau curatat de mama mama
    maciulia de prestige ar fi trebuit sa aibe inauntrul ei ceva mai mic decat maneta ta de fier a schimbatorului,zilele trecute i-am schimbat-o lui skandal,pe cea veche am scos-o cu greu ajutat de catafof si la introducerea celei de prestige,am pus sforta mainii stangi si am infiletat-o,daca nu ma crezi intreabal cum ai sta maciulia de prestige
    cat despre pataniile tale,no comment,poate ar trebuisa mergi la o biserica sa mai dai de pomana,prea multe ghinioane
    referitor la arcuri eu am achizitionat alaltaieri arcuri H&R de la racingnick la pretul de 635 lei,le-am montat ieri,e o diferenta de la cer la pamint,amortizoare vor urma dar pe rand ca nue mony,iti dau un mic ex.,cand merg acasa am o curba de 90 grade,pe care cu arcurile vechi o puteam aborda cu maxim 50 km/h,aseara dupa montarea arcelor H&R,intentionat am intrat fara sa franez cu 70 km/h,un pic de scart dar nici un pic de senzatie ca zbori din masina,cum pateam cu cele vechi,intra la mine pe my ride si vezi acolo ce si cum sunt ,pt montaj nu iti trebuie decat o cheie fixa sau inelara de 18 pt amortizoare spate,pt fata tot 18 dar sa ai si crichet un 21 in capul amortizorulu sus,o cheie de 27 de preferinta inelara cu cot si cam atit,dar pt mai multe amanunte,in PM,totul dureaza de unul singur cam 2-3 ore,la mine atit a durat
    spor la tunarit
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • #77
      Domnu' NYT...am facuta resoftarea la DimSport...presiunea in turbina am marit-o dupa ce am schimbat bucsile rotorului si 2 pale din turbina...care le gasisem rupte...La inceput e scrisa toata povestea , turbina am refacut-o la master tuner printr-un prieten caruia ii multumesc ce nenumarate ori pt ca m-a salvat de la "inec" cam 22mil..
      Referitor la maciulie..eu am avut sus nuca aceea clasica..un plastic in forma de con..ei bine..neputand sa il scot m-au apucat pandaliile si am pus flexu pe el..
      avea rol de fixare a "nucii" de prestige.. momentan e incotopenita cu o carpa...
      Ti-am vizualizat si pe 4t-uning theadul cu "blondutza" dar si aici pe LC..si pot trage o concluzie ff buna..! masina arata de mii de ori mai bine.! Catre arcuri imi indrept si eu gandul...da strada mea.. zice "NU"..puteti sa il intrebati pe viperutzu.. B 87 DDD care a trecut pe acolo..el fiind de aceeasi parere...momentan are arcuri stock....
      Astept in continuare o idee cum dumnezeu sa intepenesc maciulia aia...maine am sa revin cu 2 poze...sa vedeti problema..sa gasesc si veche maciulue... NYT..Multa bafta..;) si drum intins :>) ai grija mie mi-a picat cutia printr-o singura "blana" cu un polo>>>
      Last edited by andrei_mircea; 16 September 2009, 23:00.
      My turbo lag, give your MPI, a chance

      Comment


      • #78
        Eu am pus banda izolatoare pe tija schimbatorului atata cat sa intre maciulia usor dar si sa nu miste
        Cumpar volan de Duster

        Comment


        • #79
          Cum spuneam aseara m-am intors cu poze dar si vesti rele.. am gasit usa dreapta fortata...si aripa fata lovita...
          Poze cu belelele....printre care si maciulia....gaura maciuliei este o idee mai mare decat a tijei si de aceea "joaca" ..scuzati bucata de carpa...dar momentan este singura solutie )

          Sobobn - in cazu meu ar trebui cam 1rola si ceva de banda izoliera



          Nu stiu ce are de nu pot sa adaug poze:| am sa mai incerc;)
          My turbo lag, give your MPI, a chance

          Comment


          • #80
            Astazi albastreala a primit o baterie Varta E11 74Ah fata de 70Ah >> a pornit la sfert am ramas masca
            nu pot pune pozee ( nu stiu de ce
            My turbo lag, give your MPI, a chance

            Comment


            • #81
              Revin si eu...cu un necaz...masina este intreaga slava domnului...
              Am scapat in canalizare cheia cu inchiderea centralizata...dusa e! noroc cu rezerva))))
              Intrebarea mea...oare pot sa imi schimb setul de chei pe asigurare? asta ar insemna sa mi se inlocuiasca toti butucii si contactul de pe masina asa este?? va rog dati un semn) multumesc!
              My turbo lag, give your MPI, a chance

              Comment


              • #82

                dai click pe "programare chei"
                Its just a car ...

                Comment


                • #83
                  Mersi mult Radu..! Am vb o rezolv numai decat;)
                  Preturilee SUNT BOMBAAAA de accesibile
                  Cu ocazia asta am sa fac mai multe...:>
                  My turbo lag, give your MPI, a chance

                  Comment


                  • #84
                    Si ca sa mai inviorez o idee topicul....o pozna de-a mea
                    As vrea sa stiu si eu parerea celor care au arcuri Eibach si amortizoare stock pe masina ?
                    Multumesc !
                    Attached Files
                    My turbo lag, give your MPI, a chance

                    Comment


                    • #85
                      andrei_mircea la turbina cate ture i-ai dat in plus la westgate?

                      Comment


                      • #86
                        doua ture si un sfert...
                        My turbo lag, give your MPI, a chance

                        Comment


                        • #87
                          A fost cam seceta pe aici...
                          asa ca am achizitionat acestea.., curand si pe la suspensie
                          Attached Files
                          My turbo lag, give your MPI, a chance

                          Comment


                          • #88
                            fratiore incerca filtru de motorina numai cel de origine si din cinci in cinci mii sa-i faci o porjare, crede-ma e cel mai bine pentru masina. Aaa si chiti km ai cu masina de i-ai schimbat injectoarele, cum e cu filtru sport se simte ceva cit ai dat pe el si de unde?BAFTA.
                            "Pe masura ce faci imbunatariri costisitoare masinii, creste riscul de a o accidenta" - Eduard A. Murphy...sigpic

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by SUPERCAR View Post
                              andrei_mircea la turbina cate ture i-ai dat in plus la westgate?
                              cati bari trebe sa fie 1,3 ?
                              sigpic http://www.loganclub.ro/forum/sm_01_uli-t17461p16.html

                              Comment


                              • #90
                                Masina are 39.000KM facuti azi..! filtrul a fost 70euroi...iar injectoarele peste 20mil
                                Intradevar se simte o mica imbunatatire..cand o calc.....! Apropo..am avut eu probleme mai mari)) nu ma doboara un filtru

                                dodolorand...nu am inteles....
                                turbina stoc merge la 0.8bar...si fortata la 1,2 (nu tine mai mult de 1000KM) insa eu am alta turbina mai maricica..si merg la 1bar

                                Imi recomanda cineva eliminarea catalizatorului ? Mi s-a zis ca daca fac aceasta chestie mi se va aprinde in bord becul de la "Check Engine"
                                Last edited by andrei_mircea; 23 February 2010, 22:01. Reason: Automerged Doublepost
                                My turbo lag, give your MPI, a chance

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google