Prestige 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    poze cu noile goodies uri.

    airbox de Renault Espace 2 2.8 V6 dezmembrarile din Sibiu sa traiasca

    singurul defect este ca nu pot desface fluturasul incercuit. este ruginit si se invarte cu tot cu surub.

    in cateva zile prin intermediul unor dezmembrari din Lugoj si Alesd fac rost si de corpul clapeta de 65mm de F4R 2.0 16v si o galerie de admisie tot de 2.0 16v bonus
    Attached Files

    Comment


    • #77
      frumos,frumos astept rezultatul final,chiar sunt curios...
      sigpic

      Comment


      • #78
        mai dureaza ceva. vreau sa le strang pe toate si sa le fac dintr o bucata. nu vreau sa o lalai. mai e si problema de timp si cashcaval.
        acum caut un filtru mini pentru motorasul pas cu pas. vreau sa il fac separat sa nu traga aer din traseu. traseul o sa fie doar pentru clapeta si mpp ul cu filtrul lui separat.
        ce e tare e ca filtrul de Espace 2.8 este 23 lei. de 2x mai ieftin decat la noi la 16v
        - acum studiez problema coturilor de 90 grade necesare admisiei. am gasit la Romstal ceva perfect. la doar 16 lei. de ce sa dau 35 eur la Samco ? de asta o sa dureze. vreau sa fac ceva ca lumea. nu vreau sa iasa tziganie

        Comment


        • #79
          multa bafta incontinuare!
          sigpic

          Comment


          • #80
            adineauri masina a primit un ECU de MCV 16v stock virgin si nechipuit. prima senzatie este ca trage mai prost la 2000 rpm dar nu se mai gatuie asa tare sus. cuplu mai uniform pe plaja de turatie

            cat de curand voi face sfertul cu prestige 16v faza 1 stock de la care imi luam 2 masini scurt.

            Comment


            • #81
              azi mpp ul a primit un "filtru sport" pentru ca urmeaza tubulatura si filtru oval
              Attached Files

              Comment


              • #82
                simti vreo diferenta ?
                sunetul se aude tot la fel?
                sigpic

                Comment


                • #83
                  nu ai ce diferenta sa simti. motorasul de ralanti nu mai targe aer din traseu ci trage direct din atmosfera.
                  nu ofera performanta sau zgomot. paraca turatia de ralanti sta un pic mai sus

                  Comment


                  • #84
                    poze cu admisia.

                    furtunul galben este "recupereratorul de gaze" cu care mi am luat tzeapa. nu trece nici un gaz pe el. inainte stutzul care se vede blurry in spatele clapetei tragea aer din airbox si il ducea in capacul de la culbutori. acum practic trage aer din airboxul nou prin furtun si il baga in capac culbutori.

                    airboxul este de Citroen Xantia 2.0 HDI 109 cai. este foarte mare si merge inlocuit foarte frumos cu un K&N

                    se simte o lipsa de cuplu la ture joase. pe ture mari e o idee mai bine. raspunsul la acceleratie este mai bun.
                    am facut asta nu pentru performanta desi se simte ceva, ci pentru ca nu aveau loc serpii de airboxul vechi.
                    - noua baterie este cu gel deep discharge 38 Ah si se gaseste in portbagaj. are durata de viata foarte mare si ajuta mult pornirea.

                    enjoy !
                    Attached Files

                    Comment


                    • #85
                      frumoasa lucrarea cu bateria in porpagaj mai bagat la idei
                      desi trebuia in partea dreapta pentru o mai buna repartitiei a maselor

                      admisia dabea asteptam so vedem sa schimbat sunetul ...........
                      sigpic
                      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                      Comment


                      • #86
                        da da . cand apas la blana se aude un bruuum mai gros si placut. nu este deranjant de loc. mai am de decupat un pic airboxu sa traga aer fix din spatele farului pt ca acum trage din locul unde statea bateria

                        la 16v e al naibii de greu sa faci o admisie. m am chinuit de mi au venit spumele. are clapeta aia pusa in spate si botu scurt. leaga te cu ceva de ea daca poti.

                        urmeaza serpii, catalizatoru si softul custom la Racingcode

                        @ lau daca vrei bateria in portbagaj ia cabluri calumea dublu izolate si groase sa nu ai cadere de tensiune. nu te juca
                        Last edited by alessandro; 3 June 2011, 18:57.

                        Comment


                        • #87
                          am niste cabluri de 25mm de cupru de sudura cred ca sant bune
                          sigpic
                          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                          Comment


                          • #88
                            am vazut ca ai o meriva 16v. cum trage ?

                            Comment


                            • #89
                              trage bine fata de 1.4 urca frumos in ture se vede cuplu zvacneste dar e inceata avand 1400kg si asa spun si datele undeva la 14 sec pana la suta roti de 20 kg da ori cum aia e masina de familie nu de tras de ia
                              facem loganu de curse
                              Last edited by lau911; 4 June 2011, 12:45.
                              sigpic
                              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                              Comment


                              • #90
                                "Daa' curse.." bai Gogaie, tot n-ai invatat lectia)).

                                @marx: Deocamdata vrei sa o imbunatatesti pe aspirat sau ai in plan si vreo supraalimentare pe viitor? Vezi cazul VRN..
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google