My HCB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • doamne dai sa fie asa,uni mi-or zis ca e de la injectoare sau apa in motrina,vad eu maine cand o pun pe tester.

    Comment


    • 100% nu este de la injectoare!! un prieten de al meu merge cu chestia aia aprinsa in bord de 10000 de km si nu suna nimic ciudat..cand se incalzeste motorul se va stinge..stai linistit..
      de multe ori se aprind si de la erori de calculator..o sa ti-l sterga la tester..
      sigpiccu cat cunosc mai multi oameni... cu atat iubesc mai mult cainii

      Comment


      • acuma ma duc la dacia servis sa vad ce imi zic ei,asa mi-or zis multi ca nu ar avea nimik grav.vedem ce zice doctorul.

        Comment


        • am fost la servis si surpriza:
          -ciclu de programare injector nerealizat ?
          -circuit comanda injector cilindru 3 ?
          -conexiune diagnostic cutie depreincalzire ?
          -circuit captor temperatura aer ?
          -circuit captor debit aer ?
          -circuit martor luminos apa in motorina ok
          intro poza se deve cum am si platit soferul pt test la un drum scurt?
          Attached Files

          Comment


          • Esti constient ca din cauza ca ai termostatul stricat(mai exact, ai umblat mult timp cu motorul rece), este posibil sa-ti fi aparut aceste probleme?

            Comment


            • pana la urma ce ai rezolvat?
              http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

              Comment


              • renault vara cum mergi?mergi cumva cu caldura deschisa atunci motorul cum se receste?nu e de la termostat sigur.
                FRL pana la urma am schimbat doua buji si mi-a schimbat softul cu al nou 2011,si dupa aia am puso din nou pe test si totul e ok
                pria oara mi-a zis ca e ijectorul 3 defect si doua buji,si apoi mi-ai zis ca daca imi schimba softul poate il pacaleste pe injector,parerea mea e o vrajeala cum poti sa pacalesti un ijector cu un soft,ala cand se duce e ceau,asa ca am scapat ieftin cu 350 ron.

                Comment


                • sa te mai tina inca atatia km...cum e cu ''noul soft'' ceva diferente?nu ai avut resoftare?
                  http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                  Comment


                  • sa dea domnu sa mai schimb bujiile la 200,000 km,resoftare nu am facuto,cu noul soft sa sti ca se simte diferenta parca trage mai bine si consumul e o ideie mai mic am observat in orasa intre 4,5 si 5,2,inainte aveam intre 5 si 5,6 cand o sa ies din oras o sa urmaresc din nou,sunt curios cat o sa scada si inafara.tu cati km ai cu ea ai cumva resoftarea facuta.

                    Comment


                    • am 54.000 si am soft dimsport de la 19.000 fara probleme.

                      acum ma bate gandul sa trec la stage2 :d
                      Last edited by FLR; 28 December 2011, 21:31. Reason: Automerged Doublepost
                      http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                      Comment


                      • Bre, din cauza ca ai termostatul stricat, motorul nu ajunge la temperatura optima de functionare. Ce treaba are caldura, care o dai in habitaclu, cu racirea motorului?

                        Comment


                        • adica soft dimsport ai ceva cai in plus sau numai soft,si stagiu 2 ce ar insemna.

                          Comment


                          • acum am stage1 106cp 240nm
                            iar stage2 111cp 250nm
                            http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                            Comment


                            • si cum se simte diferenta intre 85 si acuma ca ai 106,si de unde ai luat stage1

                              Comment


                              • diferenta este masina e vioaie...urca bine in ture.se simte si se merita.softul e de la dimsport.cristixp parca pune si el la timisoara.vb cu el.
                                http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google